پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2707
نویسنده : داني
دانلود بازی Surgeon Simulator 2013 برای کامپیوتر
 

 

زمانی که مردم می فهمند من جراح هستم ،از من می پرسند سخت ترین بخش این کار چیه ؟ اون ها می پرسند  وقتی خانواده یک بیمار پشت در  اتاق عمل منتظر هستند، کشیدن پارچه سفید روی صورت اون شخص چه حسی داره؟  اما من به اون احمق ها می گم سخت ترین بخش کار وقتی که می خوای با چکش دنده های کسی که جلوت خوابید را بشکنی اما یهو دریل تو کلیه گیر میکنه بعد بخوای دریل و در بیاری بزنی کبد رو سوراخ کنی دستت بخوره به فنجون کنار میز خم شی فنجون رو برداری اشباهی فنجون رو بزاری جای کبد . بازی زیبای شبیه ساز جراحی ایده یک عمل جراحی را با نگاهی طنز به تصویر کشیده است فرض کنید یک پزشک دست و پا چلفتی و خنگ بخواهد مریضی را عمل کند و همه اتفاقات بالا به واقعیت بپیوندد .

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود نسخه دموی بازی فیفا 15 + راهنمای نصب
نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1393
بازدید : 1536
نویسنده : داني
دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر
 

 

ازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده و قرار است در ۹ ژوئن و در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملتری در اختیار پلیرها قرار گیرد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر , حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت .

 

نسخه Demo بازی برای کامپیوتر با حجم ۲.۵ گیگابایت اضافه شد

این نسخه تنها شامل تیمهای زیر می باشد

Borussia Dortmund
FC Barcelona
Liverpool
Boca Juniors
Chelsea
PSG (Paris Saint Germain)
Manchester City
Napoli


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی Ultra Street Fighter IV
نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازدید : 1611
نویسنده : داني
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Ultra Street Fighter IV
 

 

 

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز :


OS : Windows Vista
CPU : Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or better
RAM : 1 GB RAM
Video Card: NVIDIA GeForce 6600 or better (except NVIDIA GeForce 7300)s
DirectX: 9.0c or greater
Free Disk Space: 12 GB free hard drive space

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود نسخه فشرده بازی The Simpsons Hit&Run
نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازدید : 1700
نویسنده : داني
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Simpsons Hit&Run
 

بازی کارتونی The Simpsons Hit And Run توسط کمپانی Vivendi Universal Games و Radical Entertainment حمایت یافته و منتشر شده است در ردیف بازی های کمیابی است که محبوبیت زیادی بین کاربران نیز دارد. اتفاقات زیادی آمیخته با طنز در انتظار شماست و همچنین ماشین سواری جالب و متفاوتی را نیز در بازی تجربه خواهید کرد. داستان ابتکاری و جالبی در بازی به چشم می آید که برای گیمر تازگی خواهد داشت و وی را به چالش مجبور خواهد کرد. در بازی بیش از 56 مرحله متفاوت وجود دارد و شما باید کنترل شخصیتی کارتونی را به دست بگیرید و در سطح شهرهای بزرگ که تعداد آن ها به 7 می رسد به مأموریت های خنده دار بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این بازی وجود بیش از 40 نوع خودرو در مدل و ویژگی های متفاوتی است.
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 2000 / XP / Vista / Seven
Cpu: Pentium IV 2.5 GHz
Ram: 512 MB
Video Cards: GeForce 6600 (ATI 9600) Or equivalent With 128MB Of Memory
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 2 GB 

 

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



بازدید : 2287
نویسنده : داني
دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Transformers Rise of the Dark Spark تبدیل شوندگان ظهور تاریکی یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Edge of Reality طراحی ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور و معروف Activision آن را برای پلتفرم های PC به بازار عرضه کرده است .بار دیگر نبردی سخت د راه است . Autobots و Decepticons بازگشته اند تا داستانی جدید را روایت کنند . طبق گفته سازندگان بازی تمامی اتفاقات Transformers Fall of Cybertron و Transformers Age of Extinction با یکدیگر تلفیق شده و داستانی جدید را به تصویر می کشد . بازی این امکان را به شما می دهد تا از میان گروه های Autobots و Decepticons یکی را انتخای کرده و به مبارزه با یکدیگر بپردازید . بیش از ۴۰ کاراکتر قابل بازی از هر دو جناح وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فردی هستند . یکی از جالبترین روش های استتار در بازی تبدیل شدن ربات ها به ماشین هایی با مدل های مختلف است که بسیار در بازی به کار خواهد آمد . خیلی ها تصور می کنند بازی هایی که از شبیه سازی فیلم هایی با همین نام هستند , موفق نخواهند بود . در این نسخه , داستان بازی فراتر از نسخه سینمایی آن خواهد شد و حماسه ای جدید رخ خواهد داد . بازی این امکان را به پلیر می دهد تا به همراه ۳ نفر دیگر به صورت مولتی پلیر به بازی پرداخته و مهارت های یکدیگر را به چالش بکشند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 2648
نویسنده : داني
دانلود بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر
بازی کامپیوتر Sniper Elite 3 تک تیرانداز نابغه ۳ یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Rebellion طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . سال ۱۹۴۲ است و گرما در شمال آفریقا بیداد می کند . آلمان ها در حال کار بر روی پروژه ای عظیم هستند . تا چند روز دیگر ساخت سلاح عظیم و قدرتمند آلمان ها تمام خواهد شد و قرار است از آن برای سرکوب نیروهای متفقین و نابودی آنها استفاده شود . Afrika Korps که تانک های تایگر را شامل می شود و سدی محکم در مقابل شما خواهد بود . خرابکاری در برنامه های آلمان ها دیگر کارساز نیست . شخصیت اصلی بازی Karl Fairburne است همان کسی که در نسخه Sniper Elite V2 نیز حضور داشت . طبق گفته های سازندگان بازی , در این نسخه به اصطلاح دست پلیر بازتر است و می تواند سناریو بازی را تغییر داده و نسبت به اتفاقات و حوادثی که با آن در طول بازی روبرو می شود , واکنش های مختلفی از خود نشان دهد . دره های پرپیچ و خم , دشت های باز و سرسبز و شهرهای خالی از سکنه در بیابان های غربی بهترین مکان برای پیشبرد اهداف شماست قبل از آنکه نیروهای آلمانی از سد متفقین بگذرند . برای نابودی دشمنان , با برنامه ریزی و زمان بندی درست به اهداف نزدیک شده و با استفاده از امکان مخفی کاری که به بهترین شکل ممکن در بازی طراحی شده , دشمن را از پای در آورید . جالب است بدانید علاوه بر دشمنانی که با سلاح و از فواصل مختلف نابود می کنید و امتیاز به دست می آورید , قادر خواهید بود تا تله های انفجاری بر سر نیروها قرار دهید . اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید نگران نباشید زیرا از به مرور با بازی آشنا خواهید شد و با گذشت مراحل و ماموریت های مختلف , امکانات بیشتری باز خواهند شد که شما را برای رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد .

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود قسمت اول تا چهارم بازی the wolf among us
نوشته شده در دو شنبه 26 خرداد 1393
بازدید : 2126
نویسنده : داني

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 3 برای PC

 

بازی زیبای گرگ در میان ما بر اساس کتاب کمیک بیل ویلینگهام ساخته شده است . این بازی شامل ۵ قسمت می باشد که فعلا قسمت اول آن منتشر شده است . شما هر تصمیمی که در این بازی می گیرید و حرکتی که انجام می دهید در سرنوشت بازی تاثیر دارد . داستان باز یاز این قرار است که تعداد بیشماری از موجودات افسانه ای به منهتن نقل مکان کرده اند .کلانتر گرگ Bigby بعد از آنکه به گرگ بزرگ بد تغییر نام می دهد به پرونده قتلی وحشتناک بر می خورد که در شهر فابل اتفاق افتاده است .

 

قسمت اول این بازی به نام ایمان ( Episode 1 Faith ) منتشر شده . دیگر قسمت های این بازی در زیر معرفی می شوند .

قسمت دوم – دود و آیینه Episode 2 – Smoke & Mirrors

 

قسمت چهارم – در لباس گوسفند Episode 4 – In Sheep’s Clothing

قسمت پنجم – گریه گرگ Episode 5 – Cry Wolf

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 1607
نویسنده : داني
دانلود بازی Battlefield Hardline برای کامپیوتر
 

 

بازی Battlefield Hardline میدان نبرد تندرو یکی از بازی های سبک اکشن , شوتر و اول شخص است که توسط Visceral Games طراحی و ساخته شده قرار است در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . هنوز اطلاعات چندانی از داستان بازی در دست نیست ولی کمپانی سازنده اعلام کرده است که تمامی جزئیات را در کنفرانس E3 2014 به طور کامل معرفی خواهد کرد . برخلاف نسخه های قبلی دیگر خبری از کمپانی DICE نیست و دیگر بر روی این روژه کار نمی کند . طبق گفته سازندگان بازی , سعی شده است تا این نسخه با سایر نسخه هایی که تا به امروز عرضه شده فرق بسیاری داشته باشد . این طور که به نظر می رسد , در این بازی پلیر کنترل یکی از پلیس های حرفه ای میامی به نام Nick Mendoza را برعهده دارد و هدف آن دستگیری مجرمان و خلافکاران درجه یک است و تمرکز بیشتر بازی بر روی ۹ میلیون کوکائینی است که توسط پلیس ضبط شده . به تازگی تریلری ۷ دقیقه ای از بازی منتشر شده است که این اطلاعات را تایید کرده و به بررسی بخش سینگل پلیر , مولتی پلیر , سلاح ها و سایر موارد موجود در بازی می پردازد . طبق گفته EA بخش مولتی پلیر بازی دارای مدهای مختلفی از جمله Money و Bomb Squad و Carrier Assault بوده و پلیر می تواند با انتخاب آنها تا ساعت ها سرگرمی و هیجان را تجربه کند . سلاح های مختلف و وجود ماموریت های مختلف و نبرد با خلافکاران از جمله بخش های جذاب بازی است که با ادغام گرافیک فوق العاده , خون را در رگ های پلیر به جوش میآورد . طبق گمانه زنی هایی که وجود دارد احتمال می رود برای گرافیک بازی از موتور بازی سازی Frostbite 3 استفاده شده باشد . امسال هم باید منتظر رقابتی زیبا و نفسگیر میان دو ابر قدرت بازی های شوتر و اول شخص یعنی Battlefield و Call Of Duty باشیم 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 1711
نویسنده : داني
دانلود بازی زیبای 1.2 DDD Pool بیلیارد 3 بعدی همراه با سریال نامبر
 

 

بازی DDD Pool یک بازی بیلیارد با گرافیک بالا و باور نکردنی می باشد که با محیطی ۳ بعدی و گیم پلی بسیار عالی علاقمندان زیادی پیدا کرده است . بازی ۱.۲ DDD Pool یکی از بهترین بازی های بیلیارد بر روی کامپیوتر می باشد در ۲ نوع ۸ بال و ۹ بال قابلیت بازی دارد . امکان بازی بصورت Multiplayer هم از دیگر ویژگی های ابن بازی مهیج می باشد . محیط های زیبا هم به جذابیت بیشتر این بازی کمک شایانی می کند . همچنین قابلیت تمرینی قبل از شروع بازی نیز در بازی DDD Pool وجود دارد . مطمئن باشید که ساعتها از این بازی زیبا لذت خواهید برد . در ادامه به توضیح بیشتر درباره ویژگی های این بازی خواهیم پرداخت .

قابلیت های کلیدی بازی DDD Pool 1.2 :

- امکان بازی بصورت ۸ بال دو نفره و شخصی با کامپیوتر

- امکان بازی بصورت ۹ بال دونفره و شخصی با کامپیوتر

- امکان بازی ۸ بال بصورت Challenge شخصی

- امکان بازی ۹ بال بصورت Challenge شخصی

- امکان استفاده از حالت تمرینی برای بدست آوردن مهارت کافی برای بازی

- دارای چند سطح بازی متفاوت

- دارای چندید زمین بازی

- قابلیت انتخاب موزیک در پس زمینه بازی


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 4156
نویسنده : داني
دانلود بازی Watch Dogs سگ های نگهبان
 

 

سرانجام بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای ۳ سال ۲۰۱۳ معرفی شد .

داستان سگ‎های نگهبان سراسر حول اطلاعات و اسرار جنگی می‌چرخد. داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند و افزایش تکنولوژی جهانی که اجرای آنها به کامپیوترها بستگی دارد . این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان سیستم‌عامل مرکزی شناخته می‌شود . سیستم‌های کنترل تقریباً هر نقطه از شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد . در جهان موجود در بازی ، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر می‌باشد . بازی یک ضدقهرمان به ‌نام Aiden Pearce آیدن پیرس را دارد که یک هکر بسیار ماهر می‌باشد . گیم‌پلی دموی رونمایی شده در ای۳ ، تلاش آیدِن برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌ نام جوزف دمیکو که به اشتباه , از اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد .

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد . جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا فراتر از بازی‌های جهان-باز امروزی عمل کند ، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌ عنوان یک طراحی هدف و اجازه دادن به بازیکنان به کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد . این بازی به‌ طور رسمی در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای۳ ۲۰۱۲ رونمایی شد . اگر چه یک کپی از تریلر به ‌طور زودهنگام توسط کانال یوتیوب یوبی‌سافت ارسال شد ، اما اندکی پس از آن ، قبل از اینکه تریلر رسمی‌اش منتشر شود ، برداشته شد . در ۱۵ فوریه ۲۰۱۳، یک تصویر تبلیغاتی آپکامینگ از بازی همراه با جزئیات بیشتر داستان ، توسط یکی از کارمندان گیم‌استاپ به کوتاکو فرستاده شد . عکس‌های روی فلایر نشان ‌دهندهٔ آن بود که پیشنهاد می‌شود سگ‌های نگهبان همهٔ کنسول‌های خانگی در کریسمس ۲۰۱۳ روانه بازار شود . سگ‌های نگهبان از یک موتور جدید به ‌نام Disrupt استفاده کرده است که به‌صورت اختصاصی توسط یوبی‌سافت مونترآل برای سگ‌های نگهبان طراحی شده است . یوبی‌سافت کنسول‌های PC و نسل های بعد را برای نسخهٔ سگ‌های نگهبان در اولویت قرار داد . مدیر عامل یوبی‌سافت اظهار داشت که یوبی‌سافت قصد دارد سگ‌های نگهبان با بازی‌های سبک باز مانند سری اتومبیل‌ دزدی بزرگ رقابت داشته باشد . سازندگان بازی با شرکت کاسپراسکای لابراتوار همکاری داشتند تا عمل هک کردن در بازی را واقعی‌تر جلوه دهند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,