پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1655
نویسنده : داني

دانلود بازی Aliens versus Predator Classic 2000 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Aliens versus Predator Classic 2000 بیگانگان دربرابر شکارچیان کلاسیک ۲۰۰۰ یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Rebellion طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۰ کمپانی Fox Interactive آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرد . این بازی در اصل نسخه بهبود یافته نسخه Alien Versus Predator Gold Edition بود که ویژگی های استعمار دریایی , مبارزه با بیگانگان و بازی به صورت تکنفره را شامل می شود . این بازی برای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ تاپ های مدرنی که از DirectX 9.0c بهره می بردند , بهینه سازی شده بود . سه گونه وحشی در جهان وجود دارند که تشنه به خون یکدیگر بوده و تنها برای زنده ماندن خود تلاش می کنند . شما باید یک گروه را انتخاب کنید . تفنگداران دریایی , درندگان و یا بیگانه . مبارزات در محیط هاب مختلفی از جمله سفینه های فضایی و ایستگاه های فضایی رخ می دهد . به دست آوردن پاداش پس از پشت سر گذاشتن مراحل , حالت های جذاب زد و خورد با موجودات عجیب , توانایی های منحصر به فرد هر شخصیت و وجود سلاح های متنوع و پیشرفته و موسیقی متن خارق العاده بازی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . یک حرکت اشتباه ممکن است شما را از شکارچی به شکار تبدیل کند , پس بسیار مراقب باشید .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 2673
نویسنده : داني
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer شبیه ساز فوتبال

مجموعه بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer شبیه ساز فوتبال حرفه ای که با نام اختصاری PES نیز شناخته می شود , یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار سبک شبیه ساز فوتبال است که توسط کمپانی مشهور Konami طراحی و ساخته شده و از سال ۲۰۰۱ تا به امروز , هر سال نسخه ای از آن را برای طرفداران و عاشقان فوتبال به بازار عرضه شده است . این سری از بازی های در ابتدای راه خود زیر نظر و راهنمایی شخصی به نام Shingo Takatsuka تولید میشد . هر ساله بازی در اواخر ماه سپتامبر و یا اوایل اکتبر با دو نام متفاوت World Soccer Winning Eleven در ژاپن و Pro Evolution Soccer در سایر کشورها به بازار عرضه می گردد . نسخه ژاپنی مخصوص کشور ژاپن است که شامل لیگ محلی نیز می باشد . PES زمانی فعالیت های خود را به طور حرفه ای شروع کرده بود که سال ها قبل کمپانی FIFA نسخه های دیگری از شبیه ساز فوتبال را به بازار عرضه کرده بود ولی به مرور با استفاده از نوآوری در بازی های خود توانست گوی سبقت را از حریف قدیمی خود برباید و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و طرفداران بسیاری برای خود پیدا کند . تا به امروز ۱۳ نسخه از این بازی زیبا ساخته و به بازار عرضه شده است که پر فروشترین آنها Pro Evolution Soccer 2012 است که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۸۱.۶۵ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت و توانست به عنوان یکی از پرفروشترین بازی های سال دست یابد . به تدریج با پیشرفت در تکنولوژی , گرافیک بازی بهبود پیدا کرد و با ظهور اسطوره هایی مانند کریستیانو رونالدو که چند سالی است تصویر او بر روی کاور بازی نقش می بندد , PES توانست هوادارن خود را راضی و خشنود نگه دارد . همانطور که گفته شد تا امروز کمپانی بزرگ Konami سیزده عنوان بازی با نام Pro Evolution Soccer وارد بازار کرده است که به اختصار به تاریخچه هر کدام از آنها می پردازیم .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلودبازی های PS3 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی شبیه ساز حرفه ای شهرسازی برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 5715
نویسنده : داني

دانلود بازی کامپیوتر SimCity شبیه ساز حرفه ای شهرسازی

بازی کامپیوتر SimCity شبیه ساز حرفه ای شهرسازی یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط Maxis طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts به تازگی نسخه آفلاین آن را به بازار عرضه کرده است . این بازی جز اولین بازی های شبیه ساز است که توانست تحول بزرگی را در این ژانر به وجود آورد . یکی از ویژگی های این نسخه , آنلاین بودن آن بود که با آپدیتی که جدیدا برای آن منتشر شده است , این امکان را به پلیر می دهد تا به صورت آفلاین نیز به بازی بپردازد . در این بازی شما به عنوان یک شهردار می توانید شهر رویایی خود را بسازید . وجود المان ها و تغییراات اساسی که در بازی اعمال شده , باعث شده است تا این بازی به یکی از بهترین بازی های شبیه ساز تبدیل گردد . یک جامعه بزرگ با سلایقی متفاوت در اختیار شما خواهد بود و شما باید به عنوان یک شهردار زیرک و باهوش با انتخاب بهترین استراتژی ها همه را راضی نگهدارید . وجود منابع نفتی و سوخت های فسیلی از اهمیت بسیار بالایی در بازی برخوردار هستند و برای رسیدن شما به امپراطوری خود کمکتان می کنند . اما بازی به همینجا ختم نمی شود , شما برای اینکه بتوانید جمعیت خود را حفظ کنید باید مراکز تجاری , مناطق مسکونی و تفریحی را در شهر به وجود آورید . هرچه شهر خود را گسترش دهید , مشکلاتی که با آن روبرو خواهید شد نیز افزایش می باید . محیط بازی بسیار بزرگ است و دیگر از المان های کنترلی پیچیده خبری نیست . وجود رابط کاربری ساده این امکان را به پلیر می دهد تا تنها با استفاده از چند کلیک , هرچیزی را که مد نظر دارد را بسازد . اگر دچا بحران اقتصادی شدید , اصلا نگران نباشیبد زیرا بازی به شما کمک خواهد کرد . اگر شهر شما دچار برشکستگی شود , بازی این کمک را به شما می کند تا بار دیگر بر روی پاهای خود بایستید و شهر خود را یکبار دیگر بسازید . ناگفته نماند برای ساخت این بازی از موتور بازی سازی GlassBox استفاده شده است که قدرت خارق العاده را به این بازی بخشیده . همچنین گرافیک خیره کننده ای را نیز به نمایش می گذارد و انیمیشن های عالی و اتفاقاتی که به صورت Real Time در بازی رخ می دهد را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد . تلفیق صداگذاری بازی با این ویژگی های باعث شده این بازی به یکی از جذابترین بازی ها تبدیل گردد . در بازی لایه های صوتی متفاوتی وجود دارد که بر اساس نزدیگی یا دور بودن به منابع مختلف , صداها تغییر می کند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی بانوی گربه برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 1497
نویسنده : داني

The.Cat.Lady.2.www.Download.ir

 
بازی کامپیوتر The Cat Lady بانوی گربه یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Harvester Games طراحی و ساخته شده و کمپانی Screen 7 آن را در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . داستان بازی توسط شخصی به نام Susan Ashworth سوزان اشورث روایت می شود . زنی حدودا ۴۰ ساله که بسیار افسرده است و هیچ دوستی و فامیلی ندارد . تنها همدم او گربه ای ولگرد است که به همین خاطر در میان همسایگان خود به بانوی گربه ای شناخته می شود . در شبی که سوزان دیگر به آینده ای بهتر امید ندارد و از زندگی خود خسته شده است , تصمیم می گیرد تا خود را بکشد و به زندگی خود پایان دهد . ولی ناگهان درمی یابد که پنج بیگانه در کنار یکدیگر جمع خواهند شد و همه چیز را تغییر خواهند داد . آن ۵ غریبه انگل هایی هستند که بسیار خونخوار و بی رحم می باشند و باعث بیماری های روانی بسیاری در شهر شده اند . آنها هرگز متوقف نمی شوند مگر آنکه سوزان قبل از آنها اقدام کرده و به آنها لطمه بزند . او نمی تواند به تمام دنیا سفر کند و به یک قهرمان تبدیل شود حتی او به دیگران ایمان کمی دارد و به سختی از خود مراقبت می کند . اما او مطمئن است که در پایان داستان , پاداش گرانبهایی در انتظار اوست چیزی که ممکن است زندگی او را تغییر دهد 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



دانلود بازی کم حجم Bad Bots برای PC
نوشته شده در جمعه 25 بهمن 1392
بازدید : 2300
نویسنده : داني

دانلود بازی کم حجم Bad Bots برای PC

Bad Bots یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی همانطور که آخرین بازمانده خدمه MCRae عنوان کرده بود در مقابل روبات های سرکش مقابله کرده به آنها یورش می برید. همانطور که انتظار نی رفت نقش اصلی شما در این بازی مقابله با سیاره مخربی است که در صورت متوقف نشدن فاجعه ای اتفاق خواهد افتاد. قابلیت های خارق العاده ای در این بازی در انتظارتان خواهد بود و در نقش یک هکر حرفه ای داستان را پیش خواهید برد.

در بازی بیش از ۲۰۰۰ ربات در صدد کشتن شما هستند و همه آنها با برنامه ریزی خاص خود به صورت منحصر بفرد عمل خواهند کرد. سلاح های بازی بسیار متنوع میباشد و از نارنک گرفته تا تبر و تفنگ های ساچمه ای همگی در اختیارتان خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی MechWarrior Online برای PC
نوشته شده در جمعه 25 بهمن 1392
بازدید : 2652
نویسنده : داني

دانلود بازی MechWarrior Online برای PC

MechWarrior Online یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شبیه سازی شده و اول شخص سازندگان آن سعی در بهره گیری از واقعیت های صنعت بازی مدرن کرده اند. در این بازی در قالب گروه های چهار نفره به مقابله با مزدوران قبیله ای خواهید پرداخت و با استفاده از طیف گسترده ای از توانایی ها و سلاح های منحصربفرد مراحل مختلف بازی را طی خواهید نمود.

این بازی در سبک آنلاین خواهد بود و شما با گرفتن رباتیک های مختلف به مقابله با دشمنان مزدور خود خواهید پرداخت, در این میان سلاح های منحصربفردی در هر گونه از ربات ها تعبیه شده که هر کدام در مراحل مختلف کاربرد خود را نشان خواهد داد.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Echo Prime برای PC
نوشته شده در جمعه 25 بهمن 1392
بازدید : 2066
نویسنده : داني

دانلود بازی Echo Prime برای PC

یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Robot Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بار هم با یک بازی اکشن بسیار مهیج در خدمت شما بازیبازهای عزیز هستیم. همانطور که مستحضر هستید بازی Echo Prime توسط سازنده دو بازی Orcs Must Die و Hero Academy که جایزه بهترین بازی های سال را کسب کرده اند ساخته شده است و یک بازی حماسی بشمار می آید. این بار با کمک  موجودات مرموز که از جهان هایی دیگر هستند جلوی نابودی زمین توسط موجودات بیگانه را بگیرید.

در بازی Echo Prime باید سلاح و زره پوش های بیشماری را بدست آورید و قدرتتان را افزایش دهید تا در مقابل این موجودات بیگانه بتوانید مقابله کنید. در این بازی ده ها پژواک وجود دارد که شما باید آن ها را آزاد کنید زیرا آن ها به شما در ماموریت هایی که دارید کمک میکنند. همچنین میتوانید از قابلیت Share Echoes از پژواکهای دوستانتان کمک بگیرید.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Draw A Stickman EPIC برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 1811
نویسنده : داني

دانلود بازی Draw A Stickman EPIC برای PC

 یک بازی جدید در سبک فکری و ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ تولید و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی Draw A Stickman EPIC متفاوت تر از بسیاری از بازی های سبک فکری می باشد که تا کنون تجربه کرده اید . چرا که میتوانید در آن شخصیت بازی را با سلیقه ی خود طراحی کرده و روانه ی بازی کنید . داستان بازی بسیار زیبا و متفاوت روایت میشود و این خود یکی از نکات مثبت این بازی زیباست .

بازی Draw A Stickman EPIC در ۱۴ مرحله ی زیبا و فکری ، به شما این اجازه را میدهد تا با استفاده از نیروی فکر خود تمامی مراحل را پشت سر گذاشته و خود را ساعت های سرگرم نمایید . در بازی سلاح ها ، ابزارها و لوازم بسیاری برای پیش برد اهداف شما در نظر گرفته شده که با استفاده از هر کدام ، میتوانید موانع را یکی پس از دیگیری از پیش روی خود بر دارید . در هر کجای از بازی که به مشکل خوردید میتوانید با مداد جادویی خود ، حیوانات و گیاهانی را رسم کرده تا موانع را برای شما از بین ببرند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای کم حجم ,



دانلود بازی Nation Red برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392
بازدید : 1759
نویسنده : داني

دانلود بازی Nation Red برای PC

 یک بازی جدید در سبک اکشن و زامبی کشی است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی مبتنی بر تیراندازی فوق العاده سریع میباشد که تجربه بسیار خوبی را برایتان ارائه می دهد. بازی Nation Red طی جنگ سه ماهه و همه جانبه رخ می دهد. مبارزه همزمان با چندین نفر از جمله انسان های جهش یافته, زامبی ها و فرماندهان مختلف هیجان خاصی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. گیم پلی خونین بازی مبارزه در سنگر های مختلف را به طور حیرت انگیزی جذاب کرده است.

زامبی های پراکنده شده در سمت جنوبی شهر طغیان کرده و از ابزار و سلاح های استفاده می کنند و تا زمانی که بتوانید انها را مجبور به عقب نشینی به صحرا کنید آنها هجوم می آورند. در این بازی شما می توانید از انواع مختلف سلاح و مهمات گرم و سرد استفاده کنید و طی ۱۸ مرحله مختلف بر قابلیت های خود بیافزایید.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای کم حجم ,



نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392
بازدید : 2423
نویسنده : داني

چون به سخن نوبت عیسی رسید
عیب رها کرد و به معنی رسید
عیب کسان را منگر و احسان خویش
دیده فرو بر به گریبان خویش . . .
کریسمس ۲۰۱۴ مبارک
.
.
.
Forget the pains, sorrows & sadness behind
Let us welcome this New year with big smile
Wish You Happy New Year 2014

 

 


:: موضوعات مرتبط: كدتقلب بازي , نقدبازي ها , اخباربازي ها , كدتقلب PS1وPS2 , كدتقلب Xbox360 , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , دانلود بازي , دانلودترينربازي ها , نقدبازي هاي ايراني , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , دانلودبازی های PS3 , بازی های آنلاین , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: تبریک سال 2014 میلادی ,