پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1879
نویسنده : داني


CALL OF DUTY از سری بازی های فوق العاده پر طرفدار کمپانی Activision در ژانر : Shooter FPS و این نسخه آماده شده بر روی پلتفرم PERSONAL COMPUTERS و سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجرا می باشد و همچنین گروه آریا دی ال نسخه اصلی این بازی رو برای شما با لینک مستقیم آماده کرده با حجم 15 گیگا بایت.

توسع دهنده این بازی : Treyarch
حالت بازی : Single player
سن مجاز توسعه شده برای این بازی: بالای 18 سال
حجم اصلی بازی : ارائه شده از کمپانی اکتیویژن : 4 عدد دی وی دی با حجم 15 گیگابایت
زبان های بازی : English, French, German, Italian, Spanish
رتبه بازی : 4/5
سیستم پیشنهادی برای این بازی:

Core 2 Duo 2.66 GHz, 4 GB RAM, graphic card 512 MB (GeForce 8800 GT or better), Windows Vista(SP2)/7


کرک توسط : SKIDROW

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود بازی Call of Duty Black Ops II 2012 برای PC
نوشته شده در شنبه 30 دی 1391
بازدید : 1774
نویسنده : داني

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

دانلودبازي در ادامه مطلب

 

تصاویر محیط بازی :

 


:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 1891
نویسنده : داني

از سری بازی های بستکبال, NBA از شهرت بسیار خاصی برخوردار است که توانسته در سراسر جهان ۵ میلیون فروش داشته باشد و ۲۵ جایزه ورزشی مختلف دریافت کنند.این بازی همانند بازی والیبال و بازی فوتیال از سری بازی های ورزشی محبوب است.

دانلوددر ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 1590
نویسنده : داني

ماهها انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای به ویژه بازی فوتبال با انتشار نسخه جدید بازی طبیعی و زیبای فوتبال Pro Evolution Soccer که بی شک همگان را طی سالهای اخیر با عرضه بازیهای فوتبال فوق واقع گرایانه عاشق خود کرده است به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۰ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه منتشر شد !
نسخه ۲۰۱۰ گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند .
سازندگان این بازی در نسخه ۲۰۱۰ به تمامی گزارشات و درخواست هایی که بازیکنان و عاشقان این بازی فوتبال رایانه ای در طی یک سال گذشته برای بهبود بازی کرده اند توجه کرده و بعد وسیعی از تغییرات منحصر به فرد و بی نظیر را در نسخه جدید اعمال کرده اند .

Soccer 2010 - shop.3sotDownload.Com

Pro Evolution Soccer 2010 | Only 10 MB‌

گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هاییست که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند. با نگاهی به تصویر روبرو تفاوت گرافیک نسخه ۲۰۰۹ با ۲۰۱۰ از Pro Evolution Soccer را در یابید.
هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است .

Changes Soccer 2010

سازنده : کمپانی Konami
ناشر : کمپانی Konami
تاریخ رسمی انتشار : Oct 23, 2009
وب سایت اختصاصی : Pro Evolution Soccer 2010
رده بندی ژانر : ورزشی، فوتبال
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Everyone – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود بازی Darksiders II برای PC
نوشته شده در جمعه 29 دی 1391
بازدید : 1495
نویسنده : داني

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

darksiders 2 دانلود بازي Darksiders II براي PC

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



بازدید : 1856
نویسنده : داني

دانلود بازی جدید کاراته

بازی Karateka 2013 از سری بازی های مبارزات رزمی است که با موضوع کاراته آماده ی دانلود کرده ایم.این بازی علی رغم حجم نسبتا کم دارای گرافیک بسیار بالایی بوده و از داستان قوی بهره می برد.ضمن این سازنده ی این بازی خود را سازنده بازی بسیار محبوب شاهزاده ی ایرانی معرفی است که خود می تواند عاملی برای جذابیت بیشتر بازی در کامپیوتر شود.

در توضیحات دانلود بازی این گونه بیان شده است : شما برای رسیدن به عشق خود در ژاپن فئودال به مبارزات کاراته می پردازید تا در محیطی کلاسیک Mariko را از دست evil warlord Akuma نجات دهید.ریتم این بازی مبتنی بر مکانیک است,گیم پلی موجود در این بازی علی رغم داشتن یک داستانی انسانی ساده به صورت یکپارچه است.

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,



دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP
نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1391
بازدید : 1575
نویسنده : داني

Assassins Creed Bloodlines PSP دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP

دانلود بازی جذاب و زیبای Assassins Creed Bloodlines که مخصوص کنسول PSP منتشر شده و هم اکنون میتوانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید. داستان این قسمت در واقع بین قسمت ۱ و ۲ بازی میگذرد و پلی است بین داستان قسمت ۱ بازی و قسمت ۲ آن و آنها را به هم متصل میگرداند داستان به زمان Altair بر میگردد و در خط داستانی قسمت ۱ پیش میرود و . . .

دانلود PART اول

دانلود PART دوم

Size دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSPحجم فایل : ۵۴۵٫۴۵ مگابایت

Password دانلود بازی Assassins Creed Bloodlines برای کنسول PSP پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

راهنماي نصب درادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلودترينربازي ها , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد ,