پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Sonic and All Stars Racing Transformed برای PC
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1391
بازدید : 1459
نویسنده : داني

نسخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر کرده است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .
دانلود بازی Sonic

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود بازی Stronghold HD
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1391
بازدید : 3271
نویسنده : داني

نسخه Stronghold Crusader HD را در پست قبلی برای علاقه مندان به این بازی قرار دادیم که در منوی  قسمت دانلود بازی های کامپیوتر قابل دانلود است حال نسخه دیگری از بازی جنگ های صلیبی با نام Stronghold HD رو آماده کردیم تا ۲ بازی HD شده توسط استودی Firefly رو تکمیل کرده و هر ۲ را برای دانلود قرار داده باشیم این ۲ نسخه به کل بافت های گرافیکی آن عوض شده و حتما توصیه می کنیم دوباره این بازی را تجربه کنید

دانلود بازی Stronghold HD

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) لطفا به تاریخ پست توجه کنید این فایل که برای دانلود قرار داده شده است تا تاریخ ۱۵ بهمن به صورت لینک مستقیم است اگر استقبال شود تمدید خواهد شددر غیر این صورت با لینک های غیر مستقیم جایگزین خواهد شد

 ۴) توصیه می شود از یک برنامه مدیریت دانلود مانند Internet Download Manager استفاده کنید تا در مواقع قطع شدن دانلود به هر دلیل بتوانید بازی را از ادامه آن دانلود کنید

 

دانلود با حجم ۷۸۴ مگابایت


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 1757
نویسنده : داني

 

سری جدید بازی هیجان آور و ورزشی IHF Handball Challenge 12 برای علاقه مندان به این بازی در سال 2011 ارائه شده است.

شما در یک کمپ آموزشی در حال آماده شدن برای بازی هستید، فرقی نمی کند که قد شما 2.05 متر باشد یا 1.80، سیاه پوست باشید یا سفید پوست، بزرگسال باشید یا نوجوان، قوی باشید یا ضعیف. شما می توانید هزاران تغییر متفاوت را خلق کرده و بازیکن مورد دلخواه خود را آن طور که دوست دارید به وجود آورید. البته دوستان شما نیز می توانند در مقابل شخصیت ساخته شده شما در بخش "مسابقه دوستان" شرکت کنند.

همچنین شما می توانید با توجه به باشگاه های موجود در لیست خود، باشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید و پس از انجام این کار شخصیت ساخته شده توسط شما(آواتار شما) به لیست افراد موجود در آن باشگاه اضافه خواهد شد.

شما می توانید این بازی را در چند حالت از جمله: حالت لیگ، حالت آموزشی و حالت چند-بازیکن اجرا نموده و به نتایج دلخواهتان برسید.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود بازيHarry Potter and the Deathly Hallows
نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1391
بازدید : 1412
نویسنده : داني



بازدید : 2237
نویسنده : داني

                                               

. بازیه بعدی ای که یکی از پر طرفدارترین سری از بازی های کامپیوتری در ۱۰ سال گذشته است.
سری ای از بازی ها که همه چیز را در رابطه با لذت از زندگی , دوست داشتن , کار و تمام چیز های پر اهمیت زندگی را دارد. ما این بازی را در حد زیادی بازی کردیم و خبر هایی هم درباره ی خصوصیات بازی داریم.
The Sims 3 اختیارات بسیار زیادی در Customization option نسبت به The Sims 2 پیدا کرده است.قسمت Create – A – Sim برای ساخت کاراکتر ها بسیار رشد پیدا کرده و بهتر شده است , در این قسمت ۵ قلم از مهم ترین چیزها ارائه شده است : مقدمات ساخت کاراکتر , مو , چهره , لباس ها و خصوصیات کاراکتر.
مقدمه ی ساخت کاراکتر تشکیل میشه از ۶ مرحله از عمر ( در مقابل ۵ مرحله از عمر در The Sims 2 ) که شامل : کودک نو پا , بچه , نوجوان , جوان بالغ , بزرگسال و پیر . سیمز های جوان تر انتخاب های بیشتری نسبت به پیر تر ها در Option خصوصیات فردی دارند.
همچنین در این قسمت امکانات بسیار زیادی برای رنگ صورت و چهره و پوست گزاشته شده است ( از قبیل روشن , تیره و Swarthy که در رنگ هایه آبی , قرمز و سبز هست اگر شما می خواهید کاراکتری طراحی کنید که به بیگانه ها یا هیولاهایه فیلم ها شبیه باشد بهتر است Swarthy را انتخاب کنید ) و امکاناتی هم برای انتخاب قد کاراکتر در نظر گرفته شده است که این هم به میزان چاقی آن فرد و اندام او بستگی دارد…

 

 

امکانات از پیش تنظیم شده ی زیادی برای موها و سبک آن ها در نظر گرفته شده است و شما می توانید آن ها را انتخاب کنید ( می توانید از لوازم متنوعی هم برای موی خود استفاده کنید از قبیل کلاه بیسبال , کلاه لبه دار و کلاه های دوچرخه سواری و … ). لایه های رنگ موهای کاراکترتان کاملا قابل تنظیم است مثل رنگ اصلی , رنگ ریشه ی مو , رنگ نوک موها و هایلایت های آن.
Panel های چهره با شما توانایی آن را می دهد که بتوانید شکل صورت و سر را سفارشی و خودتان درست کنید ( یا از صورت های از پیش تنظیم شده استفاده کنید ) اضافه بر آن می توانید شکل چشم و رنگ آن , شکل دماغ , شکل لب ها و رنگ آن همچنین چیز های دیگری مانند خال و لکه های صورت , و وسایل آرایش رنگی برای سایه چشم , ماتیک لب و رنگ صورت استفاده کنید. می توانید تمام این چیز ها را از چهره های از قبل تنظیم شده استفاده کنید که تنوع آن ها در رنگ و چره بسیار زیاد است.
منوی لباس ها همانطور که از قبل پیش بینی می شد پر از لباس های آماده برای لباس های روزانه , لباس های رسمی , لباس خواب , لباس ورزشی و لباس شنا و مهم تر از همه این ها توانایی انتخاب لباس برای قسمت بالا و پایین بدن است. همه را می توان به وسیله ی رنگ یا استفاده از امکان جدید بازی یعنی سیستم Create – A – Style , که این به شما امکان سفارشی کردن رنگ یا الگوی رنگ , ذخیره آن , شیر کردن آن به دوستانتان و گذاشتن آن به هرچیزی که می توان برای آن به کار برد از قبیل لباس های کاراکتر , صندلی های اتاق نشیمن , کاغذ دیواری , فرش ( Carpet ) و رنگ ماشین میدهد , سفارشی کرد.
منوی خصوصیات کاراکتر در The Sims 3 کاملا از نو ساخته شده است. که دیگر شامل چه غذاهایی یا چه رنگ هایی یا چه آهنگ هایی سیمزتان دوست دارد نمی شود. اما بزار بیشتر درباره ی سیستم ویژگی های کاراکتر ها صحبت کنیم , که کاملا با سیستم The Sims 2 فرق دارد . The Sims 3 به شما امکان آن را میدهد تا با بیش از ۶۰ ویژگی , ویژگی های دلخواه خود را برای هر کاراکتر انتخاب کنید.
کودکان نوپا فقط با ۲ ویژگی شروع می کنند , بچه ها با ۳ ویژگی , نوجوانان با ۴ ویژگی و جوانان بالغ حداکثر ویژگی ها را دارد که ۵ تا است. 

 

سیستم مورد نیاز جهت اجرا بازی:

 

FOR WINDOWS XP

 

  • Windows XP (Service Pack 2)
  •  

  • 2.0 GHz P4 processor or equivalent
  •  

  • 1 GB RAM
  •  

  • At least 6.5 GB of hard drive space with at least 1 GB additional space for custom content
  •  

  • 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0

 

FOR WINDOWS 7

 

  • 2.4 GHz P4 processor or equivalent
  •  

  • 1.5 GB RAM
  •  

  • At least 6.5 GB of hard drive space with at least 1 GB additional space for custom content
  •  

  • 128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0

 

For computers using built-in graphics chipsets, the game requires at least:

 

  • Intel Integrated Chipset, GMA X3000 or above.
  •  

  • 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent
  •  

  • 0.5 GB additional RAM

 

 دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود Mafia 2 - بازی مافیا 2
نوشته شده در چهار شنبه 18 بهمن 1391
بازدید : 1342
نویسنده : داني

زمانی كه GTA III سبك Open-World را به صورت سه بعدی در آورد، Illusion Softworks سازنده Mafia با پیشروی در همین سبك، داستانی بسیار غنی خلق كرد و به جای تقلید مستقیم از GTA نوعی بازی داستان محور ساخت كه طرفداران زیادی پیدا كرد. پس از هفت سال همان تیم قبلی این بار با نام 2K Czech نسخه دوم Mafia را خلق كردند و باز هم دنیای سیاه گنگسترهای دهه 40 و 50 را به نمایش گذاشتند.

موتور بازی ساخته خود 2K Czech است كه به زیبایی شهر Empire Bay را نشان داده است. رنگ های روشن و ماشین های مختلف همراه با فیزیك خوب از نكات برجسته Mafia II هستند. متاسفانه گرافیك بی نقص هم نیست. مشكلات برش تصویر (Screen-Tearing)، افت فریم و Pop-up به ویژه در نسخه های كنسولی به بازی لطمه زده است. نسخه PC از وضعیت بهتری برخوردار است. مشكل برش تصویر خیلی كمتر است و از فریم بالاتری برخوردار است. Mafia II جزو معدود عناوینی است كه از فیزیكی جدا برای لباس و پارچه استفاده می كند. مثلا در فصل زمستان لباس ها خیلی خشك و چسبیده هستند. جهت باد لباس ها و پارچه ها را تكان می دهد.


منبع:پردیس گیم

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود Mafia - بازی مافیا (نسخه فارسی)
نوشته شده در چهار شنبه 18 بهمن 1391
بازدید : 1309
نویسنده : داني

بازی Mafia محصولی از شرکت Illusion Softworks است و یادآور سال های طلایی حکومت گانگسترها در آمریکا است و به عمق یکی از خانواده های مافیایی می رود و روایتی از شخصیتی است که در لایه های این خانواده تبدیل به یکی از خطرناک ترین جنایتکاران مافیایی می شود. در این بازی شما خود را غرق یک داستان فریبنده در مورد یک زندگی روزمره برای کسب قدرت و روزهای پر هیجانی خواهید شد.
داستان بازی را توماس آنجلو با صحبت با کاراگاه نورمن آغاز می کند و به او می گوید که حاضر است در مقابل حفاظت پلیس از او و خانواده اش، تمامی اطلاعات مربوط به مافیا را  در اختیار پلیس قرار دهد، سپس داستان بازی 8 سال به عقب باز می گردد و ...

ویژگی های بازی Mafia:
- ماجرایی فراموش نشدنی
- گرافیک بالا با نمایش جزئیات نماهای مختلف
- صداگذاری و موسیقی قوی
- سلاح های مختلف
- انجام ماموریت های متنوع
- و ...

