پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3899
نویسنده : داني

دانلود بازی Neverending Nightmares برای کامپیوتر

بازی Neverending Nightmares در سبک اکشن , ماجرایی , ترسناک می باشد که توسط استودیو Infinitap Games ساخته شده و در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۴ برای PC منتشر شده است . شما در بازی نقش فردی به نام Thomas را دارید که از کابوس های شبانه خود بیدار می شود تا پی ببرد که در حال دیدن رویا می باشد یا در بیداری به سر می برد . در ادامه او متوجه می شود که همه ی این کابوس ها رویا می باشد و باید آن را حل کند تا بتواند از خواب بیدار شود هر چه در اعماق رویا خود می رود با موجودات وحشتناک و شیاطین روبه رو می شود . در این مسیر او باید اصلی ترین دلیل ترس خود را شناسایی کرده و با آن روبه رو شود تا بتواند از رویای خود بیدار شود . گرافیک بازی هنری و در سبک سیاه و سفید می باشد که به جذابیت بازی کمک بیشتری می کند در مجموع ۳ پایان متفاوت در Neverending Nightmares وجود دارد که بازیکنان می توانند هرکدام از آنها را انتخاب کنند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



دانلود بازی کامپیوتر سکوت خواب
نوشته شده در جمعه 7 آذر 1393
بازدید : 1445
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Silence Of Sleep

بازی Silence Of Sleep در سبک ماجراجویی و ترسناک است که توسط Jesse Makkonen طراحی و ساخته شده و برای پلتفرم PC در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است . در این بازی شما در نقش یک مرد به اسم جکوب ریوز هستید ، مردی که تمام دلایل و امید خود را برای زندگی از دست داده است . او خود را در یک سیاه چال پرتاب می کند تا به فقر و بدبختی خود اتمام دهد اما به جای اتمام او از خواب بیدار می شود و کل حافظه خود را از دست داده است . شما از طریق جهان انتزاعی از سکوت خواب برای پیدا کردن بسیاری از دلایل سفر می کنید .

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 2636
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Command & Conquer 3 Kanes Wrath

بازی Command & Conquer 3 Kanes Wrath در سبک استراتژی Real Time می باشد که توسط استودیو EA Los Angeles ساخته شده است و توسط استودیو SEGA برای PC منتشر شده است . این نسخه از بازی به صورت پکی جدا از نسخه شماره سه این بازی می باشد که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است . خط داستانی بخش تک نفره مابین اتمام Tiberian Sun و شروع Tiberiam Wars می باشد . در Act شماره یک بازی که بلافاصله بعد از Tiberian Sun می باشد . Kane وارد یک پناهگاه زیر زمینی می شود تا جراحتی که بر صورتش وارد شده بهبود بخشد . او به LEGION دستور می دهد تا تا به منطقه حمله کرده و نیروهای GDI را بیرون کرده و به یاران و متحدان Kane اضافه کند . بعد از موفقیت در این مرحله کین به بازیکن را در جریان نقشه ی بزرگ خود به نام Nod قرار می دهد سبک گیم پلی بازی Command & Conquer 3 Kanes Wrath به صورت Risk-Like می باشد که بازیکنان از پایه مقر خود را ساخته و سپس حمله می کنند . مبارزات این نسخه بین دو گروه بوده که می توان به صورت یک سنتی در این سری از بازی ها انجام داد و یا خود کامپیوتر به صورت اتوماتیک نوع قدرت را مشخص می کند.

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 1476
نویسنده : داني

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

|افزونه ی HD بازی HD.Texture.Pack.Addon-CODEX به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 1869
نویسنده : داني
دانلود بازی The Evil Within برای کامپیوتر
 

بازی کامپیوتر The Evil Within شیطان درون یکی از بازی های سبک اکشن و ترسناک است که توسط Tango Gameworks طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Bethesda Softworks برای پلتفرم های PC , XBoxOne ایکس باکس وان ، XBox360 ایکس باکس ۳۶۰ ، PS4 پلی استیشن ۴ و PS3 پلی استیشن ۳ به بازار عرضه گردد . Shinji Mikami شینجی میکامی , پدر بازی های ترسناک با شاهکاری دیگر در عرصه بازیسازی بازگشته است . بازی که به معنای واقعی , مظهر بازی های survival horror به شمار می آید . محیط های هنری , اضطراب , وحشت و داستانی با بافتی پیچیده , دست به دست یکدیگر داده اند تا جهانی را خلق کنند که پلیر را به مرز جنون برده و تنش را در وجود او به ارمغان آورند . داستان از آنجا آغاز می شود که کارآگاه Sebastian Castellanos سباستین کستنالوس برای رسیدگی و بررسی صحنه قتل عامی که به طرز وحشیانه ای رخ داده است , احضار می شود . ناگهان او و همکارانش با نیروی مرموز و قدرتمندی روبرو شده و سباستین پس از مشاهده قتل تمام افسران پلیس بیهوش می شود . پس از آنکه به هوش می آید , خود را در دنیای آشفته با موجوداتی زشت و سرگردان , می یابد . مواجهه با ترس و وحشتی غیر قابل تصور و مبارزه برای بقا , سباستین را هرگز رها نخواهد کرد و وحشت سایه به سایه , او را تعقیب می کند . 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 2006
نویسنده : داني
 
دانلود بازی کامپیوتر Rayman Origins

بازی کامپیوتر Rayman Origins یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط UBIart Montpellier طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی ریمن در جهانی جادویی , افسانه ای و محیطی ۲ بعدی رخ می دهد که در همان روزهای ابتدایی توانست  دل میلیون ها نفر از پلیرها را به چنگ آورد . در این بازی شما در نقش ریمن به ایفای نقش می پردازید البته بازی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برخی از ماموریت ها را با انتخاب سایر دوستان ریمن از جمله Globox و Teensies به پایان برسانید . در این نسخه بیش از ۱۰۰ شخصیت و ۱۲ محیط های منحصر به فرد وجود دارد که توسط برخی از مشهورترین هنرمندان و انیماتورهای دنیای بازی های ویدئویی طراحی شده است . بازی دارای گیم پلی با سطوح مختلفی است به طوری که برای تمام سنین می باشد و می تواند تا حد قابل قبولی تمامی گیمرها با هر سلیقه ای را راضی کند . هرچه پیش می روید , توانایی های منحصر به فردی برای شما باز می شود که شما را در سیدن به انتهای بازی یاری می کند . برای ساخت این نسخه از موتور بازیسازی مخصوص به کمپانی UBIart استفاده شده است که گرافیکی با کیفیت بالا و گیم پلی سریع و کارآمد را به ارمغان می آورد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . 

 
 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 5899
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Sonic Generations
 

بازی Sonic Generations در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Sonic Team ساخته شده و Sega آن را در سال ۲۰۱۲ برای PC منتشر کرده است . گیم پلی بازی سونیک نسل ها به صورت پلتفرمینگ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا کنترل جوجه تیغی محبوب را در دو حالت Modern و Classic در دست بگیرید . در هر دو حالت ماموریت اصلی شما جمع آوری هر ۷ Chaos Emeralds می باشد . در کنار آن شما باید دوستان خود را از اسارت نجات داده و همچنین راز ایجاد حفره در زمان را کشف کنید . در طول بازی ۲۰ Level از تاریخ بازی سونیک را مشاهده می کنید . در مجموع سه ناحیه در بازی وجود دارد که هرکدام شامل ۳ مرحله مجزا و ۲ غول از نسخه های قدیم می باشد . بخش کلاسیک بازی Sonic دارای شامل دو بعد مجزا Spin Attack و Spin Dash می باشد در حالی که بخش مدرن بازی دارای گیم پلی ۲ و ۳ بعدی می باشد . تمام قدرت های سونیک نظیر نامرئی شدن و Speed Shoes نیز وجود دارند که هرکدام با Level Up شدن در بازی باز می شوند . 

 

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 1502
نویسنده : داني
 
دانلود بازی کامپیوتر The Binding of Isaac Rebirth
 

بازی The Binding of Isaac: Rebirth در سبک ماجراجویی و اکشن است که توسط Nicalis طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Valve و Sony برای پلتفرم PC در تاریخ ۰۴ نوامبر ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است . این نسخه از بازی The Binding of Isaac نسخه باز سازی شده مجدد نسخه قبلی می باشد ، این بازی برای PS4 و PS Vita نیز منتشر شده است . در این نسخه شاهد وییگی های جدید نصبت به نسخه قبل خواهید بود ، همچنین در این نسخه تمام ویژگی های نسخه قبل وجود دارد ، به نسخه Rebirth شخصیت های جدید ، ۱۵۰ آیتم جدید و غیره اضافه شده است .

 

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 1217
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Motorama Classic Racing
 

بازی Motorama در سبک  مسابقه ای است که توسط ۲۵۱ Games طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی KISS ltd برای پلتفرم PC در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است . این بازی نسخه جدید سری بازی Motorama است که منتشر شده است . شما پنجاهمین ماشین پرنده را دارید ، در این بازی ماشین هایی که در فیلم ها وجود داشتن را در دست دارید . در خیابان های این بازی ماشین زمان را می توانید تجربه کنید . در بازی Motorama می توانید ماشین خود را به شکل دلخواه طراحی و به مسابقه بپردازید .

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



بازدید : 2105
نویسنده : داني
دانلود بازی Dead Rising 3 برای کامپیوتر
 

 

بازی کامپیوتر Dead Rising 3 یکی از بازی های اکشن و سبک بقا می باشد که توسط استودیو Capcom Vancouver طراحی و ساخته شده و به تازگی برای پلتفرم PC توسط کمپانی Capcom منتشر شده است . وقایع داستانی بازی خیزش مردگان ۳ ده سال بعد از وقایع The Fortune City Outbreak رخ می دهد . کارکتر اصلی بازی یک مکانیک جوان به نام Nick Ramos می باشد و در تلاش برای زنده ماندن از دست زامبی هایی در شهر خیالی Los Perdidos در ایالت کالیفرنیا می باشد . نیک بر روی پلی در خارج از شهر ایستاده است و سعی در نفوذ به داخل شهر برای به دست آوردن تجهیزات دارد . بعد از آلوده شدن او راه خود را به داخل یک رستواران ادامه می دهد تا اینکه با چند نجات یافته آشنا می شود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید.دانلود با حجم فوق فشرده

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,