پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
در Splinter cell blacklist بازیکنان حق انتخاب دارند
نوشته شده در جمعه 10 شهريور 1391
بازدید : 1755
نویسنده : داني

به گزارش جی تاک مدیر خلاق یوبیسافت اقای Maxime Beland اعلام کرد : تیم این بازی در حال کار بروی ابهامات اخلاقی و رفتاری در آخرین حظور سم فیشر هستند .

maxime belandدر مصاحبه با گیم اینفورمر گفت : تیم ما سعی می کنند شرایطی را ایجاد کنند که گیمر بین خوب یا بد یکی را انتخاب کند .
ما عاشق این هستیم که گیمر ها را دراین موقعیت قرار دهیم و این همان وضعیتی است که سربازان واقعی دارند.
این سوال فقط بین خوب بد نیست بلکه بعضی اوقات این حق انتخاب بین بد و بدتر است و گزینه خوبی در کار نخواهد بود .
بنابر این برای برای ما بازجویی ها مثل این موضوع هستند ما گیمر را درهمان شرایط قرار می دهیم که در E3 نمایش داده شد . آن مرد همه چیز را که شما میخواستید به شما گفت. کار شما تمام شد. کارتون خوب بود کار شما با او تمام شده آیا می خواهید بعد از اعتراف او را بکشید .
به گفته آمارون بازی در 29 مارس 2013 روانه بازار می شود اما این تاریخ تاکنون تایید نشده ولی انتظار میرود بازی در بهار عرضه شود.
منبع : جی تاک ایرانز گیمرز


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,



لیست تروفی های FIFA 13 منتشر شد
نوشته شده در چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 2069
نویسنده : داني

چندی پیش الکترونیک آرتز  لیست تروفی ها موجود برای آخرین عنوان از سری FIFA یعنی  FIFA 13 منتشر کرد.

این لیست را در زیر مشاهده می کنید:

Bronze:

Bronzed
Complete the Bronze stage of all Skills

Trolling for Goals
Score a free kick after running over the ball

No Goal For You
Goal line clearance

Creeping on the Down Low
Wall creep, free kick is blocked by wall

Body Control
Score an off balance shot

Cheeky


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,



خوش تیپ ترین شخصیت ها در بازی های رایانه ای
نوشته شده در چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 1606
نویسنده : داني

در دنیای بازی های رایانه ای چیز های زیادی وجود دارد.زشت و زیبا و بزرگ و کوچک و … حال ما در این مقاله قصد داریم تا پنچ نفر از خوش تیپ ترین شخصیت های بازی های رایانه ای را به شما معرفی کنیم.شخصیت های که همه ی ما مدتی را با آن ها زندگی کرده ایم.کسانی که ما با آن ها کار های زیادی در بازی انجام داده ایم .

ممکن است هر کسی نظر خاصی در مورد خوش تیپ ترین شخصیت ها در بازی هایی که انجام داده داشته باشد.به طوری که وقتی داشتم با دوستی صحبت می کردم  نظرش کریتوس بود!
این مقاله با رای گیری و مشورت چند تن از بچه های سایت دنیای بازی ترتیب بندی شده است.

Hitman-1
بدون شک خوش تیپ ترین شخصیت در تمام دوران بازی های رایانه ای کسی نیست جز مامور۴۷٫قاتل حرفه ای که با کت و شوار و پیراهن مرتب و اتو کشیده اش و سری  که از بیخ تراشیده شده است.

همه ی اینها که گفتم زیبایی و جذبه خاصی به او داده اما چیزی که او را از دیگران متمایز می کند بارکدی است که پشت صورت  او  حک شده است. کسی که خیلی بی سر و صدا و مانند اشباح آدم می کشد. سبک مخفی کاری بازی کمک زیادی به محبوبیت او کرده به طوری که اگر او در یک بازی ماجرایی ایفای نقش می کرد این محبوبیت را بدست نمی آورد . حال در شماره جدید از بازی که تا چند هفته دیگر عرضه می شود می توان برای مدت محدودی لباس او را عوض کرد و بازی با او را در لباس های مختلف هم تجربه کرد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,



بازدید : 1807
نویسنده : داني

باکس آرت بازی LEGO: Lord of the Rings که برای ۳DS, DS, PC, PS3, Wii and Xbox 360 و Vita
در اکتبر عرضه می شود.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , ,



بازدید : 3256
نویسنده : داني

عنوان تازه عرضه شده Sleeping Dogs توانست پس از پیروزی بر Darksiders II در میزان فروش؛در رده اول پر فروش  ترین بازی های هفته گذشته کشور انگلستان قرار بگیرد،پشت سر این عنوان نیز بازی جدید THQ یعنی Darksiders II دوم شد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,



بازدید : 1531
نویسنده : داني

“کوجیما پروداکشن” می گوید سال گرد ۲۵ سالگی سری محبوب و معروف Metal Gear می تواند صنعت بازی های رایانه ای را با رونمایی های شگفت انگیز و وقایع دیگر بلرزاند!


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,



بازدید : 1655
نویسنده : داني

مسئولان شرکت بازی سازی بلیزارد پس از ممنوع اعلام شدن عناوینی چون Diablo III و World of Warcraft و چندی دیگر از بازی هایش در واکنش به این موضوع اعلام کرد از این پس سرور هایی چون World of Warcraft و Battle.net در ایران پشتیبانی نخواهند شد و سرور های کنونی نیز بیرون کشیده می شوند.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,