پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1151
نویسنده : داني

امروز دو اسکرین شات از قسمت دوم گرگ میان ما به نام “دود و آینه ها” منتشر شد که میتوانید در این پست مشاهده کنید.

این تصاویر در وبسایت تل تیل منتشر شد و سازنده نیز اعلام کرد که مراحل ساخت این قسمت تقریبا تمام شده است.

در قسمت بعدی شما با شخصیت جدیدی به اسم جک آشنا خواهید شد، کاراکتری که سازنده در وصف آن “بذله گو با زبانی تیز” را نوشته است. شخصیت جک در رمان های فیبل جزو شخصیت های اصلی حساب میشود و تقریبا در تمامی حوادث دستی دارد، به طوری که یک اسپین آف از شخصیت او نیز نوشته شده است. ( Jack of Fables )

همچنین در تصویر دوم شما کلابی با اسم “پودینگ و پای” را خواهید دید. تل تیل همچنین بیانیه ای به شرح زیر اعلام کرده است:

” ما میخواهیم از تمام کسانی که قسمت اول گرگ میان ما را بازی کرده اند تشکر کنیم، و از شما خواستار صبر هستیم زیرا تیم ما به سختی در حال کار کردن است تا در این ماه قسمت دوم این بازی را تمام کرده و منتشر کند. “


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



تاریخ انتشار «سرنوشت» مشخص شد
نوشته شده در شنبه 16 آذر 1392
بازدید : 1065
نویسنده : داني

وب سایت بانجی امروز تاریخ انتشار «سرنوشت» را اعلام کرد. این عنوان در تاریخ 9 سپتامبر 2014 برای پلتفرم های XboxOne، PS3، PS4 و Xbox360 منتشر خواهد شد. همچنین مشخص شد نسخه بتای این عنوان در تابستان 2014، ابتدا برای PS4 و PS3 و سپس برای XboxOne و Xbox360 عرضه خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1231
نویسنده : داني

 اقای Scott Miller خالق عنوان حبوب Duke Nukem  و بنیان گذار استودیو 3D realms  در حال کار بر روی یک عنوان جدید که در حال حاضر با نام Project Ascender شناخته می شود است. این عنوان قرار است برای پلتفرم های PC  و PS4  عرضه شود. لازم به ذکر است که استودیو  Interceptor Entertainment نیز در این پروژه همکاری می کند.

با توجه به پروفایل LinkedIn آقای  Frederik Schreiber  رئیس استودیو Interceptor ساخت بازی از ماه سپتامبر سال میلادی جاری آغاز شده است و قرار است در سال 2014 منتشر شود.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1226
نویسنده : داني

“کیلزون: سقوط سایه” شاید نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرده باشد, اما هیچکس از بخش گرافیکی فوق‌العاده زیبای آن هیچ گله‌ای نکرد. و با توجه به اینکه این بازی تنها یک لانچ تایتل است, تصور کنید در آینده‌ای نزدیک باید منتظر چه گرافیک‌هایی باشیم. در همین خصوص طراح ارشد “سقوط سایه” یعنی  Eric Boltjes در مصاحبه‌ای که با  AusGamers داشته, در مورد بازی‌هایی که در چندین سال آینده بر روی پلی‌استیشن 4 می‌آیند, گفته است.

 او در این‌باره می‌گوید:” این نظر خود من است و لزوما نظر شرکت نیست. اما من فکر می‌کنم بازی‌هایی که بر روی پلتفرم‌های جدید عرضه می‌شوند, به خاطر بعضی چیزها مثل ناآشنایی با سخت‌افزار, سازندگان نمی‌توانند از تمام پتانسیل کنسول استفاده کنند. جدا از اینکه “سقوط سایه” چقدر زیبا است و چقدر خوب اجرا می‌شود, قکر می‌کنم بازی‌هایی که در 5 سال آینده برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شوند, بسیار بهتر و زیباتر خواهند بود.”

“خب, فکر می‌کنم این خیلی باحال خواهد بود. اما بیشتر از گذشته, فکر می‌کنم بازی‌کننده‌ها عموما تشنه‌ی چیزهای جدید هستند, چیزهای متفاوت که تاکنون بازی نکرده‌اند. شما می‌توانید این موضوع را در بازی‌های مستقل شاهد باشید: آنها چیزهایی تازه و جدیدی را به همراه می‌آورند, و من فکر می‌کنم خیلی از مردم به دنبال چنین چیزهایی هستند.”

 نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا خلق تجربه‌های جدید مهم‌تر است, یا دست‌یابی به جزییات گرافیکی زیباتر؟

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



اسکوئر انیکس در VGX دو تریلر نشان خواهد داد.
نوشته شده در پنج شنبه 14 آذر 1392
بازدید : 964
نویسنده : داني

اسکوئر انیکس اعلام کرده است که در VGX امسال حداقل دو تریلر از عناوین در دست ساخت خود به نمایش خواهد گذاشت.

این خبر را “ Karl Stewart ” کسی که یک زمانی مدیر برند تومب ریدر بوده و اکنون مسئول تبلیغات اسکوئر انیکس در اروپا و آمریکای شمالی میباشد در تویتر خود منتشر کرده است:

” دوباره نسخه نهایی هر دو تریلری که میخواهیم شنبه بعدی در VGX نشان دهیم را نگاه کردم ! شگفت انگیز ترین کار هایی بود که تیم ما تا کنون انجام داده است، اصلا نمیتوانم صبر کنم. “

اگر کمی به استدیو های غربی اسکوئر انیکس نگاهی بیندازیم متوجه احتمالات بسیار زیادی خواهیم شد، استدیو “Eidos Montreal” هم اکنون بر روی عنوان “Thief” کار میکند، کریستال داینامیک یک تومب ریدر جدید در دست ساخت دارد، “IO Interactive” به احتمال زیاد بر روی هیتمن تمرکز کرده است، احتمال اینکه نمایشی دیگر از “فاینال فانتزی 13: بازگشت لایتینگ” هم ببینیم هست. از همه مهم تر اینکه اسکوئر انیکس کلی عناوین دیگر در دست ساخت دارد که ما از آن ها خبر نداریم.

در VGX امسال که هفتم دسامبر اتفاق میفتد ما انتظار داریم سورپرایز های بزرگی از تایتانفال ببینیم، و همچنین اولین نگاه به گیمپلی کوانتوم بریک هم وجود خواهد داشت، طبق رسم همیشه نیز ما منتظر دیدن نمایشی بزرگ از آنچارتد جدید هستیم، همچنین شانس خیلی کمی برای رونمایی از “Fallout 4″ نیز وجود دارد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1464
نویسنده : داني

استوديو The CA  از اولين بسته الحاقي داستاني Rome II  رونمايي كرد. اين بسته ‏ همان طور كه از نامش مشخص است به سلسله نبرد هاي گايوس جوليوس سزار با اقوام گل مي گردازد. بازه زماني اين بسته مربوط به سال هاي بين ٥٨ تا ٥١ قبل از ميلاد است به همين دليل سازندگان براي طولاني كردن روند بازي هر سال را معادل ٢٤ نوبت كرده اند. به همين ترتيب تغيير فصل بسيار مشهود و تاثيرگذار تر خواهد بود.

نقشه بازي در اين بسته الحاقي شامل نقشه جديدي از سرزمين هاي گل ها و جنوب بريتانيا است و در كل ١٨ ايلالت براي تصاحب كردن وجود دارد.

در اين بسته سه حكومت مربوط به بربر ها با نام هاي زير وجود دارد:

  • The Gallic Arverni
  • The Germanic Suebi
  • The Belgic Nervii

همچنين در اين بسته حكومت Rome  به سه شاخه

  • the Nervii
  • the Boii
  • the Galatians

تقسيم مي شود.كه هر كدارم داراي نيروي هاي جديد و منحصر به خود هستند.ليست واحد هاي نظامي جديد را در زير مي توانيد مشاهده كنيد:

  • Boii (Rome 2) – Sword Followers, Veteran Spears
  • Galatians (Rome 2) – Legionaries, Raiders
  • Gallic tribes (Rome 2 and Caesar in Gaul) – Chosen Swordsmen, Chosen Spearmen, Gallic Hunters
  • Nervii (Rome 2 and Caesar in Gaul) – Fierce Swords, Guerilla Swordsmen, Mighty Horse, Naked Spears, Gallic Hunters
  • Auxiliaries – Gallic Hunters, Noble Horse, Naked Swords, Short Swords
  • Mercenaries – Gallic Hunters, Noble Horse, Naked Swords, Short Swords

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1021
نویسنده : داني

پلی استیشن 4 لانچ خیره کننده ای را در ماه نوامبر رقم زد، و حالا نیز سونی تایید کرده است که کنسول جدید آن ها بیش از 2.1 ملیون در سراسر جهان فروش داشته است.

این آمار در حالی رقم خورده است که این کنسول توانسته رکورد سریع ترین فروش را در تاریخ بریتانیا با فروش 250,00 نسخه در 48 ساعت بشکند و 48 میلیون پوند برای سونی درامد داشته باشد.

امروز نیز در PS Blog اندرو هاوس آمار و ارقامی از فروش این کنسول در سراسر جهان اعلام کرد. این کنسول 15 نوامبر در آمریکای شمال عرضه شد و توانست طی 24 ساعت بیش از یک میلیون فروش کند. هاوس نیز اعلام کرد :

” حال که محدوده فروش پلی استیشن 4 به 32 کشور که شامل آمریکای لاتین و اروپا میشود، رسیده من مفتخرم که اعلام کنم تا کنون پلی استیشن 4 توانسته بیش از 2.1 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

این یک حرکت شگفت انگیز و بی سابقه برای کمپانی ما و صنعت ما میباشد، و مطمئنا بدون یاری شما نمیتوانستیم همچین کاری را انجام دهیم. من میخواهم شخصا از تمامی طرفداران پلی استیشن، چه قدیمی ها و چه جدید ها ، بخاطر اعتمادتان تشکر کنم. بهترین قسمت اینجاست که سفر PS4 تازه شروع شده است. و به علاوه عناوینی خارق العاده از بهترین سازندگان جهان برای این کنسول در راه است. ما به معرفی ویژگی ها و خدمات ارزشمند و جدید برای این کنسول در ماه ها و سال های پیش رو ادامه خواهیم داد. “


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1231
نویسنده : داني

شعبه ژاپن بخش سرگرمی سونی اَسیا برندگان Playstation Awards 2013 را اعلام کرد. برندگان طبق فروش بالا از 1 نوامبر تا 31 اکتبر 2013 در منطقه مشخص شده انتخاب شده اند.

جایزه پلتینیوم به عنوانی می رسد که بیش از یک میلیون – که شامل فروش دیجیتالی نیز می شود- عرضه شده باشد. جایزه گلد به عنوانی می رسد که فروشش به 500 هزار رسیده باشد.

Platinum Prize: Grand Theft Auto V (Take-Two Interactive)

Gold Prize

Call of Duty: Black Ops 2 (Square Enix)
Dragon’s Crown (Atlus)
JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle (Namco Bandai)
Metal Gear Rising: Revengeance (Konami)
One Piece: Pirate Warriors 2 (Namco Bandai)
Pro Evolution Soccer 2013 (Konami)
Tales of Xillia 2 (Namco Bandai)
Yakuza 5 (Sega)

User Choice Prize

Beyond: Two Souls (SCEJ)
Dragon’s Crown (Atlus)
Grand Theft Auto V (Take-Two Interactive)
Killzone: Mercenary (SCEJ)
The Last of Us (SCEJ)
The Legend of Heroes: Sen no Kiseki (Falcom)
Persona 4 Golden (Atlus)
Soul Sacrifice (SCEJ)
Tomb Raider (Square Enix)
Toukiden (Tecmo Koei)

Special Prize (representing originality and influence)

Cytus Lambda (Rayark)
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (Square Enix)
Phantasy Star Online 2 (Sega)


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1104
نویسنده : داني

حتما همه ی شما تجربه ی حس اشتیاق سرشاری که بعد از خرید یا دریافت یک بازی تا نصب و اجرای آن بازی دست می دهد را تجربه کرده اید.این حس در عین حال که بسیار لذت بخش است در مواردی که به خاطر برخی مشکلات طولانی تر شود باعث عذاب خواهد شد. این مساله برای کنسول های نسل جدید از همیشه پر رنگتر خواهد بود چرا که همه ی شما منتظر یک تجربه ی جدید از دو کنسول کاملا جدید خواهید بود.

با اینکه همه ی ما عادت داریم زمان نصب را تنها برای گیمرهای pc بدانیم اما باید بدانید که کنسول های نسل جدید برای تمام بازی ها احتیاج به نصب دارند.سایت kotaku با انجام یک مقایسه ی جالب زمان لازم برای شروع بازی از لحظه ی قرار دادن هر دیسک در دستگاه و اماده به کار شدن این دو کنسول را نشان می دهد.

مقایسه ی صورت گرفته بین شش بازی بین پلت فرمی می باشد.نتایج به دست آمده برای این دو کنسول تفاوت زیادی با هم دیگر دارد. در حالی که کنسول ps4 به سرعت و در کمتر از یک دقیقه بازی را آماده می کند کنسول ایکس باکس شما را به مدت هامنتظر نگه می دارد.در حالی که کنسول ایکس باکس شما را مدت زیادی منتظر نگه می دارد تا نرم افزار خود را به روز کند و شما چاره ای جز صبر کردن تا انتهای آن را ندارید PS4 در پشت زمینه مشغول آپدیتهای خود می شود و به شما اجازه می دهد در طول نصب بازی به انجام آن بپردازید.

