پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1529
نویسنده : داني

خود را برای نبردی تمام عیار اماده کنید

ایا این میدان فراستبایتی شما را شگفت زده می کند؟

امروزه بازی های شوتر اول شخص طرفداران بی شماری دارند که باعث می شود عناوینی که در این سبک ساخته می شوند فروش خارق العاده ای داشته باشند, سود حاصل از این دسته عناوین دلیل بر این است که ناشران و مالکان فرنچایز سالانه یک نسخه از بازی را بسازند. اما «میدان نبرد ۴» مدت زمانی نسبتا زیادی در دست ساخت بوده است چرا که سال پیش «مدال افتخار» جایگاه یک بازی شوتر اول شخص را برای EA Games پر کرد گرچه در حد و اندازه های «میدان نبرد» یا حتی سایر نسخه های «مدال افتخار» نبود. هدف نسخه چهارم «میدان نبرد» اصلاح گیمپلی بخش تک نفره و ارتقاء بخش چند نفره است, اگر «میدان نبرد ۴» به هدف خود برسد مطمئن باشید که رقیبی جدی برای «ندای وظیفه: ارواح» خواهد بود. بازی برای اولین بار در نمایشگاه GDC رونمایی شد, اینبار بازی با موتورگرافیکی «فراست بایت ۳» که «دایس» از اَن بسیار تعریف کرده است ساخته می شود.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدوبررسی بازی های جدید ,



یادداشت: «رزیدنت اویل ۶»؛ کشف الماس در معدن زغال‌سنگ
نوشته شده در چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
بازدید : 1595
نویسنده : داني

به بهانه‌ی عرضه‌ی نسخه‌‌ی رایانه‌های شخصی بازی رزیدنت اویل ۶ تصمیم گرفتیم که نقدی متفاوت در قالب یادداشت‌های کوتاه و جامعی بر تک تک کمپین‌های این بازی در حالت تک‌نفره منتشر سازیم. با این وجود، بین انتشار قسمت سوم و قسمت آخر از این یادداشت وقفه‌ای چند روزه افتاد که از این بابت پوزش می‌طلبیم و علاقه‌مندان را به مطالعه‌ی قسمت آخر دعوت می‌نماییم.

۴٫ کمپین ایدا وانگ


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدوبررسی بازی های جدید ,



بازدید : 1693
نویسنده : داني

استدیوی بازی سازی راسپینا بعد از مدتها بی خبری بالاخره ویدئوی جدیدی از بازی ارتش فرازمینی را منتشر کرد . در این ویدئو جوخه کامل سربازان قابل مشاهده می باشد .
این بازی برای اولین بار در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با نمایش خیره کننده ویدئوی از بازی معرفی شد و در همان روز ها به عنوان خبر داغ نمایشگاه مطرح شد .

داستان بازی :
داستان بازی در زمان اینده رخ می دهد و جنگ انسان ها برای تصاحب منابع انرژی باقی مانده در دنیا نشان می دهد . در این بازی زمین رو به نابود شدن رفته است و کشور های قدرتمند توانسته اند برای به دست اور منابع انرژی بیشتر به سیارات دیگر سفر کنند. یکی از این کشور ها ایران است .

افرادی که بر روی زمین مانده اند بعد از مدت ها ارتشی را تشکیل می دهند و به حمله به سیارات دیگر دست می زنند. سیاره ای که در اختیار ایران هست یکی از محل های حمله است و شما باید در نقش یک سرباز از این سیاره در برابر مهاجمان دفاع کنید .

 

سبک اصلی این بازی تیر اندازی اول شخص (First Person Shooting) است که با ترکیب چند مکانیک فرعی پلتفرمینگ، در مجموع گیم پلی این بازی را تشکیل می دهند.

تصاویر  بازی که دقیقا از روی تریلر منتشر شده بازی برداشت شده است :

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , نقدبازي هاي ايراني , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



بازدید : 1245
نویسنده : داني

مردم می توانند پرواز کنند

حماسه تکراری

سری بازی های «چرخ دنده های جنگ» در بین بازیکنان و مسلما Xbox 360 داران از محبوبیت خارق العاده ای بهره مند است نکات زیادی در بازی وجود دارد که ان را به یک عنوان شوتر سوم شخص ناب تبدیل می کند از جمله اکشن سریع, گرافیک فوق العاده با موتور گرافیکی «انریل انجین», داستان حماسی و بخش چند نفره لذت بخش که واقعا یکی از تمرکز های تیم سازنده این سری است.

بدون شک در سال ۲۰۱۳ مایکروسافت به یک انحصاری عالی نیاز داشت تا حداقل عطش طرفداران فروکش کند و ما شاهد یک «چرخ دنده های جنگ» جدید باشیم. تصمیم بر این شد نسخه جدید از این سری یک اسپین اف و پیش تولید باشد و اینبار «اپیک گیمز» ریسک بزرگی را انجام داد و هسته اصلی ساخت بازی جدید با عنوان داوری را به استودیو “People Can Fly” سازنده bulletstorm سپرد و خود فقط نقش نظارت بر روی بازی را ایفا می کرد و در همین حالت بود که خالق این سری «کلیف بزنسکی» استودیو «اپیک گیمز» را ترک کرد. حال در ادامه بخش های گوناگون بازی را بررسی می کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازی های جدید ,



نقد بازی “God of War: Ascension”; آخرین اشک‌های یک مرد تنها
نوشته شده در سه شنبه 20 فروردين 1392
بازدید : 1141
نویسنده : داني

انتظار; حس, عمل یا هر چیز دیگری که شما اسمش را می‌گذارید. چیزی که از مهمترین عوامل در قضاوت یک محصول است. انتظاری که رابطه‌ی مستقیمی با احساس رضایت شما از آن محصول (در اینجا بازی) دارد. مجموعه‌ی خدای جنگ از آن بلاک‌باستر‌هایی است که تاکنون شکستی در کارنامه‌اش نداشته است و هر شماره بر روی هر کنسولی هم که عرضه شده, مرز‌های هنری و فنی آن کنسول را جا به جا کرده است. اما جدیدترین عنوان در این مجموعه که جز سه عنوان انحصاری PS3 برای عرضه در آخرین روزهای نسل هفتم و همچنین پیش‌درآمدی است بر افسانه‌ی کریتوس, زمانی رونمایی شد که بسیاری انتظار‌ها و توقع‌های متفاوتی نسبت به آن داشتند. عده‌ای بعد از آن شاهکار نسخه‌ی سوم, انتظار داشتند تا استودیوی سانتامونیکا تغییرات درست و حسابی‌ای به سیستم اکشن بازی‌ بدهد; عده‌ای دیگر انتظار یک عنوان بسیار کامل‌تر از عنوان قبلی را می‌کشیدند; عده‌ای هم از عرضه‌ی یک خدای جنگ دیگر در این نسل خوشحال بودند و به همان تجربه‌ی نسخه‌ی سوم قانع. هرچند که گروهی دیگر به هیچ وجه به عرضه‌ی یک خدای جنگ در این نسل موافق نبوده و سونی را متهم به سو استفاده از نام بزرگ این مجموعه می‌کردند.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازی های جدید ,



بازدید : 1295
نویسنده : داني

باد به آرامی می‌وزید و آسمان آفتابی بود. آواز گنجشک‌ها که در میان درختان بیرون آمده از دل شهر بازی می‌کردند به گوش می‌رسید. حالا سال‌ها می‌گذرد; سال‌ها می‌گذرد از زمانی که شلوغی خیابان‌ها و رفت و آمد مردم, نشان از زندگی بود; سال‌ها می‌گذرد از وقتی که بچه‌ها در مدرسه از محبت و دوستی می‌آموختند; سال‌هایی دور و دراز که همچون قصه‌ی آرام شبانه‌ی دوران کودکی‌مان رویایی بیش نبودند. حالا باید جنگید; حالا باید برای قدم گذاشتن به خیابان دلهره داشت; آفتاب تاریک است, حتی تاریک‌تر از مهتاب; این آغازیست بر داستان بقا در دنیایی که صاحبش تغییر کرده; این داستان ماست; قصه‌ی دردناک بقا; حس بازمانده بودن; بازماند‌ه‌ای که کسب و کارش بقاست; داستان یکی از ما; آخرین نفر ما… .


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازی های جدید ,



بازدید : 1865
نویسنده : داني

«چرخ دنده های جنگ: قضاوت» prequel عجیبی است که ویژگی های جذابی به همراه دارد.«دیو کوک» از vg247 این نسخه از فرانچایز “people can fly” را بازی کرده تا ببیند آیا این بازی می تواند با سه گانه اصلی به خوبی رابطه برقرار کند یا نه!
همانطور که هفته ی قبل در مقاله ی ارزیابی «خدای جنگ :معراج» اشاره کردم ما در فاصله ی زمانی مناسبی قرار داریم.الان زمانی است که در حال عبور به نسل بعد هستیم و استودیو هایی که می خواهند فرانچایز هایشان موفق باشند و بازی های prequel با ریسک پایین و جذابیت بیشتر را ارایه می کنند.این روند برای چرخ دنده های جنگ قضاوت نیز صدق می کند.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , دانلود بازي , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



بازدید : 1766
نویسنده : داني

Leon S Kennedy

تاریخ تولد : ۱۹۷۷
سن: ۳۶
ملیت :  آمریکایی
جنیست : مرد
گروه خونی A
قد : ۱۸۰cm
وزن: ۷۲٫۲ کیلو گرم
شغل: مامور پلیس راکون سیتی ( ۱۹۹۸ ) – مامور ویژه دولت آمریکا ( ۲۰۱۱-۱۹۹۸ ) – مامور D.S.O( تاکنون – ۲۰۱۱ )
وضعیت : زنده


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



تمام زندگی افسانه است/بیوگرافی ALAN WAKE
نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391
بازدید : 1517
نویسنده : داني

قلم می زند.

دچار کم خوابی شده است.

نام او آلن ویک است.

نام: آلن ویک     متولد: ۱۹۷۸     شغل: نویسنده      محل سکونت: نیویورک

ALAN WAKE 02

مثل خیلی ها

همیشه از تاریکی میترسید.خیلی از مواقع پدر و مادر خویش را سر همین ترس هایی که شب ها به سراغش می آمد کلافه کرده بود.ترس از هیولاهایی که در تاریکی وجود دارند.همین مورد باعث شده بود تا او کمتر بخوابد.همیشه راهی وجود دارد.مادر او یک کلید کهنه شکسته برق را که دیگر کار نمیکرد را بهانه ای برای از بین بردن هیولاهایی که کابوس وقت های تاریکی و تنهایی آلن بودند را به او داد و گفت:همیشه وقتی تاریکی به سراغت آمد و هیولاها را دیدی این کلید را فشار بده.آلن هر بار که دچار تاریکی زدگی میشد با فشردن آن کلید در ذهنش آن چنان پرتو نوری را تصور میکرد که بر قلب تیره تاریکی نفوذ کرده و آن را متلاشی میکرد.چقدر خوب است بدانی چیزی هست که در برابر دشمنان از تو حمایت کند.ترس از تاریکی که همسر او نیز به آن بیماری دچار شده بود.آلن خوب او را درک میکرد.خدا آن روز را نمی آورد که برق منزل قطع میشد آن وقت آلن نگون بخت آشفته و پریشان خود را به اینور و آنور میزد تا هر طوری شده است فیوز را وصل کند تا محبوبش بیش از آن نترسد.آلن کمتر پدرش را میدید و همدم بازیهای بچه گانه اش مادرش بود. در همان دوران بود که آلن با بری ویلر آشنا شد و آن دو ریسمان رفاقت خویش را محکم و محکمتر کردند و بسیار به یکدیگر نزدیک شدند.وای خدای من بری یک دوست مهربان و دل سوز و در عین حال شوخ طبع و پر حرف بود کاملا مکمل آلن که کمتر صحبت میکرد و کمی هم جدی بود.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



بازگشت از کما/بیوگرافی SAMUEL FISHER
نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1391
بازدید : 1092
نویسنده : داني

آمریکا سم را کشت.

راننده مست با تصادفش سم را کشت.

نام: SAMUEL FISHER متولد: ۱۹۵۷شغل: FREE AGENTرنگ چشم ها: GREENرنگ موها: BROWN

آب دیده شدن در روزگار بی کسی
سم را که میدیدیم آنقدری خشونت و تبحر نظامی در وی بود که حدس نمیزدیم شاید وی دارای مدرکی در رشته علوم سیاسی باشد!تا خودت را به سختی نزنی به جایی نخواهی رسید.تا در اعماق دریا نروی شناگر ماهری نخواهی شد.سم در همان دوران کودکی پدر و مادر خویش را از دست داد.پدر وی نیز از ماموران CIA بود.شاید دلیل علاقه و تبحر خاص سم نیز ژنتیکی باشد! چندی بعد به مدرسه نظامی رفت.سم قبل از ورودش به NSA ماموری در سازمان اطلاعاتی CIA بود.سم در ایستگاه هوایی ایالات متحده در غرب آلمان بود که با همسر سابقش یعنی ریگان برنز آشنا شد و با او ازدواج کرد.زندگی بر وفق مراد بر خلاف دوران تیره کودکی که نبود سایه پدر و مهر مادر بدجوری سم را منزوی کرده بود.چند وقت بعد آنها صاحب فرزند دختری زیبا با نام سارا شدند.علاقه سم به تنها فرزند و تنها دخترش را باید در کتابها نوشت.پدری که ساعتها وقت خویش را در مواقعی که در تعطیلات بود برای دخترش صرف میکرد و شاید امیدش برای ادامه زندگی تنها سارا بود.ازدواجش با ریگان دیری نپایید که به سردی گرایید.آنها از یکدیگر طلاق گرفتند.پس از مدتی ریگان به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,