پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
داستان Splinter Cell Blacklist بر پایه Conviction
نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391
بازدید : 1861
نویسنده : داني

داستان Splinter Cell: Blacklist بر پایه Conviction ساخته می شودSplinter Cell Blacklist سعی نمی کند که وجود جد بدنام خود را انکار کند، بلکه داستان آن مستقیما به Conviction مربوط است. Ubisoft Toronto امیدوار است که از اشتباهاتش عبرت گرفته باشد.

داستان Splinter Cell Blacklist بر پایه Conviction

 

کارگردان خلاق بازی،آقای Maxime Beland،در صحبت با Joystiq گفت:داستان بازی حدود ۶ ماه بعد از وقایع Conviction اتفاق می افتد. شما در نیم ساعت اول بازی می بینید که ما داستان را برای Sam بسیار شخصی کرده ایم. البته در این نیم ساعت رئیس جمهور پیش Sam نمی آید که به او بگوید:”سم،من دوباره به کمکت احتیاج دارم.”

جالب اینجاست که آن ۶ ماه فاصله زمانی هم ناگفته نمی ماند.

نقل قول:
ما همچنین قصد داریم که محتوای جالبی برای ۶ ماه فاصله زمانی بین دو بازی که خارج از داستان بازی است، در نظر بگیریم.

Béland روی Conviction هم کار کرده بود. او گفته بود که او خیلی دیر و زمانی که پروژه رمغش را از دست داده بود برای سوق دادن آن به یک جهت جدید و عرضه در کمتر از ۲ سال به پروژه پیوست.

Béland این سر هم بندی را “شور و شیرین” وصف کرده و گفت که از آن به عنوان “جای پا” برای Blacklist استفاده کرده است. او و تیمش تمام نقد های Conviction و قابلیت های آن را بررسی می کنند تا ببینند چه چیزی را در بازی جدید خود نگه دارند و چه چیزی را حذف کنند.

انتظار می رود Blacklist در مارس ۲۰۱۳ برای PC, PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر شود.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



بررسی شخصیت‌های بازی Tekken – قسمت اول
نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391
بازدید : 2315
نویسنده : داني

در قسمت های قبلی به بررسی شخصیت‌های بازی Street Fighter پرداختیم. اما با وجود اینکه این بازی در ایران طرفداران خاصی نداشت، بسیاری خواهان بررسی شخصت‌های بازی Tekken بودند. ما ایرانی‌ها به بازی هایی که از گیم پلی ساده‌تری بهره مند هستند علاقه بیشتری نشان می‌دهیم، و بازی Tekken هم از آن دسته بازی‌ها است. سازنده بازی یعنی کمپانی نامکو اخیرا بازی Tekken Tag Tournament 2 را به بازار عرضه کرده است و این بازی را بهانه کردیم تا یک بررسی کوتاه از شخصیت‌های مهم این بازی نوشته باشیم.

Paul Phoenix


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



نقد بازی Most Wanted2؛ افسانه تکرار نمی‌شود
نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 2011
نویسنده : داني

به طور معمول، وقتی یک نام آشنا از سری بازی، فیلم و داستان به گوش می‌رسد، مخاطبین، ناخودآگاه به قیاس آن با بهترین در آن سری می‌پردازند و چون انسان دوست دارد که چیز جدید از قبلی‌ها پیشی بگیرد، مخاطب هم دوست دارد این مقایسه به نفع قسمت جدید تمام شود. از قسمت‌های «زیر پوست شهر» تا «کربن» که شاهد جنون سرعت‌های فوق‌العاده بودیم، سال‌ها می‌گذرد و در این سال‌ها، قسمت‌های زیادی از این بازی منتشر شده که در قیاس با بهترین بازی سری یعنی «مست وانتد» شکست خورده‌ و گاهی قربانی این مقایسه شده‌اند. باید گفت که مست وانتدی که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، به نوعی به سنگ محک بازی‌های این سری تبدیل شده است. بعد از «فرار» که سرانجامش به دستگیری منجر شد، الکترونیک آرتز و خالقین «برن آوت» که حالا یک جنون سرعت خوب هم در کارنامه داشتند، تصمیم گرفتند تا  این سنگ محک را «ریست» کنند تا بازی‌های بعدی حتی همتراز «فرار» هم ۱۸ عیار به نظر برسند.

نام: Need for Speed Most Wanted – A Criterion Game
تازیخ انتشار: منتشر شده (اکتبر ۲۰۱۲)
سازنده: Criterion Games
ناشر: الکترونیک آرتز
پلتفرم‌ها: PC, PS3, Xbox 360, VITA, WiiU, iOS


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



بازدید : 1532
نویسنده : داني

این چند وقت اطلاعات زیادی به صورت جداگانه از یکی از بزرگترین بازی های سال ۲۰۱۳ یعنی GTA V منتشر شده است که در پست های گوناگون برای برای دوستان اماده کرده ام . حال قصد دارم تمامی اطلاعات را در این پست جمع اوری کنم و یک جمع بندی کلی از بازی داشته باشیم .


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



نقدبازي most wanted2
نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1725
نویسنده : داني

استودیوی بازیسازی Criterion این روزها در حال ساخت بازی Need for Speed: Most Wanted است. بازی ای که به صورت Open-World در حال ساخت است و می خواهد یک فصل جدیدی در سری بازی های NFS باز کند. سازندگان به تازگی قسمت های جدیدی از این عنوان را به نمایش درآورده اند و تأکید کرده اند که این بازی هنوز در مرحله ساخت قرار دارد و حتی در دموی قابل بازی این عنوان نیز عبارت "در دست ساخت" به چشم می خورد. Criterion که سازنده Burnout Paradise و Need for Speed: Hot Pursuit است، اینبار می خواهد یک نمایش جالب از Most Wanted داشته باشد.

آقای مت وبستر (Matt Webster) تهیه کننده استودیوی Criterion به این موضوع اشاره می کند که آن ها دوست ندارند زمان را بیهوده هدر بدهند و هیچ وقت قصد ندارند که دنباله ای برای بازی هایشان خلق کنند. شاید ساخته های آن ها دارای یک نام باشند، اما همیشه متفاوت هستند و ارتباط کمی با نسخه های قبلی دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتند که بازی استودیوی Black Box در سال 2005 را از نو بسازند تا بازیکنان دوباره شاهد یک نمایش خوب از Most Wanted باشند. وبستر می گوید که تجربه آن ها در Paradise و Hot Pursuit و اطلاعاتی که از قسمت Autolog بدست آورده اند، باعث شده که Most Wanted جدید را به شکل Open-World طراحی کنند تا بازیکنان بتوانند در قسمت های مختلف مسابقه دهند.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



قتل های نابخشودنی
نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1739
نویسنده : داني

"قتل در کوچه های طهران" یکی از بازی های ماجراجویی بسیار جالبی بود که تا کنون در کشور ساخته شده است. نسخه دو بعدی آن قبلاً راهی بازار شده بود و اکنون نوبت به نسخه سه بعدی رسیده تا بازیکنان در نقش کارآگاه افشار پرده از راز قتل های زنجیره ای بردارند.

داستان

قتل های زنجیره ای مرموز در حال رخ دادن هستند و امنیه نیز از یافتن قاتل عاجز مانده است. اینجاست که رئیس اداره از کارآگاه افشار می خواهد تا قاتل را در مدت 3 روز آینده پیدا کند و گرنه، از کار بی کار خواهد شد. افشار تحقیقاتش را از داخل اداره شروع می کند و با بررسی پرونده های گذشته و اطلاعاتی که تا کنون بدست آورده مکان وقوع آخرین قتل را پیدا می کند. با مراجعه به محل آخرین قتل، افشار اطلاعات و سرنخ های بیشتری درباره قتل های زنجیره ای بدست می آورد و بازی رفته رفته جالب تر می شود. داستان برای یک بازی ماجراجویی از هیجان لازم و معماهای خوبی برخوردار است و میان پرده های طراحی شده که حالتی کمیک مانند دارند نیز توانسته اند حس خوبی در بازی به وجود بیاورند. البته داستان زمانی بهتر و جذاب تر می شد که مشکلات گیم پلی بازی روی آن تأثیرگذار نبود و باعث نمی شد که در بخشی از بازی گیر کنید و راهنمای بازی نیز کمکی به شما نکند.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



معرفی بازی ایرانی "سیـــــــاوش"
نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1391
بازدید : 3894
نویسنده : داني

سیاووش یک بازی کامپیوتری می باشد که توسط جوانان ایرانی و با  دانش فنی داخلی در مدت زمان ۳ سال تولید شده است. این محصول ، تکنولوژی ساخت بازیهای کامپیوتری را به طور کامل در ایران بومی کرده است و بدون استفاده از هیچ ابزار و تکنولوژی خارجی ساخته شده است.در ادامه با معرفی کامل این بازی به همراه تریلر و گالری تصاویر محیط این بازی با گجت نیوز همراه باشید.


 

:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



شکارچی مغز به دنبال انتقام؛ پیش‌نمایش Crysis 3
نوشته شده در دو شنبه 3 مهر 1391
بازدید : 1736
نویسنده : داني

نام:Crysis 3
سازنده:Crytek
ناشر:Ea Games
تاریخ انتشار:۲۰۱۳
پلتفرم:pc,ps3,x360
سبک:shooter

نیم نگاهی بر سرگذشت این بازی تا به امروز

در سال ۲۰۰۷ بازیی روانه ی بازار شد که همه را متحیر کرد و چشم ها را نوازش می داد.عنوانی که از چنان قدرت گرافیکی بالایی برخوردار بود که نام سازندش برای همیشه بر سر زبان ها افتاد.کرایسیس نام این بازی ابرگرافیک بود.این بازی در ابتدا به طور انحصاری برای pc روانه ی بازار شد و تا همین چندسال پیش یک انحصاری بزرگ برای pc به حساب می آمد.این بازی در بخش گرافیکی آنقدر خوب بود که باعث شد کمتر کسی به بخش های دیگر آن توجه کند.سازنده ی این بازی شرکت کرایتک است که توسط ۳برادر اداره می شود که به برادران یرلی شهرت دارند.بعد از آمدن نسخه ی اول آن برای مدتی هیچ خبری از ادامه ی این بازی منتشر نشد تا اینکه انتظارات به پایان رسید و از شماره ی دوم این بازی رونمایی شد و خبر بد و ناراحت کننده ای که برای دوستان pcباز منتشر شد این بود که این بازی علاوه بر pc برای x360 و ps3 هم عرضه خواهد شد.
بازیه کرایسیس۲ درسال ۲۰۱۱ روانه ی بازار شد و نتوانست مانند شماره اول آن و آن طور که انتظار میرفت موفق عمل کند.در واقع این بازی به غیر از pc در بخش گرافیک موفق نشد در کنسول ها آنطور که بیان شده بود خوب عمل کند و حتی نتوانست بهترین گرافیک سال را هم از آن خودش بکند.بعد از منتشر شدن قسمت دوم این بازی شاید کمترکسی فکرش را میکرد که شماره ی سوم این سری در این نسل روانه ی بازار شود آن هم با وجود انتقاداتی که کرایتک راجبه قدرت کنسول ها و ناتوان بودن آنها کرده بود.اما در عین تعجب خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کردیم از نسخه ی سوم این بازی با نام Crysis3 رونمایی شد و تاریخ انتشارش هم اعلام شد (قبل از آن بارها شایعه شده بود که کرایسیس۳ در نسل آینده خواهد آمد) و ما در این نوشته سعی داریم تریلرها و خبرهایی که از این بازی منتشر شد را مورد بررسی قرار دهیم.

داستان بازی همچنان کلیشه ای است و دنباله ی قسمت های قبلی


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



ندای وظیفه در گذر زمان/پیش نمایش Call of Duty Black Ops2
نوشته شده در یک شنبه 26 شهريور 1391
بازدید : 1780
نویسنده : داني

هر چند وقت یکبار است که یک نسخه از سری بازی های call of duty عرضه می شود و سودی عظیم را در اختیار اکتیویژن می گذارد البته این نکته اشکار است که محبوبیت هر نسخه نسبت به نسخه قبلی کمرنگ تر می شود. اینبار یک نسخه دیگر از سری بازی های COD با تحولاتی عظیم بازگشته است تا مثل همیشه با فروش نجومی خود همه را شگفت زده کند . همانطور که از نام این نسخه از Call of Duty معلوم است این عنوان ادامه ای بر بازی قبل این نام یعنی  Black Ops خواهد بود و بدست Treyarch ساخته خواهد شد . بازی با هدف تغییر و تحول عرضه خواهد شد و می خواهد بهترین تجربه را به بازیکن اهدا کند اما ایا واقعا به این هدف می رسد ؟ ایا این نسخه می تواند موفقیت های گذشته را بدست اورد و همراه با تحولاتی بزرگ باشد ؟

 

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



فرار از آخرالزمان: پیش نمایش The Last of Us
نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391
بازدید : 1795
نویسنده : داني

نام:The Last Of Us
سبک:Adventure
سازنده:Naughty Dog
ناشر:SCEA
پلتفرم:انحصاری ps3
تاریخ انتشار:۲۰۱۳


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,