تفاوت بزرگ دیگری نیز که بین این دو کنسول وجود دارد مربوط به در دسترس بودن قسمت های مختلف بازی پیش از نصب کامل آن می باشد. Xone امکان انجام بازی را حتی پیش از آن که نصب قسمت های تک نفره ی آن نیز به طور کامل تمام شود را به شما می دهد اما در این صورت قسمت هایی از بازی غیر قابل دسترس خواهند بود تا مراحل نصب به پایان برسد.برای مثال در آزمایشی که برای بازی madden انجام پذیرفت قبل از اینکه نصب بازی تمام شود در ایکس باکس اجرا شد اما قسمتهای مختلف مثل قسمت تمرینات بسته بود این در حالی بود که در PS4 بعد از نصب قسمتهای ابتدایی که 36 ثانیه طول کشید تمام این قسمتها در دسترس بود.

تست هایی که انجام پذیرفت در تمام بازی ها نیازمند آپدیت بود که ایکس باکس وان امکان نصب بازی از روی دیسک پیش از به اتمام رسیدن آپدیت دستگاه را نمی داد در حالی که در PS4 آپدیت در زمینه انجام می گرفت و شما قادر به نصب خود بازی بودید.

توجه داشته باشید اپدیت هایی که برای کنسول ایکس باکس انجام شده با سرعت های بسیار زیاد و با اینترنت ۱۰ تا ۱۱ مگا بیتی صورت گرفته که این زمان ها در کشور ما که سرعت اینترنت کمتر از این مقادیر و دارای محدودیت های حجمی نیز می باشد مشکلات متعددی ایجاد خواهد کرد و شاید شما را مجبور کند در زمان هایی که شبانه و رایگان می باشد اقدام به آپدیت و نصب بازی کنید که آن هم با سرعت کم و حجم زیاد آپدیت ها (برای AS IV تقریبا 500 مگابایت) دردسر ساز خواهد بود.
Assassin’s Creed IV
ایکس باکس وان (آفلاین، بدون آپدیت): 5 دقیقه و 50 ثانیه
ایکس باکس وان (با آپدیت، حداکثر سرعت): 7 دقیقه و 2 ثانیه

ایکس بکس وان (با آپدیت، سرعت 10 مگابیت): 10 و 32 ثانیه
پلی استیشن 4: 42 ثانیه
Need for Speed Rivals
ایکس باکس وان (با آپدیت): 9 دقیقه و 25 ثانیه
پلی استیشن 4: 32 ثانیه
NBA Live 14
ایکس باکس وان (با آپدیت): 16 دقیقه و 26 ثانیه
پلی استیشن 4: 35 ثانیه
فیفا 14
ایکس باکس وان (با آپدیت): 16 دقیقه و 6 ثانیه
پلی استیشن 4: 34 ثانیه

Just Dance 2014:

ایکس باکس وان (با آپدیت):8 دقیقه و  ۴۸ ثانیه

پلی استیشن 4: 45 ثانیه

Madden 25:

ایکس باکس وان (با آپدیت):9 دقیقه و  3۸ ثانیه

پلی استیشن 4: 38 ثانیه

نکته ی مهمی که باید در نظر بگیرید این تست ها برای نصب اولیه ی بازی می باشد و بعد از آن مدت زمان که برای اجرای بازی نیاز خواهد بود فقط مدت زمان بوت کنسول ها خواهد بود و این برای هر دو کنسول تقریبا یکسان است.

با اینکه مایکروسافت کنسول خود را دیرتر از سونی عرضه کرده اما مشکلات نرم افزاری اینچنینی از طرف شرکتی که نام بزرگترین کمپانی تولید نرافزار را با خود یدک می کشد اندکی عجیب و غیر قابل چشم پوشی است.

امیدواریم مایکروسافت هرچه سریع تر با رفع این مشکلات تجربه ی بهتری را برای طرفداران خود به ارمغان بیاورد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



تصویر جدیدی از فصل دوم ” مردگان متحرک”
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 1134
نویسنده : داني

  به تازگی تصویر جدیدی از فصل دوم بازی ” مردگان متحرک” منتشر کرده است که نشان از حضور شخصیت ایرانی امید در این قسمت می دهد.

این بازی در این ماه بر روی پلتفرم های PS3  و Xbox 360  و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد . احتمال عرضه این عنوان برای سایر پلتفرم ها نیز بسیار زیاد است.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,