پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2263
نویسنده : داني
دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای Xbox 360 و PS3
بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain در سبک اکشن , ماجرایی , مخفی کاری می باشد که به صورت Open World بوده و توست استودیو Kojima Productions ساخته شده است و Konami آن را در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر خواهد کرد . همگی کوجیما را برای خلق عنواین محبوب و تاریخی Metal Gear Solid می شناسند . کسی که توانست با خلق یک بازی متنوع در زمینه گیم پلی و گرافیک بالای آن انقلابی در بازی های راینه ای به وجود آورد . جدیدترین ساخته کوجیما Metal Gear Solid V در زمان معرفی خود توانست نظرها را بیش از بیش به خود جلب کند . برای اولین بار بود که حالت مخفی کاری در این سری از بازی اضافه شده و داستان آن در قالب ۲ نسخه مرتبط می باشد نسخه Ground Zero که در سال قبل منتشر شد و وقایع آن در سال ۱۹۸۴ می باشد و نسخهPhantom Pain که ۹ سال بعد از گرند زیرو در جریان می باشد . همانطور که در آخر نسخه قبل متوجه شدید Snake بعد از مبارزه با گروه نظامی Militaires Sans Frontières به کما می رود ۹ سال بعد او به هوش می آید و متوجه می شود که گروه جدیدی به اسم Diamond Dogs به روی کار آمده است . او با اسم رمز Venom Snake به افغانستان می رود و ماموریت او پیدا کردن رد افرادی است که نه سال پیش او را به کما فرستادند . هنگامی که اسنیک با دوست و همراه خود Kaz به نقطه مورد نظر برای انتقام رسیده اند . Sanke متوجه یک سازمان مخفی می شود که کار آن ساخت سلاح های پیشرفته می باشد که قادر خواهد بود تمام سیستم Metal Gear را از کار بیاندازد . گیم پلی بازی همانگونه که اشاره شد به صورت محیط باز بوده و المان های آن مانند نسخه Ground Zero می باشد . بازیکنان باید بدون اینکه دیده شوند از نقطه به نقطه ی دیگر روند . تنوع سلاح ها بسیار زیاد بوده و وسیله نقلیه ی متفاوتی برای گشتن در نقشه وجود دارد که می توان به ماشین , تانک و حتی اسب اشاره کرد . در طول مراحل شما می توانید از هلی کوپتر خود درخواست کمک کرده تا محل را برای شما پاک سازی نماید . همچنین افراد زیادی در طول بازی ازقبیل Quiet, a female soldier و a trained wolf قادر خواهند بود که به شما کمک کنند ولی نوع تاثیر و توانایی های آنها به رابطه شما در طول بازی بستگی دارد  

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , ,
:: برچسب‌ها: نقدو بررسی بازیها ,



خبر مهم برای دوستان
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1398
بازدید : 3589
نویسنده : داني

سلام به همه دوستان بازی خورعزیز.بیش پنج سال از ساخت این وب میگذرد و ما هم اکنون تصمیم گرفتیم کاری اساسی کنیم.شما از این پس میتوانید با دادن پیام به ایمیل www.bigbywolf007@yahoo.com هربازی که خواستید  مطرح کنین و ما در اولین فرصت با حجم بسیار کم و صدردصد تست شده  آن را در خدمت شما عزیزان قرار میدهیم.همچنین بخش جدید پکیج بازی ها با حجم بسیار کم از این پس در خدمت شما عزیزان قرار خواهد گرفت.موفق باشین gameboy

 


:: موضوعات مرتبط: كدتقلب بازي , نقدبازي ها , اخباربازي ها , كدتقلب PS1وPS2 , كدتقلب Xbox360 , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , دانلود بازي , دانلودترينربازي ها , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , تريلر بازي هاي جديد , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , دانلودبازی های PS3 , بازی های آنلاین , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



بازدید : 1982
نویسنده : داني

Corrinne Yu کد نویس ناتی داگ چندی پیش در توییتر گفت:

“ما تقریباََ یک ماه تا عرضه The Last of Us: Remastered بر روی پلی استیشن ۴ فاصله داریم و تیم ما در ناتی داگ در حال حاضر به سختی در تلاش هستند تا کیفیت بازی را افزایش دهند و باگ ها را به حداقل برسانند.

ما در این اَخر هفته به همراه تیم گرافیکی ناتی داگ به شدت درگیر کدنویسی ها بودیم تا فریم ریت بازی را از ۶۰ فریم فرا تر ببریم.”

برنامه نویس ارشد «کریستین گیرلینگ» همچنین سخت مشغول است تا باگ های برجسته که روند را کند می کند از بین ببرد.

“بعد از چهار روز جستجو و سختی کشیدن و بررسی CPU و GPU بالاخره فهمیدم که چه چیزی سرعت ما را کاهش داده بود. “

The Last of Us: Remastered در تاریخ ۲۹ جولای برای کنسول پلی استیشن ۴ با رزولیشن ۱۰۸۰p و فریم ریت فرا تر از ۶۰ فریم بر ثانیه منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392
بازدید : 2417
نویسنده : داني

چون به سخن نوبت عیسی رسید
عیب رها کرد و به معنی رسید
عیب کسان را منگر و احسان خویش
دیده فرو بر به گریبان خویش . . .
کریسمس ۲۰۱۴ مبارک
.
.
.
Forget the pains, sorrows & sadness behind
Let us welcome this New year with big smile
Wish You Happy New Year 2014

 

 


:: موضوعات مرتبط: كدتقلب بازي , نقدبازي ها , اخباربازي ها , كدتقلب PS1وPS2 , كدتقلب Xbox360 , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , دانلود بازي , دانلودترينربازي ها , نقدبازي هاي ايراني , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , دانلودبازی های PS3 , بازی های آنلاین , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: تبریک سال 2014 میلادی ,



Xbox 360 Black Ops II patch now live, all fixes detailed
نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 2044
نویسنده : داني

Treyarch has released a full list of fixes addressed in a title update for the Xbox 360 version of Call of Duty: Black Ops II.

 

The patch--which is now live--addresses various bugs and glitches. The full list has been posted by Treyarch and is republished below.


:: موضوعات مرتبط: اخبارانگليسي , ,
:: برچسب‌ها: اخبارانگليسي بازي ها ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد