پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش هفته ی اول MoH: Warfighter اعلام شد
نوشته شده در جمعه 24 آذر 1391
بازدید : 1596
نویسنده : داني

Medal of Honor: Warfighter با وجود نقد های ضعیف توانست در اولین هفته بیش از نیم میلیون نسخه به فروش برساند.

این رقم فروش توسط سایت VGChartz محاسبه شده است. با توجه به این آمار Xbox 360 بهترین عملکرد را با ۳۴۰,۰۰۰ هزار نسخه فروش داشته و این در حالیست که ps3 با ۳۱۰,۰۰۰ هزار نسخه فروش در رده بعدی قرار دارد و در آخر هم نسخه PC این بازی تنها ۹۰۰۰ هزار نسخه را فروخته است. ( البته این رقم شامل دانلود دیجیتالی نسخه pc عنوان Medal of Honor: Warfighter نمی شود.)

به هر حال با توجه به نقد های کوبنده ای که منتقدان از این عنوان داشتند فروش بالای نیم میلیون نسخه در اولین هفته چندان  هم بد نیست.


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



تصویر جدیدی از Rambo the video game منتشر شد
نوشته شده در جمعه 24 آذر 1391
بازدید : 1471
نویسنده : داني

reef Entertainmet تصویر جدید ی از عنوان Rambo منتشر کرد که در ادامه مطلب می توانید آن را مشاهده کنید.


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



DLC جدیدی برای Skyrim در راه است
نوشته شده در جمعه 24 آذر 1391
بازدید : 1300
نویسنده : داني

Bethseda دیروز از آمدن DLC جدیدی برای بازی Skyrim خبر داد.این محتوای دانلودی Dragonborn نام دارد و فردا برای Xbox Live و در اوایل 2013 برای PC و PS3 عرضه خواهد شد.

مسئولان بتزدا همچنین افزودند :

برای Xbox Live تا ۲۴ ساعت دیگر یکی از جاه طلبانه ترین محتوا های دانلودی ما منتشرخواهد شد و ما همچنین با افتخار اعلام می کنیم که این بسته برای  PC و PS3 عرضه خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1376
نویسنده : داني

 قطعا این‌ خبر برای کسانی که در کشوری به غیر از ژاپن هستند ناخوشایند است، اما برای طرفداران بازی متال‌گیر حائز اهمیت. کونامی، امروز دو رونمایی بزرگ و مهم در مورد “Metal Gear Rising: Revengeance” را انجام داد، اما هیچ‌کدام از آن‌ها در کشوری جز ژاپن اجرا نخواهد شد.

گماتسو، از بسته‌ی ویژه‌ای از کنسول پلی‌استیشن ۳ با نام “Zan Datsu” خبر داد. این بسته که یک پلی‌استیشن ۲۵۰ گیگ سوپر اسلیم را شامل می‌شود، به رنگ آبی و مشکی است و کنترلر دوال شوک آن به طرح متال‌گیر رایزینگ مزین شده است، یک نسخه‌ی مخصوص از بازی را هم دارد و کدهای ویژه‌ی دانلود تم پلی‌استیشن ۳ و پوسته‌ی «نینجای سایبورگ» را به همراه دارد.

در کنار این باندل شیک سلیکونرا، از یک دموی قابل بازی که در تاریخ ۱۳ دسامبر بر روی شبکه‌ی پلی‌استیشن قرار می‌گیرد خبر داد. این دمو همان نسخه‌ای است که در بسته‌ی کلکسیون HD بازی “Zone of the Enders” بوده است. این دمو هم تنها برای کسانی که ID شبکه‌ی پلی‌استیشنشان ژاپن است فعال است و حرفی از انتشار آن خارج از این کشور زده نشده.

Metal Gear Rising: Revengance قرار است برای دو کنسول سونی و مایکروسافت در فوریه‌ی سال آینده عرضه شود.

 

- Metal Gear Rising: Revengance
سازنده: Platinum Games
ناشر: Konami
سبک: Hack and Slash
تاریخ عرضه: فوریه ۲۰۱۳
پلتفرم ها: PS3, Xbox 360

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد كنسول هاي دستي ,



بازدید : 1399
نویسنده : داني

 همان طور که می‌دانید شرکت یوبیسافت چندی پیش رسما عنوان محبوب “فارکرای ۳″ را برای PS3،PC و Xbox 360 منتشر کرد؛ حالا سران این شرکت اطلاعاتی درباره اولین بسته الحاقی این بازی که High Tides نام دارد منتشر کرده‌اند.

 

 

بر اساس این اطلاعات منتشر شده، این بسته فعلا تنها در دسترس PS3 داران قرار خواهد گرفت.

قرار است در این بسته الحاقی دو قسمت داستانی جدید همراه با مراحل متنوع‌تر و خشن‎‌تر و نقشه‌ای وسیع‌تر از گذشته وجود داشته باشد؛ هم‌چنین در این بسته داستان شخصیت‌های Leonard ،Tisha ،Mikhail و Callum به پایان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که هنوز تاریخ عرضه و قیمت مشخصی برای این بسته در نظر گرفته نشده است، علاوه بر این معلوم نیست که صاحبان PC و Xbox 360 چه زمان می‌توانند این بسته را دریافت کنند.

 

FarCry3
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
سبک: شوتر اول شخص
تاریخ عرضه: September 2012-آذر ۱۳۹۱
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1374
نویسنده : داني

 همان طور که می‌دانید هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین عناوینی که شرکت کپکام آن را در دست ساخت دارد، عنوان «شیطان هم می‌گرید» است؛ با تایید این عنوان و انتشار اطلاعاتی درباره آن طرفداران قدیمی این سری بازی محبوب از بابت این بازی و تغییر و تحولات زیاد آن نگران شدند که حال؛ سازندگان بازی به طرفداران قول داده‌اند که نسخه جدید «شیطان هم می‌گرید» باب میل طرفداران خواهد بود.

 

 

 

از دلایل اصلی نا رضایتی طرفداران از این بازی، عوض شدن استودیو و کارگردان سازنده بازی و تغییرات بسیار عمده و گاها عجیبی که در گیم‌پلی به وجود آمده است؛ می‌باشد.

اما در همین راستا آقای “مایکل پاتیسون”، مدیر بازاریابی قسمت اروپایی کپکام در طی مصاحبه‌ای با خبرنگار CVG به مردم قول داده که «شیطان هم می‌گرید» باب میل آن‌ها خواهد بود:

“ما کاملا درک می‌کنیم که چرا طرفداران قدیمی این سری از بابت این عنوان جدید نگران هستند و به آن‌ها حق می‌دهیم. اما آن‌ها باید بدانند که زنده ماندن یک سری بازی که مدت‌ها است طرفداران زیادی دارد بسته به تغییراتی است که در گذر زمان روی آن انجام می‌شود و این کار بسیار سختی است. “

وی در ادامه گفت:

“ما باید خطر می‌کریدم و «شیطان هم می‌گرید» را تغییر می‌دادیم؛ این کار برای کپکام لازم بود. راستش امروز دیگر واقعا نمی‌دانیم باید چه کنیم! اگر در بازی تغیی ایجاد کنیم می‌گویند دیگر باب میل ما نیست؛ اگر تغییر ایجاد نکنیم می‌گویند تکراری است و بهتر از در شرکت را ببندید و بروید!”

نظر شما در این باره چیست؟ آیا واقعا اعمال تغییرات بزرگ و زیاد در این بازی به ضرر آن خواهد بود؟

 

 

Devil May Cry
سازنده: Ninja Theory
ناشر: Capcom
سبک: اکشن سوم شخص
تاریخ عرضه: ۲۰۱۳ January - دی ۱۳۹۱
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1341
نویسنده : داني

یکی از شعبه‌های شرکت بازی‌سازی یوبیسافت در کشور استرالیا، به تازگی دست به حراج بسته‌ای ویژه متشکل از چند وسیله مربوط به سری Assassin’s Creed زده است که تمامی سودی که از فروش این بسته‌ها به دست می‌آید قرار است به بیمارستان کودکان شهر سیدنی در استرالیا تعلق بگیرد.

 

 

در این بسته ویژه و کم‌یاب نسخه‌های Xbox 360 یا PS3 بازی Assassin’s Creed III به همراه Assassin’s Creed: Liberation برای ویتا، یک کوله پشتی با طرح Assassin’s Cree، یک فلش با طرح تبر، یک دفترچه یادداشت و کارت پستال فلزی با طرح Assassin’s Creed، یک دستبند، سندوقچه‌ای چوبی، جاکلیدی و تعداد زیادی از عناوین دیجیتالی AC؛ وجود دارد.

در دنیا ۱۰ عدد از این بسته وجود دارد که قرار است ۸ عدد از آن از تاریخ ۱۷ دسامبر به حراج گذاشته شود.

منبع:dbazinews.com

 


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1369
نویسنده : داني

بسته ویژه Zone of the Enders HD Collection امروز در آمریکای شمالی و اروپا به طور رسمی منتشر شد؛ این بسته شامل دو عنوان از این سری که پیش از این در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ ساخته شده بودند می‌باشد و بازسازی HD از آن‌ها است.

 

 

نمراتی که تا کنون به این بازی داده شده‌اند را می‌توانید در زیر ببینید:(همراه با انتشار نمرات جدید پست به روز رسانی خواهد شد)

  • IGN – ۷/۱۰
    Metro – ۶/۱۰
    Eurogamer – ۸/۱۰
    Destructoid – ۸/۱۰
    Digital Trends – ‘no score’
    NowGamer – ۸/۱۰
    GameTrailers – ۸/۱۰
        XboxLife.dk (Danish) – ۷/۱۰

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1272
نویسنده : داني

سونی اعلام کرد که در هفته‌ای که گذشت تعداد ۵۲۵ هزار دستگاه پلی‌استشین ۳ به فروش رسانده است. این تعداد برای کنسول دستی این شرکت یعنی ویتا ۱۶۰ هزار دستگاه است. این آمار که در «جمعه‌ی سیاه» که معمولا اجناس با تخفیف‌های فراوان عرضه می‌شوند؛ به دست آمده، تنها مربوط به امریکای شمالی است.

در مقایسه‌ی این آمار با دیگر شرکت‌ها، از نظر تعداد سونی در کنسول خانگی در مقابل ۷۵۰ هزار دستگاه کنسول مایکروستافت عقب افتاده است اما از کنسول جدید نینتندو که فقط ۴۰۰ هزار دستگاه فروش داشته جلوتر است. Wii U با فروش تنها ۴۰۰ هزار دستگاه در میان کنسول‌های خانگی HD کمترین فروش را داشته است، اما در کنار آن، Wii با فروش ۳۰۰ هزار دستگاه، آمار فروش کنسول‌های خانگی نینتندو را به رقم ۷۰۰ هزار دستگاه می‌رساند. در زمینه‌ی کنسول‌های دستی، اما سونی با فروش ۱۶۰ هزار ویتا، هنوز در زمینه‌ی فروش از کنسول‌های نینتندو عقب است. ۳DS در همین هفته ۲۵۰ هزار دستگاه و DS بیش از ۲۷۰ هزار دستگاه فروخته است.

سونی همچنین اضافه کرده است که فروش باندل‌های این شرکت ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. میزان فروش سخت افزاری این شرکت نیز با رشد ۹ درصدی مواجه شده است.

جک ترتون، در مورد فروش این هفته‌ی محصولات سونی گفته است:

“ما از نتایج فروش جمعه‌ی سیاه محصولاتمان بسیار خرسندیم. مخصوصا استقبالی که از باندل‌های ۱۹۹ دلاری پلی‌استیشن ۳ و ویتا شده است.”

خارج از فروشگاه‌های عرضه‌ی مستقیم، سونی اعلام کرد که ثبت‌نام‌های پلی‌استیشن پلاس ۲۵۹ درصد نسبت به همین موقع در سال گذشته افزایش یافته است. احتمال این افزایش چشم‌گیر، به دلیل راه‌اندازی برنامه‌ی Instant Games Collection است که طی ان، مشترکان سرویس پلاس می‌توانند به صورت نامحدود به دامنه‌ی گسترده‌ای از بازی‌ها دسترسی داشته باشند. سونی در آخر همچنین اعلام کرد که میزان رضایت مشتریان پلی‌استیشن پلاس بیش از ۹۵ درصد است.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1398
نویسنده : داني

آیا قصد دارید که عنوان Far Cry 3 را بر روی رایانه‌ی شخصی خود بازی کنید؟ اگر جواب مثبت است، حتما افزونه‌ی “حیاتی” روز اول این بازی را دریافت کنید و بدون آن به سراغ بازی نروید.
یوبی‌سافت اعلام کرد که افزونه‌ی ۱٫۰۱ برای تجربه‌ی بهتری از بازی نیاز است. این افزونه برای کسانی که نسخه‌ی اصلی را خریداری می‌کنند از طریق Uplay به صورت خودکار نصب می‌شود. کسانی که بازی را غیراصل تهیه می‌کنند باید منتظر منتشر شدن فایل‌های افزونه در فضای مجازی باشند.

این بازی برای PC در استیم عرضه نمی‌شود، دلیل این مسئله را هنوز هیچ یک از شرکت‌های والو و یوبی‌سافت توضیح نداده‌اند.

اما، این افزونه چه می‌کند؟

این افزونه به طور کلی در بخش چندنفره کارایی و پایداری را بهبود می‌دهد، مشکلات گفتگوی صوتی را برطرف می‌کند، مشکلات بخش همکاری را حل می‌کند و ویرایشگر نقشه را بهبود می‌دهد. همچنین در بخش تک نفره کارایی و پایداری را افزایش داده، مشکلات بافت آب را حل می‌کند و دیگر گلیچ‌های بازی را برطرف می‌سازد. دیگر موارد را در این‌جا بخوانید.

فارکرای ۳ که یکی از عناوین اول شخص بارز امسال است، فردا رسما در سراسر جهان توزیع شده، اما نسخه‌های امریکای شمالی آن یک هفته است که منتشر شده‌اند. این بازی برای پلتفرم‌های PC و کنسول‌های HD عرضه شده و به طرز باورنکردنی در لیست نامزدهای اسپایک حضور ندارد. این بازی در نظر منتقدان یکی از بهترین عناوین امسال است و با استقبال و تحسین منتقدان مواجه شده، انتظار می‌ود در هفته‌های بعدی با فروش خوبی مواجه شود.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,