پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1353
نویسنده : داني

کسانی که عنوان «خدای جنگ: عروج» را خریداری می کنند سریع تر از سایرین به دمو قابل بازی عنوان اخر الزمانی «نایتی داگ» یعنی «اخرین ما» دسترسی پیدا خواهند کرد.

افرادی که «خدای جنگ: عروج» را خریداری می کنند فقط لازم است دیسک را داخل دستگاه بگذارند و در منو اصلی به دنبال “Last of Us demo” بگردند, در ان جا اطلاعات و چگونگی دسترسی سریع تر به دمو قابل بازی «اخرین ما» را نوشته است.

اطلاعات بیشتر در مورد این دمو قابل بازی و محتویات ان به زودی توسط «نایتی داگ» در «سایت رسمی پلی استیشن» منتشر می شود.

«عروج» در ماه مارس عرضه می شود و دمو بخش تک نفره ان در ماه فبریه منتشر می شود.

«اخرین ما» در ماه مه امسال به صورت انحصاری برای کنسول خانگی سونی یعنی «پلی استیشن ۳» در سرتاسر جهان به انتشار می رسد.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1188
نویسنده : داني

«یوبی سافت» این هفته در مناقصه فروش کمپانی “THQ” شرکت کرد و موفق به خرید امتیاز عنوان “South Park: The Stick of Truth” و استودیو “THQ Montreal” شد. حال این ناشر بزرگ در مورد سرنوشت و اینده “Sputh Park” و استودیو “THQ Montreal” صحبت می کند. «یوبیسافت» به طور رسمی تایید کرد که در حال حاضر این استودیو یک «ای-پی» جدید در دست ساخت دارد. طبق اعلانات قدیمی شرکت THQ به احتمال زیاد این پروژه  “Underdog” یا “۱۶۶۶″ نام دارد.

«یوبی سافت» بیانیه ای خطاب به “VG247″ فرستاده است که به شرح زیر است:

“همانطور که تیم “THQ Montreal” می داند «یوبی سافت» توانسته است این استودیو را به دست اورد. به زودی از «ای-پی» که این استودیو در دست دارد رونمایی می شود. “THQ Montreal” به تیم توسعه «یوبی سافت» ملحق می شود, ان ها به شرکتی می پیوندند که در حال حاضر در رتبه دوم بزرگترین شرکت تولید کننده بازی های رایانه ای قرار دارد و ۲۶ استودیو در ۱۹ کشورد جهان دارد و بیش از ۶۲۵۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.”

در مورد “South Park: The Stick of Truth” نیز به طور رسمی اعلام شد:

“این عنوان توسط سازنده “Fallout New Vegas” یعنی “Obsidian Entertainment” در دست ساخت است و برای عرضه در سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده است.”

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1348
نویسنده : داني

چندی پیش شرکت محبوب «نینتندو» در جلسه ای اعلام کرد بازسازی اچ دی عنوان مورد علاقه و محبوب “Zelda: Wind Waker” که قبلا برای کنسول «گیم کیوب» عرضه شده بود به زودی برای کنسول جدید این شرکت یعنی Wii U عرضه می شود.

قرار بر این است این بازسازی در سه ماهه پاییز سال جاری برای کنسول Wii U عرضه شود. رییس شرکت «نینتندو» اقای «ساتٌرو ایواتا» در این باره گفت “این بازسازی اچ-دی همانند سایر عناوین «زلدا» که قرار است منتشر شوند در دست ساخت است ولی ممکن است کمی طول بکشد.”

Wind Waker با گرافیکی بسیار پیشرفته تر نسبت به قبل عرضه می شود و به طور کامل از گیمپد کنسول Wii U استفاده می کند.

چندی پیش نیز اخباری از سوی یک منبع منتشر شده بود عنوان “Legend of Zelda Wii U” در دست ساخت است و قرار بر این بوده است این عنوان در سه ماهه سوم ۲۰۱۳ عرضه شود اما تا سال ۲۰۱۴ تاخیر خورده است. این منبع اعلام کرده بود نینتندو در حال ساخت “Legend of Zelda Wii U” است و به گفته این منبع نینتندو می خواهد بزرگ ترین و پرخرج ترین بازی ساخته شد تا به حال را بسازد. باید دید موارد گفته شده از سوی این منبع حقیقت دارند و چنین بازی ساخته خواهد شد یا خیر.

تصاویر منتشر شده از این عنوان را پایین مشاهده می کنید:


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد كنسول هاي دستي ,



بازدید : 1132
نویسنده : داني

بازی مستقل ایرانی «فرش» جدیدترین ساخته‌ی مهدی بهرامی در جوایز «بهترین بازی‌های مستقل دانشجویی» از طرف “IGF” (جشنواره‌ی بازی‌های مستقل) موفق شد در میان بازی‌های برتر قرار گیرد.

در پانزدهمین جشنواره‌ی باز‌ی‌های مستقل دانشجویی، هشت بازی که در زمینه‌های نوآوری و خلاقیت موفق‌تر بوده‌اند، از میان آثار بازی‌سازان مختلف دانشگاه‌های سراسر جهان به عنوان برترین‌ها انتخاب شده اند. در این میان، بازی «فرش» است که خودنمایی می‌کند. نکته این‌جاست که امسال، بیش از ۳۰۰ بازی مستقل به این جشنواره ارائه شده‌اند که ذکر همین عدد ارزش فرش را بیشتر نمایان می‌کند. شما حتما قبلا در مورد بازی مستقل فرش در مجله‌ی دنیای بازی خوانده‌اید، وی در مورد آخرین نسخه‌ی این بازی به دنیای بازی گفته است:

“من بعد از این‌که بازی را برای دانلود در وبلاگ خود قرار دادم، با استقبال خوبی مواجه شدم. بسیاری از کسانی که بازی را بازی کردند، ویدئوهایی از آن را در یوتوب قرار دادند و من با نگاه کردن به آن‌ها، متوجه ایرادات بازی شدم و شروع به برطرف کردن آن‌ها کردم. نسخه‌ای که به این جشنواره و محضر داوران ارائه شده‌ است، بسیاری از مشکلات نسخه‌ای که شما بازی کرده‌اید را ندارد و تر و تمیز تر شده است. البته ممکن است وقتی بازی را برای بار دوم بازی می‌کنید، احساس خستگی به شما دست دهد.”

نسخه‌ای که مهدی بهرامی از آن صحبت می‌کند را می‌توانید از این جا دریافت کنید.

بازی‌های برتر معرفی شده، امسال در کنفرانس بازی‌سازان (GDC) در شهر سان‌فرانسیسکو در ۲۵ مارس قابل بازی هستند. هر یک از این هشت بازی معرفی شده، موفق به دریافت ۱۰۰۰ دلار جایزه‌ی نقدی شده‌اند و در صورت برگزیده شدن به عنوان بهترین بازی در “GDC 2013″ جایزه‌ی دیگری به ارزش ۳۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد. برنده‌ی نهایی این رقابت در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین سال آینده) مشخص خواهد شد.

ضمن این‌که شما لیست برندگان راه یافته به مرحله‌ی بعدی را مشاهده می‌کنید، آرزوی موفقیت برای «فرش» و آینده‌ای درخشان برای «مهدی بهرامی» داریم.

  1. ATUM (NHTV IGAD)
  2. Back to Bed (Danish Academy of Digital Interactive Entertainment)
  3. Blackwell’s Asylum (Danish Academy of Digital Interactive Entertainment)
  4. Farsh (NHTV IGAD)
  5. Knights of Pen & Paper (IESB – Instituto de Ensino Superior de Brasilia & UnB – Universidade de Brasilia)
  6. the mindfulxp volume (Carnegie Mellon University Entertainment Technology Center)
  7. Pulse (Vancouver Film School)
  8. Zineth (Rensselaer Polytechnic Institute)

 

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



عناوین بیشتری از راکستار به شبکه PSN اضافه شدند
نوشته شده در پنج شنبه 5 بهمن 1391
بازدید : 1132
نویسنده : داني

در ادامه ی فروش بازی ها در «شبکه پلی استیشن» (PSN) در ماه ژانویه شاهد عناوین بیشتری از سوی  شرکت راکستار هستیم. البته این هفته نام عنوان مبارزه ای “PS All-Stars: Battle Royale” را نیز می توان در بین سایر اسامی مشاهده کرد.

«مکس پین ۳» :
قیمت این عنوان ۳۹٫۹۹ یورو یا ۳۱٫۹۹ پوند یا ۵۹٫۹۵ دلار بود و در حال حاضر به  ۱۹٫۹۹ یورو یا ۱۵٫۹۹ پوند یا  ۲۹٫۹۵ دلار کاهش پیدا کرد. همچنین این بازی ۱۰٪ تخفیف بیشتر برای اعضای پلاس را به همراه دارد.
«سرقت بزرگ اتومبیل ۴: نسخه کامل» :
(این بازی در کویت / قطر / عربستان سعودی / امارات متحده عربی در دسترس نیست)
قیمت این عنوان  ۳۴٫۹۹ یورو یا ۲۹٫۹۹ پوند یا ۴۷٫۹۵ دلار بود و الان ۱۹٫۹۹ یورو یا ۱۵٫۹۹ پوند یا  ۲۹٫۹۵ دلار می باشد. همچنین این بازی ۱۰٪ تخفیف اضافی برای اعضای پلاس را در بر دارد .
«رد دد رستگاری» :
(این بازی در کویت / عربستان سعودی / امارات متحده عربی در دسترس نیست)
قیمت این بازی  ۲۹٫۹۹ یورو یا ۲۳٫۹۹ پوند یا ۴۹٫۹۵ دلار بود، در حال حاضر  ۱۴٫۹۹ یورو یا ۱۱٫۹۹ پوند یا ۲۱٫۹۵ دلار می باشد. همچنین این بازی ۱۰٪ تخفیف اضافی برای اعضای پلاس را در بر دارد .
«رد دد رستگاری: مجموعه کامل کابوس»:
(این بازی در کویت / عربستان سعودی / امارات متحده عربی در دسترس نیست)
قیمت آن  ۱۹٫۹۹ یورو یا  ۱۵٫۹۹ پوند یا ۲۴٫۹۵ دلار بود، در حال حاضر  ۹٫۹۹ یورو یا ۷٫۹۹ پوند یا ۱۵٫۹۵ دلار می باشد همچنین ۱۰٪ تخفیف بیشتر شامل حال اعضای پلاس می شود.

به علاوه عناوینی که نام برده شد عنوان “PlayStation All-Stars Battle Royale” نیز با تخفیف عرضه خواهد شد.

PlayStation All-Stars Battle Royale:

(25 تا ۲۹ ژانویه)
قیمت این عنوان  ۴۹٫۹۹ یورو یا ۳۹٫۹۹ پوند یا ۷۳٫۹۵ دلار بود,  و اکنون  ۲۴٫۹۹ یورو یا ۱۹٫۹۹ پوند یا  ۳۶٫۹۵ دلار می باشد. ۱۰% تخفیف ییشتر شامل حال اعضای پلاس می شود.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1147
نویسنده : داني

شرکت بزرگ و معروف «یوبیسافت» قول داده است نسخه رایانه های شخصی «اسپلینتر سل:لیست سیاه» همزمان با نسخه های Xbox 360 و PS3 عرضه شود و همانند بیشتر بازی های این شرکت تاخیر نخواهد داشت.

قرار بر این بوده است این عنوان اکشن مخفی کاری در سه ماهه بهار عرضه شود اما به دلیل افزایش کیفیت تاریخ عرضه به ماه اگوست تغییر پیدا کرد.

یوبیسافت رسما اعلام کرد:

“تاریخ ۲۰ اگوست روز عرضه نسخه رایانه های شخصی این عنوان است همانند کنسول ها و تاخیری برای نسخه رایانه های شخصی وجود ندارد.”

شرکت «یوبیسافت» سختگیری های زیادی نسبت به نسخه رایانه های شخصی بازی هایش داشته است به طور مثال همیشه تاخیر در عرضه نسخه رایانه های شخصی بازی هایش وجود دارد یا سیستم امنیت DRM را برای بازی هایش در نظر گرفته است.

«لیست سیاه» همچنین برای کنسول های PS3 و Xbox 360 در تاریخ ۲۰ اگوست عرضه می شود.

   - Splinter Cell:Blacklist
سازنده: Ubisoft Toronto
ناشر: Ubisoft
سبک: اکشن-ماجراجویی,مخفی کاری
تاریخ عرضه: ۲۰۱۳ August – تیر ۱۳۹۲
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1508
نویسنده : داني

مایکروسافت این هفته نیز آمار بازی شدن عناوین ایکس‌باکس لایو را اعلام نمود. در این رده بندی که متعلق به هفته‌ی گذشته‌ی ژانویه است، بازی‌های «عملیات سری ۲»، «ماینکرفت: ویرایش ایکس باکس ۳۶۰» و «فیفا ۱۳» به ترتیب سه بازی برتر را تشکل می‌دهند.
لیست کامل را در زیر مشاهده ی کنید:

برترین‌های ایکس باکس لایو:

  1. Call of Duty: Black Ops II
  2. Minecraft: Xbox 360 Edition
  3. EA Sports FIFA Soccer 13
  4. Halo 4
  5. Call of Duty: Modern Warfare 3
  6. NBA 2K13
  7. Skyrim
  8. Call of Duty: Black Ops
  9. Madden NFL 13
  10. Battlefield 3
  11. Assassin’s Creed III
  12. Far Cry 3
  13. Modern Warfare 2
  14. GTA IV
  15. Borderlands 2
  16. Gears of War 3
  17. Halo: Reach
  18. Forza Motorsport 4
  19. Forza Horizon
  20. EA SPORTS NHL 13

برترین آرکیدها:


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1168
نویسنده : داني
Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist

 

همان طور که احتمالا خبر دارید، دیروز اعلام شد که Splinter Cell: Blacklist با مقداری تاخیر در ماه آگوست عرضه خواهد شد. این تاخیر با توجه به این که در ابتدا قرار بود این بازی در بهار 2013 منتشر شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.


به همین جهت تهیه کننده ارشد Splinter Cell: Blacklist  آقای Alex Parizeau در مورد این تاخیر توضیح می دهد  که "از آن برای پولیش و پرداخت بیشتر به  بازی بهره خواهند گرفت." او ابراز داشت که عنوان Far Cry 3 هم قبلا دچار تاخیر شده بود، ولی بعد از آن شاهد درخشش و موفقیت دوچندان این بازی بودیم.

متن کامل صحبت های Alex Parizeau:


"ما امیدواریم که از آخرین تریلر Splinter Cell: Blacklist لذت برده باشید. همان طور که احتمالا همه شما خبردار شدید، تاریخ انتشار بازی 20 آگوست در آمریکا تعیین شده است. (که در اروپا 22 آگوست می باشد)"


"ما قبلا هم این موضوع را گفته ایم، ولی این  یکی از بزرگترین عناوین این سری بازی ها می باشد و آن را تا حد وسیعی گسترش داده ایم. ما در قبال تمام بخش های بازی یک اثر عظیم را خلق کرده ایم، از بخش تک نفره گرفته تا بخش co-op و مولتی پلیر و  مطمئن هستیم که این مدت زمان اضافی، تاثیر بسیار مثبتی در پولیش و پرداخت بیشتر بازی خواهد داشت. ما قبلا هم دیدیم که چنین تصمیمی چه کمک بزرگی به عنوان دیگر Ubisoft یعنی Far Cry 3 کرد و ما نیز به همان مقدار از این عنوان توقعات بسیار بالایی داریم. Blacklist به طور وسیعی از سبک های  متنوع و مختلف پشتیبانی خواهد کرد؛ از سبک Ghost گرفته تا Panther و Assault و آن ها را با یک سیستم اقتصادی کاملا جهانی ترکیب کرده ایم و این امر به طرز پیچیده ای بر روی روند ساخت این بازی تاثیر گذار بوده است و باید بگویم که ما همه این کارها را فقط به خاطر شما انجام داده ایم، فقط به خاطر هوادارانمان."


"ما برای Splinter Cell: Blacklist در ماه های آینده نقشه های بزرگی در سر داریم. سال 2013 قرار است سال بزرگی برای Sam و سازمان 4th Echelon باشد. همچنین یک تشکر ویژه دارم از طرف تیم Ubisoft در قبال همه حمایت ها و شور و شوقی که برای بازی ما نشان می دهید."

منبع:bazicenter.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1344
نویسنده : داني

در آخرین شماره مجله Famitsu جزئیات تازه ای از عنوان جدید Suda 51 و استودیوی Grasshopper  منتشر شده است. در این بازی شما در نقش Mondo Zappa ظاهر خواهید شد، این فرد که تخصص اصلی او سربه نیست کردن قاتلین می باشد، در واقع به تنهایی مامور پیگیری پرونده های جنایی شده است.


Zappa از شمشیر katana استفاده می کند، ولی دست چپ او دچار یک سری تغییرات شده که قابلیت به کار گیری سلاح های جدید و همچنین دریل ها مختلف را دارا می باشد. علاوه براین بازوی او خون دشمنان را به خود جذب میکند و زمانی که به حدکافی از آنها را جذب کرد ، Zappa می تواند از یک حمله قدرتمند به نام Adrenaline Boost  استفاده کند و قدرت بیشتری نیز به دست بیاورد. البته هنوز مشخص نیست که Zappa  چگونه صاحب این بازوی عجیب شده است.


Suda 51 قبلا گفته بود که در این بازی شاهد یک سری از دختر های جذاب خواهیم بود که یکی از آنها Mika Takekawa دستیار  20 سال  Mondo است و دیگری Viviane Squall رئیس 25  ساله او می باشد که خیلی وقت است،  به دور از چشم همگان قدرتش را از دست داده است.


Brian Roses شخصی که استاد سلاخی در یک لحظه می باشد و از یک بدن سایبرنتیک بهره مند است. علاوه بر این شاهد Victor هستیم که با اجراهای موسیقی خود  احساست مردم  را به بازی می گیرد، البته تا وقتی که قصد حاکمیت بر دنیا را نداشته باشد.


این عنوان تا به اینجای کار که بازی خوبی به نظر می رسد، ولی باید دید زمانی که در تابستان  برای PS3  و Xbox 360 عرضه می شود، می تواند به موفقیت عناوینی همچون Killer 7 و No More Heroes دست پیدا کند؟

 

منبع:bazicenter.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



پرفروش ترین بازی های این هفته در بریتانیا
نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1391
بازدید : 1295
نویسنده : داني

پس از چندین هفته فاصله گرفتن از صدر، FIFA 13 دوباره به رتبه اول جدول بازگشته و عناوینی همچون Far Cry 3 و Call of Duty: Black Ops II را پشت سر گذاشته است. در ادامه، لیست پرفروش ترین بازی های این هفته را مشاهده می کنید.

FIFA 13
Far Cry 3
Call of Duty: Black Ops II
Hitman: Absolution
Need for Speed: Most Wanted
Just Dance 4
Halo 4
Football Manager 13
The Elder Scrolls V: Skyrim
LEGO The Lord of the Rings

منبع:pardisgame.net


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,