پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویر گیمزکام بخش چنده نفره بازی Black Ops: Declassified
نوشته شده در سه شنبه 14 شهريور 1391
بازدید : 1398
نویسنده : داني

شرکت Sony شب گذشته در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه Gamescom تریلر جدیدی از عنوان انحصاری کنسول PS VITA ، بازی Black Ops: Declassified ، منتشر نمود.

این بازی که اولین عنوان از سری Call Of Duty برای کنسول PS VITA خواهد بود ، امیدهای بسیاری برای رونق دادن به بازار فروش PS VITA به وجود آورده است.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



مد جدید Purist در بازی Hitman Absolution
نوشته شده در سه شنبه 14 شهريور 1391
بازدید : 1605
نویسنده : داني

IOاستودیو سازنده شماره جدید بازی Hitman Absolution اعلام کرد که مود جدید Purist از همان ابتدای بازی قابل دسترس خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



بازدید : 1631
نویسنده : داني

کارگردان بازی Dark Souls آقای Hidetaka Miyazaki در یک مصاحبه گفت شاید یکی از مشکلات بازی آن‌ها سخت بودن آن است که باعث می شود افراد زیادی از ادامه بازی منصرف شوند. آن ها در حال اضافه کردن حالت آسان به بازی هستند. رییس شرکت From Software یعنی آقای Hidetaka Miyazaki به مترو توضیح داد:

“من شخصا می‌خواهم بازی یک عنوان رضایت بخش باشد به جای این که همه از بازی کردن آن لذت نبرند در اصل من می‌خواهم بازیکن بعد از این که یک بازی دشوار را به پایان می‌رساند از این عمل لذت ببرد و موفقیت را حس کند؛ اما این درست است که بازی بسیار سخت است و مردم نسبت به بازی کردن آن حس خوبی نداشته باشند.”


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



حراج Resident Evil 6 با قیمت پایه‌ی ۶۰۰ دلار در eBay
نوشته شده در دو شنبه 13 شهريور 1391
بازدید : 1301
نویسنده : داني

اخیرا یک خرده فروش در لهستان تاریخ انتشار بازی Resident Evil 6 را به جلو انداخته و بزرگترین بازی کپکام در سال ۲۰۱۲ را قبل از انتشار رسمی آن ( در ۲ اکتبر ) برای فروش گذاشت است. برای اثبات این قضیه ، چند تصویر از این بازی در اینترنت منتشر شده است.

اما اکنون به نظر می رسد که فروشنده ی زودهنگام بازی Resident Evil 6 به دنبال سود بیشتری است ، بنابراین این بازی را در Ebay به قیمت ۲۰۰۰ ین لهستانی ( معادل ۶۰۰ دلار آمریکا ) برای فروش گذاشته است.

 منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



بازدید : 1522
نویسنده : داني

اگر شما از جمله کسانی هستید که رایانه ی شخصی خود را از سال ۲۰۰۶ تا حالا بروز نکرده اید ، ممکن است که نیاز باشد این کار را برای بازی Call of Duty : Black Ops 2 انجام دهید.

Treyarch به طور رسمی سیستم مورد نیاز برای نسخه ی PC بازی Call of Duty : Black Ops 2 را اعلام کرد ، که طبق آن این بازی از Windows XP پشتیبانی نمی کند و این خبر بدی برای کسانی که سیستم خود را بروز نکرده اند محسوب می شود.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



بازدید : 1639
نویسنده : داني

دنیای وارکرفت، دیابلو ۳ و استارکرفت ۲ بدون شک هزاران و هزاران طرفدار در ایران دارند. به شخصه که دو بازی دیابلو ۳ و استارکرفت ۲ را همیشه بازی می کردم، افراد سرشناسی را می شناسم که در این بازی ها مخصوصا استارکرفت ۲ به صورت حرفه ای در حال بازی کردن بودند. افرادی همانند شهریار شاکی که عضو یکی از تیم های خارجی هم بود.

حال چه می شود که با وجود این همه طرفدار و گردش مالی عظیمی که این وسط وجود داشت به یک باره چنین اتفاقی می افتد!؟

طی صحبتی که با یکی از کارشناسان مرکز رسانه های دیجیتال داشتیم، فهمیدیم که قضیه یکم بزرگتر از این حرف هاست. همانطور که می دانید ابتدا این بازی ها از سوی ایران بلاک می شود. دلیل این بلاک شدن به این مسئله بر می گردد که ایران خواستار رعایت قوانین داخلی خود در بازی ها می شود.

یعنی ایران از شرکت های تولید کننده این بازی ها هم چون بلیزارد خواسته است که نسخه ای از بازی های خود را متناسب با فرهنگ و قوانین ایران ویرایش کنند در غیر این صورت دسترسی کاربران را به این بازی ها خواهد بست.

پس از این اتفاق، بلیزارد هم که تاکنون تحریم های آمریکا را مستقیما اعمال نکرده بود وارد عمل شد و به طور کلی پشتیبانی از ایران را از برنامه های خود حذف کرد. یعنی ipهای ایران از سوی بلیزارد مسدود شد.

این در حالی است که همان کارشناس مذبور، می گوید که مذاکرات به خوبی پیش رفته و شرکت مربوطه در حال ویرایش بازی های خود برای کاربران ایرانی است.

اطلاعاتی که تا الان خواندید ممکن است صد در صد درست نباشد. این اطلاعاتی است که در حال حاضر می دانیم.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



نمرات Counter-Strike: Global Offensive نسخه PC
نوشته شده در یک شنبه 12 شهريور 1391
بازدید : 1644
نویسنده : داني

بعد از گذشت ۱۰ روز از انتشار Counter-Strike: Global Offensive، بیشتر مجامع مهم نقد، نمرات خود را برای این بازی منتشر کرده اند. به دلیل کثرت نمرات نسخه PC و همچنین بالاتر بودن میانگین نسبت به نسخه کنسول‌ها،‌ میناگین این نسخه ذکر می‌شود. تا به حال میانگین نمرات این بازی در GameRankings از ۱۷ نقد ۸۲٫۷۶ است. نمرات را در پایین مشاهده می‌کنید:

GameSpot – 85.00%
Gaming Illustrate – 91.00%
GameTrailers – 85.00%
Joystiq – 80.00%
GamesRadar – 60.00%
IGN – 80.00%
PC Gamer – 84.00%
Destructoid – 95.00%
G4TV – 80.00%
Strategy Informer – 90.00%
New Game Network – 82.00%
GameSpy – 80.00%
Cheat Code Central – 80.00%
gamesTM – 90.00%
VideoGamer – 90.00%
MMGN.com – 65.00%
Eurogamer – 90.00%

این گونه که پیداست، شرکت Valve توانسته است این مجموعه محبوب را دوباره زنده کند.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



بازدید : 1590
نویسنده : داني

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دکتر بهروز مینایی در حاشیه دومین نمایشگاه استانی بازیهای رایانه ای در استان خراسان رضوی با یادآوری اینکه در کشوهای غربی کاربران ساعت های زیادی را به بازی های رایانه ای اختصاص می دهند، افزود: کاربران آمریکایی  روزانه ۲۱۵ میلیون ساعت را صرف بازی های مختلف رایانه ای می کنند و سه و هشت دهم کنسول برای هر کاربر وجود دارد.

وی ادامه داد: ۳۶ میلیون نفر از ۸۲ میلیون نفر جمعیت کشور آلمان را کاربران بازی های رایانه ای به خود اختصاص می دهند و ۶۶ درصد این افراد بین گروه سنی ۱۰ تا ۶۵ سال هستند که هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو و ۴۷میلیون ساعت را صرف بازی های رایانه ای می کنند که آمار قابل توجهی است.

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین به کاربران بازی های رایانه ای در کشور فرانسه اشاره کرد و توضیح داد: حدود۲۴ میلیون کاربر از جمعیت ۶۶ میلیونی فرانسه کاربران بازی های رایانه ای هستند که ۴۲درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

مینایی با یاد آوری این که در کشور ایران با جمعیت  ۷۵میلیونی ،حدود ۴۶ میلیون نفر، بین ۷ تا ۴۰ درصد با صنعت گیم آشنا و حدود ۵۴ درصد از این جمعیت از کاربران بازی های رایانه ای هستند ، افزود: از  بیش ۲۰ میلیون گیمری که در کشور وجود دارد ۶۰ درصد پسران و ۴۰ درصد دختران یعنی ۱۲میلیون پسر و ۸ میلیون دختر هستند که از این تعداد ۳۶ درصد روزانه ۱۵۵ ساعت صرف بازی رایانه ای می کنند و به طور متوسط حدود ۲ ساعت در روز به بازی رایانه ای اختصاص می یابد.

مینایی به وظیفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای در زمینه تقویت و رشد تولیدات ایرانی و اسلامی اشاره کرد و گفت: نباید دیدگاه های ما در تولید بازی های رایانه ای سطحی باشد بلکه باید به فکر ترویج صنعت گیم در کشور باشیم .

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: این بنیاد تاکنون ۴۵ بازی رایانه ای ایرانی را در زمینه های تاریخی، اساطیری ،فرهنگی ،ارزشی ،آموزشی و مذهبی تولید کرده است.

مینایی به ارایه بازی های رایانه ای در بازارهای خارجی اشاره کرد و گفت: بازی های ایرانی میرمهنا ، گرشاسپ و طلای سیاه توانسته اند ناشر خارجی پیدا کنند.

وی همچنین از فرهنگ سازی نادرست در زمینه بازی های رایانه ای داخلی ابراز تاسف کرد و ادامه داد: نبود قانون کپی رایت و فرهنگ غلط استفاده از بازی های خارجی با ارایه گرافیک بالا در ساخت بازی و با توجه قرار دادن علایق جوانان،  توانسته گروه مخاطبان کودک و نوجوان رابه خود جذب کند.

منبع":dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



بازدید : 1628
نویسنده : داني

مدیر برند جهانی Tomb Raider، آقای Karl Stewart، اعلام کرد که در بازی Tomb Raider لحظات به یاد ماندنی وجود دارد که طرفداران هیچگاه آن‌ها را فراموش نخواهند کرد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



موسیقی بازی – سرآغاز
نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1391
بازدید : 1510
نویسنده : داني

موسیقی هنر روح است. اما همه‌ی ما در این سایت با این‌که ممکن است خیلی عاشق موسیقی باشیم و روزانه ساعاتی را صرف گوش دادن یا نواختن آثار موسیقی کنیم، بر این باوریم که «بازی» هنر تسخیر روح است. بازی آن هنری است که اجماع هنرها را بیش از پیش ممکن کرده و در کنار سبک‌های موسیقی کلاسیک، پاپ، ترنس، راک، رپ و … یک سبک متمایز به وجود آورده که فقط ما گیمرها می‌شناسیم! سبکی که آن را «بازی» می‌نامیم. و در کنار همه‌ی سازهای معروف دنیا، یک ساز است که بیش از هر چیز برای ما دلنشین است. و آن سازی است که «آهنگ بازی» را می‌سازد. همه‌ی شما خاطره‌انگیز ترین


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,