پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی بازی جبهه دشمن برای کامپیوتر
نوشته شده در یک شنبه 11 خرداد 1393
بازدید : 1571
نویسنده : داني
دانلود بازی Enemy Front جبهه دشمن برای کامپیوتر

بازی Enemy Front جبهه دشمن یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط CI Games طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و حالا که ۳ سال از ساخت بازی می گذرد , بسیاری از منتقدان و پلیرها انتظار بازی خیره کننده و قوی را از کمپانی سازنده دارند . با توجه به سخنان کمپانی سازنده CI , بازی دارای بخش سینگل پلیر و مولتی پلیر می باشد و با فناوری های جدیدی که در بخش چند نفره صورت گرفته است , این بخش می تواند به یکی از بخش های مورد علاقه پلیرها تبدیل گردد . در بازی , پلیر در نقش خبرنگار امریکایی با نام Robert Hawkins رابرت هاوکینز به ایفای نقش می پردازید . رابرت به همراه نیروهای مقاومت , در جنگ جهانی دوم گرفتار شده اند و تنها راه رهایی از این موقعیت نبرد رو در رو با دشمن نازی است . رابرت در طول مسیر با یک گروهبان انگلیسی و یک زن مبارز فرانسوی آشنا می شود . در بازی فلش بک های متعددی وجود دارد که به حوادث واقعی جنگ جهانی دوم اشاره می کند و در واقع جنایات نازی ها در اروپا را به تصویر می کشد . بازی دارای ماموریت های مختلف و جذابی است که در کشورهای نروژ و لهستان رخ می دهد و سازندگان بازی سعی کرده اند تا بیشتر تمرکز و دقت خود را بر شورش در سرزمین های ورشو معطوف کنند . انتخاب ماموریت ها , تیراندازی در خفا , خرابکاری های مرگبار , وجود سلاح های مختلف و مرگبار , شبیه سازی میدان های نبرد به بهترین شکل ممکن , محیط های انهدام پذیر و وجود تاکتیک های متفاوت , بهره گیری از موتور بازی سازی CRYENGINE به همراه ۱۰ ساعت گیم پلی سینگل پلیر و بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی مولتی پلیر و از همه مهمتر گرافیک خارق العاده و خیره کننده , تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . زمان نبرد با رایش سوم فرار رسیده است .


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



معرفی بازی ندای وظیفه : جنگ های پیشرفته برای کامپیوتر
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1671
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Call of Duty Advanced Warfare

بازی کامپیوتر Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۱۳ آبان ۱۳۹۳ توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر و آینده به بازار عرضه گردد . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد . کمپانی Sledgehammer جدیدترین نسخه سری بازی های Call OF Duty ندای وظیفه را با عنوان Call Of Duty Advanced Warfare به طور رسمی معرفی کرد . همراه خبر بازی تریلر و باکس آرت بازی نیز منتشر شد . داستان بازی در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد درست زمانی که Kevin Spacey که به عنوان یک سیاستمدار قدرتمند در ایالات متحده امریکا شناخته می شود , رهبری گروهی نظامی موسوم به PMC را برعهده دارد . این گروه باید بشریت را از حمله نظامی که به آن صورت گرفته و باعث از بین رفتن بسیاری از زیر ساخت ها شده است , نجات دهد . در این نسخه همانند نسخه های قبلی پلیر کنترل سربازی را در دست دارد با این تفاوت که در این بازی پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات در اختیار شماست . سلاح های قدرتمند و از همه مهمتر لباسی خاص که این امکان را به پلیر می دهد تا با پرش های بلند خود ساختمان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد . بازی شما را به سمت تجربه ای سوق می دهد که تا به حال حتی آن را لمس نکرده اید . فناوری و تاکتیک های نبرد جدید و تکامل یافته تنها بخشی از ویژگی های میدان نبرد است .


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



انتشار تصویری جدید از “Tom Clancy’s The Division”
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1938
نویسنده : داني

سازنده عنوان “Tom Clancy’s The Division” دیروز در تویتر خود تصویر جدیدی از این عنوان منتشر کرد که در آن میتوانید یکی از بازماندگان را به هنگام مبارزه در یکی از پشت بام های نیویورک مشاهده کنید.

 

گیمر های تیز بین مطمئن این منطقه را میشناسند، این خیابان همانی است که در اولین نمایش این بازی نشان داده شد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



شایعه: عنوان «Resident Evil 7» در E3 امسال رونمایی خواهد شد
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1503
نویسنده : داني

شایعه:

این چنین که خبر ها به گوش می رسد باید به نوعی انتظار داشت که «Resident Evil 7» در نمایشگاه E3 امسال حضور خواهد داشت. روزنامه ژاپنی Sankei Shimbun بیان کرده که شرکت کپکام یک عنوان بزرگ PS4 را در نمایشگاه E3 امسال رونمایی خواهد کرد. البته این به این معنا نیست که نسخه بعدی این فرنچایز در انحصار PS4 خواهد بود، زیرا رسانه های ژاپنی ویدئو گیم به طور کلی موضوعات مربوط به XBOX را به دلیل مخاطبان محدود در این کشور نادیده میگیرند.

برداشت ما:
طبق خبر هایی که در گذشته منتشر شد گفته شد که کپکام ساخت نسخه ۷ را تقریبا در نوامبر ۲۰۱۲ یعنی یک ماه بعد از عرضه نسخه ۶ آغاز کرده است. اگر این خبر ها واقعا دقیق باشد میتوان به رونمایی رزیدنت اویل ۷ امیدوار بود، و اینکه کپکام این نسخه را به ریشه هایش باز خواهد گرداند تا اینکه یک بازی صرقا اکشن مانند نسخه ۵ و ۶ تحویل هواداران دهد.


نظر شما چیست؟ آیا شما به Resident Evil 7 امیدوار هستید ؟ پس در انتظار E3 باشید که در تاریخ ۱۹ خرداد برگزار خواهد شد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



BioWare اعلام کرد: Mass Effect 4 تقریباََ در اواسط توسعه می باشد
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1488
نویسنده : داني

باتوجه به اعلانات «یانیک روی» کارگردان استودیو Bioware Montreal تقریباََ نیمی از مراحل توسعه عنوان مورد انتظار Mass Effect 4 به انجام رسیده است.


با توجه به اعلانات یوروگیمر ساخت بازی بعدی از فرنچایز که نسخه چهارم می شود از اواخر سال ۲۰۱۲ اَغاز شده است و تا به الان به نیمه ساخت اَن رسیده ایم با این توصیفات بازی تقریباََ برای عرضه در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ اَماده خواهد شد.

هنوز بازی بعدی سری Mass Effect نامگذاری نشده است بنابراین شاید پسوند ۴ برای اَن در نظر گرفته نشود. همچنین مشخص نیست که نسخه در دست ساخت یک پیشپردات است یا یک ادامه، اما Bioware قول داده است بازی بعدی بسیار شبیه اولین بازی از این سری خواهد بود.

اَخرین اطلاعاتی که از بازی منتشر شد این بود که با موتورگرافیکی Frostbite 2 ساخته می شود.

همچنین منتظر کاپیتان شپرد نباشید چون در نسخه جدید شخصیت اصلی کسی دیگر خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



آنچه که از نسخه جدید ندای وظیفه می دانیم
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1507
نویسنده : داني

دیروز بود که اکتیویژن به صورتی سریع و شوکه کننده ای از نسخه جدید سری بازی های ندای وظیفه با عنوان Advanced Warfare (جنگ افزار مدرن) رونمایی کرد.

اکنون نگاهی سریع به اطلاعاتی که در دسترس است می اندازیم:
این عنوان در سال ۲۰۵۴ جریان خواهد داشت
توسط استدیو Sledgehammer Games ساخته می شود
برای تمامی کنسول های نسل هفتم و هشتم به همراه PC منتشر خواهد شد
انتشار همزمان برای کنسول نسل هشتمی نینتندو مشخص نیست
انتظار می رود در ۴ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شود
Kevin Spacey در نقش Jonathan Irons ، انتاگونیست بعدی بازی خواهد بود که رئیس شرکت قدرتمند Atlas است
نیروهای قدرتمند PMC ،نقش اساسی در بازی دارند
به مانند بازی سقوط تایتان،بازیباز ها می توانند از دیوار ها بالا بروند و پرش های بلندی داشته باشند
بازیباز ها می توانند در پوشش ربات هایی کوچک تر از تایتان هایی که در بازی سقوط تایتان دیده شده اند ایفای نقش کنند
بعضی از اسلحه و ماشین هایی که در بازی black ops 2 شاهد بوده ایم در این بازی نیز وجود دارد
تاکتیک های تیمی به بازی اضافه شده است
گرافیکی که در تریلر ها مشاهده شده است،نوید یک جهش بزرگ گرافیکی را نمی دهد


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



هواداران «Resident Evil: Outbreak» را به آنلاین باز می گردانند
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1258
نویسنده : داني

خواستن توانستن است. بازسازی سرور های Resident Evil Outbreak پروژه ای است که توسط هواداران این سری راه اندازی شده است، که بار دیگر توسط این سرور ها هواداران می توانند هم نسخه Outbreak و هم Outbreak File#2 از طریق اینترنت با یکدیگر بازی کنند. این سرور ها فقط برای نسخه های ژاپنی هر دو عنوان کار میکند، همچنین برای شبیه ساز ها هم در دسترس است.

هواداران سری فرعی Outbreak برای مدتی از CAPCOM درخواستند کردند که کاملا این سری را ریبوت کند. به همین دلیل گروهی را به نام “Bring Back Outbreak” تشکیل دادند که شاید کپکام فریاد آنها را مبنی بر ساخت Outbreak File#3 و یا عرضه مجدد دو نسخه قبلی برای نسل هفتم بشوند. گرچه ساخت نسخه سوم این سری فرعی میتواند بسیار جالب از کار در بیاید اما از لحاظ اقتصادی هزینه بیشتری را نسبت به پورت کردن دو نسخه قبلی برای کپکام خواهد داشت.



هنگامی که اولین بار Outbreak در اوایل سال ۲۰۰۴ برای کنسول PlayStation 2 عرضه شد، جریان بازی های آنلاین در قدم های ابتدایی خود بود. منتشر کردن دو نسخه این سری بصورت HD قطعا برای کپکام هزینه زیادی نخواهد داشت و در طرف مقابل میتواند هواداران این سری بازی مخصوصا کسانی که دوست دار بازی های آنلاین ترسِ بقا هستن خوشحال و راضی کند.

جزئیات مربوط به چگونگی اتصال با این سرور ها در وب سایت این پروژه در دسترس است.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



Assassin’s Creed : Unity رونمایی شد + دانلود تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 7 فروردين 1393
بازدید : 1114
نویسنده : داني

طبق معمول هر ساله یوبی سافت, از یک Assassin’s Creed جدید رونمایی شد . اتفاقات  Assassin’s Creed : Unity در قرن هجدهم و در کشور فرانسه و حین انقلاب بزرگ این کشور روی می دهد . یوبی سافت طی بیانیه ای این بازی را تایید کرد :

بیش از سه سال است که ما بر روی این نسخه از سری AC کار می کنیم . هنوز بازی به مراحل  پایانی نرسیده و ما نمی توانید فعلا اطلاعات بیشتری از این نسخه منتشر کنیم . در ماه های آینده شاهد اطلاعات بیشتری خواهید بود .

البته قبل از تایید یوبی سافت شایعات زیاد و درستی از این نسخه منتشر شده بود . این بازی برای پلتفرم های PS4,Xbox One و PC در تعطیلات سال 2014 میلادی منتشر خواهد شد . چند تصویر از تریلر منتشر شده از بازی :

 

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



Far Cry 4 در سال 2015 منتشر خواهد شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 فروردين 1393
بازدید : 1141
نویسنده : داني

به تازگی سایت معتبر  Eurogamer در طی گزارشی اعلام کرده است که چهارمین نسخه از سری بازی های Far Cry در نیمه اول سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد و رسته کوه هیمالیا بستر اتفاقات این بازی می باشد .

Eurogamer مدعی شده است که از این بازی در E3 سال جاری میلادی رونمایی می شود و Far Cry 4  شامل محیطی چند برابر نسخه ی سوم می باشد و همه ی مناطق بازی برفی نخواهد بود . همچنین گفته شده است که این بازی برای کنسول های این نسل منتشر نخواهد شد و موجودات تخیلی زیادی در بازی حضور دارند . در بازی می توان فیل سواری کرد و به مانند نسخه سوم نقشه بازی به مرور زمان تکمیل می شود . نسخه سوم Far Cry در سال 2012 میلادی وارد بازار شد و توانست نظر منتقدین و گیمر ها را به خود جذب کند و نمرات و نقد های عالی ای را به ثبت برساند .


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,



لیست هفتگی پرفروش ترین بازی های بریتانیا
نوشته شده در پنج شنبه 7 فروردين 1393
بازدید : 1131
نویسنده : داني

در لیست منتشر شده بازی inFamous: Second Son در رتبه اول قرار دارد و دو عنوان Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و Titanfall به ترتیب در رتبه ی دوم و سوم قرار گرفته اند. در زیر میتوانید لیست 20 برتر این هفته بریتانیا را مشاهده و بررسی نمایید.

uk-chart-gamerha.jpg

1-inFamous: Second Son

2-Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes

3-Titanfall

4-Final Fantasy X/X-2 HD Remaster

5-South Park: The Stick of Truth

6-FIFA 14

7-Dark Souls 2

8-The LEGO Movie Videogame

9-Plants Vs Zombies: Garden Warfare

10-Minecraft: Xbox 360 Edition

11-Thief

12-Call of Duty: Ghosts

13-Battlefield 4

14-Assassin’s Creed 4: Black Flag

15-LEGO Marvel Superheroes

16-Yoshi’s New Island

17-GTA 5

18-Aliens: Colonial Marines

19-Need for Speed: Rivals

20-Rayman Legends


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,