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود L.A. Noire - بازی در تعقیب مافیا
نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391
بازدید : 1628
نویسنده : داني

L.A. Noire

عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی ۴۰ میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. در ابتدای بازی شما در نقش یک پلیس ضربت خواهید بود با پیشرفت در بازی شما در بخش جنایی استخدام شده و مسئول حل پرونده های جنایی می شوید. به گفته سازندگان بازی تمرکز زیادی رو این بخش شده که شما باید دقت زیادی در صحنه های جرم داشته باشید تا هر وسیله ای در صحنه جرم بتواند به شما در حل پرونده کمک کند نکته جالب این است که اگر شما از یک صحنه بگذرید دیگر نمی توانید آیتم های اساسی در آن صحنه ی قبلی را پیدا کنید. وقتی شما از یک نفر مصاحبه می گیرید، باید به حالت چهره ی او نگاه کنید و دروغ گفتن او را حدس بزنید. شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها می توانید کاملاً مضنون را به وسیله عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید. همچنین می توانید حرف های مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست آمده رد یا تکذیب کنید.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود بازی Mortal Kombat Arcade Kollection
نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391
بازدید : 1579
نویسنده : داني

mortal kombat arcade kollection دانلود بازی Mortal Kombat Arcade Kollection

بازی The Mortal Kombat Arcade Kollection ، شامل سه بازی کلاسیک از سری بازی های کامبت است . (مورتال کمبت مورتال کمبت ۲ ، و Ultimate مورتال کمبت ۳). خرسندیم اعلام کنیم تمام سه نسخه ی این بازی که در یک پکیج برای شما آماده شده است ، دارای قابلیت مبارزات آنلاین نیز میباشد . نبرد مرگبار یا مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat)، نام مجموعه بازی رایانه‌ای در سبک مبارزه‌ای و ماجرایی است که ایده اصلی آن متعلق به اد بون (به انگلیسی: Ed Boon) و جان توبیاس (به انگلیسی: John Tobias) می‌باشد تا کنون ۹ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر فایتینگ و ۳ نسخه در ژانر ماجرایی منتشر شده. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی در سال ۱۹۹۵ میلادی با نام مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat) و فیلم دیگری نیز با نام مورتال کامبت : نابودی (به انگلیسی: Mortal Kombat Annihilation) در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شدند.همچنین در سریالی با نام مورتال کامبت پیروزی (به انگلیسی: Mortal Kombat Conquest) در ۲۲ قسمت عرضه شد.به تازگی نیز سریالی با نام مورتال کامبت میراث (به انگلیسی: Mortal Kombat Legacy) در حال انتشار است! بازی مورتال کامبت نخستین بار بر روی کنسول‌های آرکید منتشر شد. این بازی در سبک مبارزه‌ای بوده و به صورت‌های تک نفره (Arcade یا نبردهای پیاپی)؛ دونفره و یا ماجرایی (در بازی راهبان شائولین) بازی می‌شود. روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان بوده و بدین ترتیب است که در صفحه اول، بازیکننده شخصیت جنگجوی خود را انتخاب کرده و طی دو مرحله (Round) به مبارزه با شخصیت رایانه یا بازیکنندهٔ دوم می‌پردازد. برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. از جمله بخش‌های قابل ذکر این بازی فیتالیتی (Fatality) است. پس از دوبار بردن، جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می‌گیرد و پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می‌شود.در این لحظه جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون ویژه که به فیتالیتی معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد.از جمله شخصیت های این بازی میتوان به اسکورپیون اشاره کرد . اسکورپیون از شخصیتهای معروف بازی مبارزه‌ای‌ مورتال کامبت است و در همهٔ سری‌های این بازی در میان شخصیت‌های اصلی ایفای نقش کرده‌است. او توسط دشمن درجه یک خود ساب-زیرو کشته می‌شود اما بعدها بوسیله جادو جسم او در جهنم دوباره شروع به حرکت می‌کند و مانند یک انسان زنده حرف می‌زند و می‌جنگد در حالی که در واقعیت مُرده‌ای متحرک است. او هدف اصلی خود را انتقام از ساب-زیرو می‌داند و بهمین دلیل وارد مسابقهٔ مورتال کامبت می‌شود. هیچگونه یاری ندارد و هیچگونه احساس و عاطفه‌ای نداشته و کاملا بی رحم است. قدرت اصلی او آتش است و «طناب سوسمار» معروفترین فن او می‌باشد. او و ساب_زیرو(Samir)معروف‌ترین شخصیتهای بازی مورتال کامبت هستند. از معروفترین فیتالتی‌های (به انگلیسی: Fatality) او می‌توان به toasty که وی پس از درآوردن ماسک خود از دهانش آتش به سمت حریف پرت کرده و وی را به آتش می‌کشد اشاره کرد. این فیتالتی تقریبا در تمام بازی‌های سری وی بوده‌است. از معروفترین فیتالتی‌های (به انگلیسی: Fatality) او می‌توان به toasty که وی پس از درآوردن ماسک خود از دهانش آتش به سمت حریف پرت کرده و وی را به آتش می‌کشد اشاره کرد. این فیتالتی تقریبا در تمام بازی‌های سری وی بوده‌است. بر اساس داستان بازی کیتانا شاهدخت سرزمین افسانه‌ای ادنیا، خواهر نا تنی ملینا و دختر جنگجوی دیگری به نام سیندل می‌باشد. ساب-زیرو در اولین سری مورتال کامبت حاضر شد اما مرد و در رنگ و روی متفاوتی با نام نوب سایبات در مورتال کمبت ۲ و سه گانه و ۴ و deception و armageddon و ۲۰۱۱ ظاهر شد. و از مورتال کامبت ۲ برادر کوچکترش با این نام و نشان جایگزین وی شد.در “مورتال کامبت ۳ نهایی” هر دو شخصیت ساب-زیرو حضور داشتند. نام اصلی برادر بزرگتر Bi Han یا بیهان بود و از نام اصلی برادر کوچک اطلاعی در دست نیست. رِیدِن (به انگلیسی: Raiden) یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه بازی مورتال کامبت است که تا به حال در تمام نسخه‌های بازی حضور داشته است…بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 2231
نویسنده : داني

توضیحات بازی : Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory یکی از موفق ترین بازی‌های ماجرایی، اکشن و شلیک کننده سوم شخص می باشد. Chaos Theory سومین قسمت از داستان بازی Splinter Cell و نوشته Tom Clancy است. این سری از بازی ها درباره ماجراهای ماموریت های یک مامور مخفی به نام سام فیشر است که توسط دولت ایالات متحده به ماموریت های سیاسی فرستاده می شود. علاوه بر حالت بازی چند نفره رقابتی و شرکت در مبارزات تیمی، مبارزات فردی شکل گرفته در بازی بسیار بی نظیر است. خط ماموریت های این بازی در رابطه با جنگ اطلاعاتی و روابط بین ایالات متحده، کره شمالی و ژاپن می باشد.
بازی در ده مرحله طراحی شده است. در آغاز بازی، شب هنگام، خود را در ساحل اسرارآمیز و کمی ترسناک دریای کارائیب می یابید. محیط بازی در هر مرحله بسیار متفاوت از مراحل دیگر است: بخشی از داستان در کشتی، بخشی در یک بانک، بخشی در کره جنوبی و… روی می دهد.

بزرگ‌ترین دشمن شما در بازی‌های Splinter Cell مکان ناشناخته‌ای است که در آن قرار دارید. گاه برای پیدا کردن راه یا کانالی به یک اتاق یا جای دیگر، باید مدتی به بررسی اطراف خود بپردازید و همه جا را به دقت نگاه کنید: بالای سر، کنار پایتان و… . در این بازی حرکت‌های بسیاری به مجموعه حرکت‌های سام فیشر افزوده شده است؛ مانند آویزان شدن وارونه از لوله‌ها و میله‌ها و سپس گرفتن دشمنان، امکان انتخاب این‌که در را به آرامی یا با شدت باز کنیم (برای بیهوش کردن کسانی که پشت در ایستاده‌اند) یا باز کردن قفل یا استفاده از دستگاه رمزگشا برای گشودن درها؛ همچنین می‌توانید دشمنان را از ارتفاع به پایین پرت کنید.

 

اسپلینتر سل: نظریه هرج و مرج | Splinter Cell: Chaos Theory

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,