پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی I am Bread برای PC
نوشته شده در دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 2540
نویسنده : داني

لحظاتی پیش بازی I am Bread برای PC توسط کمپانی Bossa Studios ساخته و منتشر شد و حال نسخه ی کامل CODEX آن اماده ی دانلود از سرورهای سایت میباشند. این بازی دارای سبک شبیه ساز میباشد و شما را در نقش یک نان تست قرار میدهد! بله درست شنده اید نان تست! این مدل بازی ها با انتشار بازی جذاب Goat Simulator که شبیه ساز بز بود شروع شد. بعد از آن هم شبیه ساز سنگ و چمن نیز منتشر شده اند اینبار نیز یک نان میتواند خرابکاری کند. شما به عنوان یک نان تست، میتوانید کل شهر را خراب کنید، سوار ماشین ها شده یا خانه ها را خراب کنید. این نان تست خرابکار میتواند یک تنه کل شهر را نبود سازد! سوار ماشین شود و یا ماشین ها را از مسیر خود خارج کند، شیر آب را باز بگذارد تا همه جا را آب بردارد و یا مردم را اذیت آزار دهد. 

I am Bread Cover PC

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی StarDrive 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 2195
نویسنده : داني

امروز نیز بازی StarDrive 2 برای PC توسط Zero Sum Games ساخته و Iceberg Interactive نیز آن را منتشر کرده است و به سرعت توسطCODEX ریلیز و کرک شده است. این بازی دارای سبک استراتژیکی فضایی و عناصری از خلاقیت بازیسازان مستقل دارا میباشد. داستان این بازی به صورت بسیار پیچیده ای نمیباشد و کل آن این است که شما در نقش یک فرمانده هستید با یک کهکشان را به سلطه ی خود در بیاورید و آن را از آرام سازید. از بسیار جهات میتوان این بازی را به بازی Star Shpis نیز شبیه دانست. موتور گرافیکی این بازی همان Unity میباشد، ولی کیفیت خوبی دارد و توانسته نورپردازی بسیار نابی تحویل گیمرها دهد. 

StarDrive 2 Cover PC

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 1 برای PC
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2605
نویسنده : داني

بازی Resident Evil Revelations 2 برای PC توسط کمپانی بزرگ CAPCOM منتشر شد. این بازی به صورت سریالی و در 4 اپیزود هفتگی ارائه میشود. امروز Resident Evil Revelations 2 Episode 1 به نام Penal Colony عرضه شد و گروه بزرگ Codex آنرا ریلیز و کرک نمود. در فرانچایز جدید رزیدنت اویل شاهد برگشت Claire Redfield هستیم، که بسیار محبوب است و او پس از جان سالم بردن از رویدادها و حوادث Racoon City اکنون برگشته است و در سازمان Terra Saves که یک ارگان مبارزه با بیوتروریسم است، به فعالیت می پردازد. کاراکتر بعدی که در بازی رزیدنت اویل رولیشن 2 حضورد دارد ، دختری به نام Moira Burton که دختر Barry Burton است. Moira و Claire هر دو در Terra Saves جزو افراد فعال هستند. در یک حمله توسط گروهی ناشناس به سازمان میرا و کلر بی هوش می شوند و بعد از مدتی که چشم باز می کنند، می بینند که در جزیره ای مرموز و ناشناس هستند، جایی که آزمایشگاه گروه ناشناس است و آن ها در این مکان انسان را مورد آزمایش مختلف بیولوژیکی قرار می دهند.
Resident Evil Revelations 2 Episode 1 Penal Colony

 

| نسخه کامل CODEX با فرمت ISO |

| نسخه کم حجم با آنلاک تمام دی ال سی ها و امکانات بخش Raid اضافه شد |

 

آزمایشات خطرناک این گروه باعث خلق هیولاهای بسیار خطرناک و انسانی هایی شده است که ناقص از آزمایش درآمده اند و الان به زامبی هایی نیمه انسان مبدل شده اند و Afflicted نام دارند و شدیدا خوی انسانی وحشی گرایانه دارند و به هر چیزی در اطراف خود حمله ور می شوند. کلر و مویرا باید با Afflicted ها و موجودات بسیار خطرناکی روبرو شوند و ماموریت آن ها نجات خود از جزیره مخوف است. البته در این جزیره شما شخصیتی کاملا جدید که دختری کوچک به نام ناتالیا ( Nataila Korda ) است، آشنا می شوید که توانایی های خارق العاده ای دارد و دشمنان را از دور حس می کند و اشیای مخفی تشخیص می دهد و شما را در ماموریت ها کمک می کند.در بازی رزیدنت اویل الهامات 2 برای اولین بخش Raid اضافه شده است، که در همان اویل بازی فعال است و شما می توانید هر سلاح و تجیزاتی را اختیار کنید و به کسب امتیاز بپردازید. در بازی در هر لحظه امکان سوئیچ کردن بین دو شخصیت Claire و Moira وجود دارد. در ادامه می توانید نسخه های کامل و کرک شده توسط CODEX با حجم 5.9 گیگابایت و نسخه فشردهBOXSET Multi11  گروه STEAMGAMES را با حجم 3.8 گیگابایت را با لینک مستقیم دانلود نمایید.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 1 برای XBOX360
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2586
نویسنده : داني

امروز نیز نسخه ی XBOX360 بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 1 منتشر شد. این مدت برای دوستدارن سری بازی های Resident Evil و سبک ترسناک بسیار عالی بود. مدتی است که این سری افت شدیدی داشته بود و همه منتظر بازی زیبایی مانند نسخه ی 4 این بازی بودند. شرکت Copcom با عرضه نسخه ی Resident HD Remaster و گرفتن نمرات بالا و فروش عالی، حال نوبت Resident Evil Revelations 2 میباشد. این بازی به صورت اپیزودی میباشد و هر چند مدت بسیار کوتاه برای این بازی اپیزود جدیدتری منتشر میشود و در Episode 4 این بازی نیز تمام میشود. در این نسخه شخصیت به یاد ماندنی کریس نیز میباشد و برای شرکتی به نام Terra Save به همراه دوست خودش کار میکند؛ این سازمان محلی است که با کسانی که به صورت مخفی بر روی انسان های بی گناه آزمایش های خطرناک انجام میدهند، جلوگیری کند، با این اوصاف یک همچین سازمانی باید دشمن زیاد داشته باشد و این دشمنی نیز به جایی میرسد که طی یک روز به این شرکت حمله میشود و شما و دوستتان بعد از مدتی بیهوشی به جزیره ای ناشناخته و متروکه میرسید و داستان این نسخه از اینجا شروع میشود. این جزیره همان جایی است که بر روی ژن ها انسان ها کار میکنند و بیشتری آن ها تبدیل به یک زامبی بسیار خطرناک و وحشی میشوند و بعضی از آن ها نیز چنان جهش ژنتیکی مکنند، که با دیدن اندامشان، نمیتوانند بگوید که آیا انسان بوده یا موجود عجایب الخلقه ی دیگر! گرافیک این بازی در حد خوبی میباشد، ولی باز هم باید پیشرفت کند و تمامی منتقدان که می گفتند تمام قسمت های بازی اعم از گیم پلی، داستان، موسیقی و شخصیت پردازی عالی است، در گرافیک کمی ضعیف تر عمل کرده است. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی LiGHTFORCE بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 1 برای XBOX360 را در ادامه ی مطلب با حجم 2.44 گیگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 Episode 1 برای XBOX360


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Oddworld Abes Oddysee New N Tasty برای PC
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2333
نویسنده : داني

در این پست با دانلود بازی Oddworld Abes Oddysee New N Tasty برای PC در خدمت تمامی شما گیمرهای عزیز میباشیم. این بازی توسط گروه معروف FLT کرک و ریلیز شده و است و حال آماده ی دانلود از لینک مستقیم میباشد. این گیم دارای سبک آرکید، ماجراجویی میباشد و نسخه ی بازسازی شده بازی Oddworld Abes Oddysee است، که در سال 1997 یعنی حدود 18 سال پیش منتشر شده بود. داستان بازی درمورد موجودی به نام Abe است و باید با او داستان این بازی رو مراحل آن را به پایان برسانیم.Abe یک شخصیت بد است، او در جایی کار میکند، که برای سیر کردن موجودات باید جانداران ضعیف تر دیگر را بکشید و آن ها را به غذا تبدیل کند؛ بعد از مدتی او متوجه میشود که زمزمه هایی از به پایان رسیدن این جانداران است و قرار است، دفعه ی بعد، خود Abe و هم نوع هایش تبدیل به این غذاها شوند. هنگامی که او این حقیقت تلخ را میفهمد، دست به فرار زده و سعی دارد تا تمامی Abe های دنیا را نجات دهد، تا بی دلیل از بین نروند. گرافیک این بازی واقعا زیبا شده است و لایق یک بازی HD میباشد. محیط های بسیار زیبا و نورپردازی این بازی واقعا پیشرفت کرده و گیمر را به بازی جذب میکند. گیم پلی این بازی نیز بسیار جذاب میباشد و حالبا گرافیکی بیشتر آماده است تا بیش از بیش گیمر ها را به وجد بیاورد. هم اکنون میتوانیدنسخه ی کامل و کرک شده ی FLT بازی Oddworld Abes Oddysee New N Tasty برای PC را با حجم 4.52 گیگابایت  دانلود نمایید.

دانلود بازی Oddworld Abes Oddysee New N Tasty برای PC

| نسخه ی کامل FLT با فرمت ISO |


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Evolve برای PC
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2532
نویسنده : داني

بازی Evolve برای PC منتشر شد، این بازی یک بازی اکشن و ترسناک شوتر سوم شخص است، که کار طراحی و درست کردن آن بر عهده استودیوی Turtle Rock Studio بوده است و کمپانی بزرگ 2K Games آن را امروز عرضه کرد و بلافاصله گروه بزرگ CODEX هم آن را ریلیز و کرک کرد. رویدادهای بازیEvolve در سیاره ای به نام Shear اتفاق می افتد، که موجودات عجیب و عظیم الجثه ای حاکمان آن هستند و بروی سیاره سکونت دارند. بازی چهار شکارچی و قهرمان به نام های Val ، Makrov ، Griffin و Hank دارد و که گیمر می تواند یکی از آن ها را برگزیند و هر یک از این شخصیت ها توانایی و خصایص منحصر به فرد را دارا هستند و جنگ های خیلی مرگبار و ترسناکی قرار است با موجودات سیاره انجام دهند. البته در بازی شما می توانید به جای هیولاها هم ایفای نقش نمایید و به نبرد با این Hounter ها (شکارچیان ) بروید. در سیاره Shear که ناشناخته و هولناک است، تنها این هیولاها بلای جان شما نیستند ، بلکه موجودات ریز و درشت این سیاره آدم خوار هستند و حتی گیاهان گوشتخوار هم هر لحظه جان شما را تهدید می کنند. موجودات بازی در ابتدا کم قدرت هستند و با یک شلیک و یا چند ضربه نابود می شوند، اما هرچه مراحل جلوتر می رود، هم هوش مصنوعی آن ها و هم نیروهایشان افزوده می گردد. در بازی Evolve گیمر به اسلحه های مدرن و متفاوت برخورد خواهید کرد و با گذشتن از مراحل و جلو رفتن بیشتر کار شما بسیار طاقت فرسا میگردد. حالت پر هیجان در نقش هیولا بازی کردن انگیزه بسیار جذابی به بازی می بخشد و سبب می شود که به کالبد و روح این هیولاها عظیم الجثه نفوذ کنید و بفهمید که این موجودات به چه نحوی زندگی می کنند و روش های حمله و نبرد آن ها چه جوری است؟ گیمر در قالب هیولا باید از محیط اطراف و موجودات ضعیف تر برای خود غذا بسازد و با کشتن و خوردن آن ها به موجودی بزرگ ، غول پیکر و هرسناک مبدل گردد، به طوری که شکارچیان از دیدن آن هیولا رعشه و لرزه بر جانشان بیافتد. بازی گرافیک نسل هشتمی دارد و با موتور گرافیکی بازی Crysis 3 که زمانی غول گرافیکی نام گرفت تولید شده است، که این موتور گرافیکی Cry Engine 3 است. هم اکنون نسخه کامل و کرک شده CODEX بازی Evolve برای کامپیوتر را با حجم 27.8 گیگابایت  دانلود نمایید.

EVOLVE CODEX


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Dynasty Warriors 8: Empires برای PC
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2254
نویسنده : داني

بازی Dynasty Warriors 8: Empires برای PC توسط کمپانی سازنده سری بازی های سلسله جنگجویان یعنی Tecmo Koei Games امروز منتشر شد. Dynasty Warriors نام یکسری بازی هایاستراتژی و جنگی به سبک جنگ های کشورهای آسیای شرقی مانند چین و ژاپن و … است و طرفداران خاص و بسیار زیادی دارد و در عوض عده ای هم وجود دارند، که این سبک نبرد را اصلا نمی پسندند و از این سری واقعا متنفرند. در این سری از بازی سلسله جنگجویان 8 نسخه امپراتورها هدف تسخیر تمام قلمرو چین باستان با استفاده از استراتژی و جنگ و با استفاده از هزاران تاکتیک رزمی است. بازیکن در این نسخه از بین 3 امپراتوری یکی را انتخاب می کند و به عنوان یک قهرمان با تشکیل ارتش خود و نبرد با سایر امپراتوری چین باستان را به یک امپراتوری متحد مبدل می نماید. بازی دارای 83 شخصیت برای انتخاب کردن است و شخصی سازی های زیادی از جمله انتخاب پرچم ، اسب و فرماندهان نظامی نبرد و … را می توان انجام داد.

Dynasty Warriors 8: Empires codex

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Dragonball Xenoverse برای PC
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2165
نویسنده : داني

بازی Dragonball Xenoverse برای PC هم عرضه شد. کمپانی تولید کننده بازی Bandi Namco Games و استودیوی تولید آن Dimp است. این بازی دارای سبک Fighting همان سبک مبارزه ای تن به تن است و از گرافیک فانتزی و کارتونی مانند سری Street Fighter بهره می گیرد. در این نسخه مثل همه نسخه های پیشین، افرادی شرور باعث اختلال می شوند و شما باید آن ها را از میان بردارید. در این نسخه شخصیت بد بازی یک نفر نیست، بلکه دو نفر به نام های Towa و Mira هستند و هریک از این دو شخصیت قابلیت های منحصر به فرد و قدرت بسیار زیادی دارند و از نیروهای بسیار نیرومند خود بر ضد مردم استفاده می کنند. خیانتکاران واقعی در Dragonball Xenoverse کاراکت های Towa و Mira هستند ، کسی که سبک جنگیدن و مبارزه را محول کرده اند. Towa قابلیت این را دارد که بر Frieza غلبه کند و سبب تبدیل آن ها به دشمنانی خبیث و شرور شود و هم توانایی چالش زیادی جلوی پای گیمر قرار میدهد . این ورژن حالت World Tournament Budokai Tenkaichi را دارد، که به گیمرها این توانایی را می بخشد، که با انتخاب کردن شخصیت های مورد نظر از Dragon Ball GT، به طور جمعی بازی کند.  این سبک تازه در شهر Toki Toki City روی می دهد و اگر شما از massive frenzied brawl استفاده کنید، جوایز و هدایای خوبی نصیب خود می کنید. در این نسخه مبارزات بهبود پیدا کرده است و در بخش گرافیک قسمت نورپردازی و رنگ بندی ها زیباتر شده است. هم اکنون می توانید نسخه ی کامل و کرک شده ی CODEX بازی Dragonball Xenoverse برای کامپیوتر را با حجم 9.18 گیگابایت  دانلود نمایید.

Dragonball Xenoverse codex


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Trials Fusion: Fault One Zero برای PC
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2122
نویسنده : داني

بازی Trials Fusion: Fault One Zero برای PC منتشر شد، این پنجمین DLC بازی است ، که تا به حال عرضه شده است. بازی Trials Fusion یک عنوان موتور سواری بسیار عالی است که بوسیله استدیو RedLynx تولید و طراحی شده است و در تاریخ 2014/4/24 توسط کمپانی بزرگ Ubisoft منتشر شد. Trials Fusion ادامه مورد انتظار بازی معروف و شاهکار در سبک Racing یعنی بازی Trials Evolation است. این بازی تعدادی از جزئیات نسل بعد را با خود به همراه آورده است و گیم پلی بسیار عالی ،  گرافیک بالا ، جلوه های بصری نوین و بافت های پیشرفته بازی از ویژگی های این نسخه از بازی می باشد. در DLC جدید Fault One Zero بازی Trials Fusion شما به شهری در آینده به نام Megalopolis برای اجرای مسابقات می روید و در این دی ال سی 10 مسیر ریسینگ جدید ، 5 تروفی جدید ، 24 چالش تازه و در بخش Track Editor تعدادی زیادی Object و امکانات جدید اضافه شده است. هم اکنون نسخه کامل و کرک شده توسط SKIDROW بازی Trials Fusion: Fault One Zero برای کامپیوتر را با حجم 8.7 گیگابایت است.

Trials Fusion: Fault One Zero


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Saints Row: Gat out of Hell برای PC
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 1877
نویسنده : داني

بازی Saints Row: Gat out of Hell برای PC بالاخره امروز توسط کمپانی نام آشنای Deep Silverمنتشر شد. کار تولید و گسترش این بازی بر عهده استودیوی بازیسازی Volition بوده است. Saints Rowهمیشه از عنوان موفق و پرطرفدار دار بوده است و در سبک بازی هیچ محدودیتی لحاظ نشده است و محتویات داستانی آن از شوخی کردن و تیکه پرانی به بازی هایی مانند Metal Gear Solid و رئیس جمهور گرفته تا مسائل طنز و شوخی و همین مسئله بازی سینتز رو را با هر عنوان دیگری متمایز می کند. تاکنون تمام نسخه های منتشر شده از این بازی جزو موفق ها بوده اند و هر بار امتیاز بالایی گرفته اند. در سال 2015 بازی Saints Row برگشته است تا در یک Open-World بزرگ خود نمایی کند و جهان این نسخه از بازیNew Hades یا همان جهنم است که داستان بازی در آنجا پیگیری می شود. در بازی پرستاران ردیف: گت خارج از جهنم شما در نقش یکی از دو شخصیت Johnny Gat یا Kinzie Kensingto حضور می یابید و برای اولین بار است که تجربه قهرمان داستان در نقش قویترین عضو گروه Saints Row به گیمر داده می شود. شما باید به سراغ رهبر گروه Saint ها که در حال پیوستن به شیطان تاریکی و ازدواج با دختر او است و شما باید جلوی این کار بگیرید. البته در نسخه Gat out of Hell شما با دیگر شخصیت های محبوب در سینت رو هم برخورد خواهید داشت. جهان بازی همان جهنم مثل جهنم در تصور ما با زمین های خشک و برهوت و پر از مواد مذاب و گدازه نیست ، بلکه این جهنم هم مانند شهری بزرگ با طبقاتی فراوان برای بازی طراحی شده است که در طبقات آن از ارواح بدبخت ، سرگردان و ضعیف گرفته تا لردهای بی رحم تاریکی حضور دارند. در این نسخه برای اولین امکان پرواز کردن در New Hades برای شما فراهم شده است، البته چنین محیطی طبیعتا چنین توانایی را هم می طلبد و در این نسخه شما در مراحل مختلف به سلاح های عجیب و غریب با قدرت های ماورائی روبرو خواهید شد و آن ها برای نبرد با دشمنان تاریکی بدست می آورید. هم اکنون نسخه کامل و کرک شده توسط گروه RELOADED بازی Saints Row: Gat out of Hell برای کامپیوتر با حجم 5.1 گیگابایت از گیم تو دی ال در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید.

Saints Row: Gat out of Hell RELOADED

| نسخه کامل RELOADED با فرمت ISO |

| نسخه کم حجم SEYTER با حجم 3.58 گیگابایت قرار گرفت

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,