The Last of Us : یک راز بزرگ در بازی نهفته است.
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391
نویسنده : داني

( بازمانده ی ما ) اثری جاودانه از شرکت بزرگ و پر آوازه ی Naughty Dog است , که با نمایش های اخیری که در جشنواره های مختلف از بازی نشان داده است , جوایز زیادی را از آن خودش کرده است . این بازی نه تنها از لحاظ بصری و گیم پلی متفاوت و جدید , یک داستان زیبا را روایت میکند که به سختی در چنین بازی های آخر الزمانی داستان به این قدرتمندی دیده شده است . در بازی با اینکه یک بازی آخر الزمانی است مناظر زیبا و بکری وجود دارد که شاهد آن هستیم , پرنده ها در این مناظر زیبا که بازمانده ی این آشفتگی است آشیانه ساخته اند .

 

 

The Last Of Us بدون هیچ حرف و حدیثی مورد انتظارترین بازی سال 2013 خواهد بود .

 

گذشته ار تمام نمایش های زیبایی که از بازی دیده شده است و نکات مختلفی که تقریبا همه ی بازکنان از این بازی متوجه شده اند , یک راز بزرگ در بازی نهفته است که تا الان هیچ کس از آن خبر ندارد و الان متوجه خواهد شد .

 

در همین حین کارگردان هنری شرکت Naughty Dog به این موضوع اشاره کرد : یک راز بزرگ در مورد این بازی وجود دارد که تا الان همه از آن بی خبرند و آن این است که در این بازی راه های دیگری هم برای سرایت بیماری قارچی وجود دارد و راه های انتقال ویروس محدود به یک روش ; مثل " گاز گرفتن زامبی ها " نخواهد بود.

 

اما اینطور برداشت نکنید که در بازی ممکن است شاهد نوع دیگری از زامبی ها و بازماندگان باشید . ما به واسطه ی این تکنیک قصد داریم تا بر روی روایت داستان تاثیر بگذاریم . بله درست فهمیدید این تکنیک بر روی روایت داستان تاثیر گذار خواهد بود . ممکن است شما به این ویروس دچار شوید , اما کشته نخواهید شد و یا به زامبی ها تبدیل نخواهید شد . روایت داستان برای کسی که به این ویروس دچار شده است با کسی که کاملا سالم است متفاوت خواهد بود . با این تکنیک قصد داشتیم بازیکن را مجاب و ترغیب کنیم که چندین بار متوالی بازی را انجام دهد .


در آخر ادامه داد :

 

ما تمام تلاش خودمان را به کار گرفته ایم تا بیشترین تاثیر ممکن را بر روی بازیکن بگذاریم . اگر گیم پلی، داستان و کارهنری به زیبایی و نظم خاصی در کنار هم قرار بگیرند , تاثیری روی بازیکن خواهد گذاشت که هیچ رسانه ای نمی تواند بگذارد .

 

در تاریخ " 7 می " Naughty Dog ; نتیجه ی تمام تلاش و کار شبانه روزی خودش را به شما تحویل خواهد داد .

منبع:pardisgame.net

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب