پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1400
نویسنده : داني

چندی پیش یکی از نماینده‌های شرکت EA در شهر شانگهای کشور چین در طی خبری اعلام کرد که عنوان Dragon Age III: Inquisition قرار است برای کنسول‌های نسل آینده عرضه بشوند و عرضه این بازی در این نسل منتفی است؛ امّا هنوز خبر دیگری در این باره منتشر نشده است.

 

 

بر اساس نوشته‌های خبرگذاری کوتاکو، این نمایندگی خبر از تاخیر یک ساله انتشار این عنوان یعنی عرضه در سال ۲۰۱۴ داده است؛ در حالی که این بازی قرار بود در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شود.

هم‌چنین با توجّه به استفاده شدن از موتور “فراست‌بایت ۲″ که EA بارها تاکید داشته این نسل از کنسول‌ها نمی‌تواند جواب‌گو همه نیازهای این موتور باشد، برای ساخت Dragon Age III: Inquisition، احتمال عرضه این عنوان برای کنسول‌های نسل بعد بیش‌تر می‌شود.

این شایعه‌ها هنوز رسما توسّط مسئولان شرکت EA تایید نشده است امّا قطعا به زودی همه چیز مشخّص خواهد شد.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



Xbox بعدی در تعطیلات ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد
نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391
بازدید : 1598
نویسنده : داني

بر اساس صحبت‌های برخی از منابع نا مشخص وابسته به شرکت مایکروسافت در این چند روزه، به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد Xbox بعدی را در تعطیلات ۲۰۱۳ وارد بازارهای جهانی کند؛ پس از صحبت‌های این منابع با Bloomberg بود که این خبر منتشر شد و این بار بیش‌تر از همیشه واقعی به نظر می‌رسد.

 

 

لازم به ذکر است که چندی پیش مسئولان شرکت مایکروسافت، تمامی شایعات مربوط به اسم رمز Durango برای کینکت و سخت‌افزار Xbox نسل بعد و هر شایعه دیگری که در رابطه با کنسول بعدی خود بوده است را رد کرده امّا این بار به نظر می‌رسد موضوع جدی‌تر از همیشه باشد.

باید منتظر ماند و دید مایکروسافت رسما این خبر را تایید می‌کند یا خیر.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد كنسول هاي دستي ,



بازدید : 1259
نویسنده : داني

کاربرانی که اکانت اروپایی شبکه‌ی پلی‌استیشن دارند از امروز می‌توانند محتوای جدید بازی میدان نبرد ۳ با نام “Aftermath” را با بهای ۱۲ پوند دانلود کنند. این بسته برای کسانی که نسخه‌ی «پرمیوم» میدان نبرد ۳ را خریده‌اند رایگان است.

همچنین این هفته فرمانده شپرد با بسته‌ی الحاقی Mass Effect 3: Omega یک ماجراجویی ۴ ساعته را تجربه می‌کند. این بسته نیز از امروز در شبکه‌ی پلی‌استیشن قرار دارد.

Ratchet & Clank: QForce از جمعه با قیمت ۱۲ پوند در این شبکه قابل دریافت است. و همچنین از امروز بازی Dead or Alive 5 به همراه تمام محتوای اضافه‌اش با قیمت ۵۰ پوند و فیفا ۱۳ به همراه Ultimate Team با همین قیمت قابل دریافت است.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: hاخبارجديد كنسول هاي دستي ,



بازدید : 1463
نویسنده : داني

بر اساس اظهارات یکی از خبرگذاری‌های کشور هلند، چندی پیش چند سارق مسلح به کامیونی که حامل نسخه‌های PC عنوان Assassin’s Crees III بوده است، دست‌برد زده‌اند؛ این کامیون قرار بود این نسخه‌ها از بازی را به کشورهایی مانند هلند، بلژیک و …منتقل کند.

 

 

این خبرگذاری هلندی بیان کرده است که این اتفاق در چیزی حدود یک هفته پیش رخ داده، این در حالی است که شرکت یوبیسافت هیچ حرفی درباره آن نزده امّا پس از انتشار این خبر مسئولان این شرکت گفته‌اند:

“این اتّفاق هیچ‌گونه مشکلی در عرضه نسخه PC به مردم به وجود نمی‌آورد.”

جالب این جاست که در سال پیش و در تاریخ ۷ نوامبر نیز ۶۰۰۰ هزار نسخه از عنوان “ندای وظیفه:جنگاوری نوین ۳″ توسّط دو سارق مسلح دزدیده شده بود!

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1635
نویسنده : داني

در ادامه‌ی پست‌های مرتبط با کنسول نینتندو و نمرات بازی‌هایش، تعدادی از نمرات منتشر شده‌ی بازی Nintendo Land که به عقیده‌ی سران نیتندو همان نقشی را در زمان انتشار Wii U اجرا می‌کند که بازی Wii Sports در زمان عرضه‌ی Wii‌بر عهده داشت را مشاهده می‌کنید:

سایت تاریخ نمرات درصد
Game Revolution 11/20/12 4 out of 5 80.00%
Cheat Code Central 11/19/12 4 out of 5 80.00%
Giant Bomb 11/18/12 4 out of 5 80.00%
Games Master UK 12/25/12 86 out of 100 86.00%
GameTrailers 11/18/12 6.9 out of 10 69.00%
GameSpot 11/17/12 8 out of 10 80.00%
EGM 11/16/12 6.5 out of 10 65.00%
Edge Magazine UK 11/16/12 7 out of 10 70.00%
gamesTM 11/16/12 7 out of 10 70.00%
Digital Spy 11/15/12 4 out of 5 80.00%
Eurogamer 11/15/12 8 out of 10 80.00%
GamesBeat 11/15/12 70 out of 100 70.00%
Destructoid 11/15/12 7 out of 10 70.00%
Game Informer 11/15/12 7 out of 10 70.00%
Polygon 11/15/12 8 out of 10 80.00%
GamesRadar 11/15/12 3.5 out of 5 70.00%
IGN 11/15/12 8.7 out of 10 87.00%
Joystiq 11/15/12 4 out of 5 80.00%

نمرات بر اساس سایت گیم‌رنکینگز هستند.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1564
نویسنده : داني

به تازگی یک آزمایش جالب بر روی گیمرهای حرفه‌ای و برخی پزشکان جراح تحت یک مسابقه‌ جراحی رباتیک برگذار شده است که نتایج این مسابقات موضوعات شگفت انگیزی را به همراه داشته است.

 

 

بر اساس گزارشات به دست آمده، گیمرهای حرفه‌ای که حدودا روزی ۲ ساعت بازی می‌کنند با جراحان در دانشگاه پزکشی شهر تکزاس به رقابت پرداخته‌اند؛ جالب این است که در پایان مسابقات نتیجه آن حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر بودن گیمرها را نشان می‌دهد!

بر اساس نتایج این مسابقات بهترین گیمرها که لرزش دستی نداشته‌اند و موفق‌تر بوده‌اند، کسانی بودند که بیش‌تر عناوین شوتر و ورزشی بازی می‌کرده‌اند و بعد از آن‌ها عناوین استراتژیک و مسابقه‌ای.

امّا پس از این مسابقات اصلا درباره این موضوع صحبت نشد که چرا گیمرها توانستند جراحان را شکست دهند؟شما چه فکر می‎‌کنید؟

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



کارگردان فیلم Deus Ex: Human Revolution مشخص شد
نوشته شده در جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 1904
نویسنده : داني

چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که سازنده فیلم‌هایی هم‌چون The Exorcism of Emily Rose و The Day the Earth Stood Still،یعنی آقای “اسکات دیرکسون” کارگردان فیلمی با عنوان Deus Ex: Human Revolution که بازی آن سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.

 

بر اساس گزارشات DeadLine سازندگان فیلم Deus Ex: Human Revolution به طور رسمی “اسکات دیرکسون” را به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب کرده‌اند؛ علاوه بر این اعلام شد که دیگر اعضای سازنده این فیلم مانند نویسنده آن نیز از چهره‌های نام آشنای دنیای سینما هستند.

“دیرکسون” پس انتخاب به عنوان کارگردان فیلم Deus Ex: Human Revolution در طی مصاحبه‌ای گفت:

“از نظر من بازی Deus Ex: Human Revolution با هوش و ذکاوت بالایی ساخته شده و تنها یک بازی برای سرگرم کردن نیست؛ این عنوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با دارا بودن صحنه‌های اکشن بسیار هیجان انگیز و ویژگی‌های خاص خود، توانایی زیادی برای راه یافتن به سینما دارد.”

علاوه بر این‌ها بیش‌تر اعضای سازنده فیلم نیز این عنوان را پیش از آغاز کار ساخت فیلمش بیش از یک بار تمام کرده‌اند.

لازم به ذکر است که هنوز تاریخ مشخصی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1288
نویسنده : داني

بر اساس اطّلاعات منتشر شده، بازی Whore Of Orient؛ عنوان جدید سازندگان بازی L.A.Noire تا سال ۲۰۱۵ به طور کامل ساخته و با بهترین ویژگی‌های ممکن برای کنسول‌های نسل بعد عرضه خواهد شد.

 

این بازی جدید تقریبا بازی هم‌سبک L.A.Noire یعنی یک اکشن ادونچر می‌باشد که از فناوری Motion Scan نیز استفاده خواهد کرد.

خط داستانی بازی پیرامون پلیس بین‌الملی است که سعی در برقراری آرامش در شانگهای چین و در سال ۱۹۳۶ دارد.

گروه سازنده این بازی تشکیل شده از بیش‌تر سازندگان L.A. Noire می‌باشد و هم‌چنین شرکت Warner Bros نیز این عنوان را منتشر خواهد کرد.

 منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



بازدید : 1387
نویسنده : داني

شب گذشته در جریان «فستیوال پویانمایی برادفورد» که توسط یوروگیمر برگزار شد، اولین تصویر از بازی «عصر اژدها ۳» که مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد به نمایش در آمد.


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,



تاریخ عرضه قسمت پنجم ”مردگان متحرک” مشخص شد.
نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391
بازدید : 1631
نویسنده : داني

قسمت پنجم عنوان بسیار زیبا و سریالی تلتل گیمز , یعنی ”مردگان متحرک” تا هفته بعد , عرضه می شود .سازندگان بازی اعلام کرده اند که این قسمت , اخرین قسمت فصل اول این عنوان است و ”هیچ زمانی باقی نمانده است” نام دارد و تا چند روز اینده منتشر می شود . این قسمت , در تاریخ ۲۰ نوامبر , اول بر روی PSN در امریکا قرار می گیرد و سپس برای پی سی ,ios ,مک, XBLA و PSN اروپا عرضه می شود .فصل اول این عنوان , یعنی ۵ قسمت اول در ماه دسامبر , برای Xbox360 و PS3 بر روی دیسک , عرضه می شود .

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها ,