پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
salamمطلب ارسالی ازAssassin
نوشته شده در 16 تير 1390
بازدید : 1661
نویسنده :

سلام خیلی خوش حالم که در وبلاگ شما عضو هستم

لطفا من هم در جریان اخبار های جدید بگزارید




بازی Hunted The Demon’s Forge – جعل شیطان
نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390
بازدید : 1790
نویسنده : داني

بازی اکشن و سوم شخص Hunted The Demon’s Forge که این بازی توسط کمپانی inXile Entertainment طراحی و Bethesda Softworks آن را منتشر کرده است . داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه ، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری جز اذیت و آزار مردم بی پناه ندارند. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است ، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند ، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید ، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara ، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند ، پول هنگفتی را دریافت کنند و طی این داستان اتفاقات ناگهانی رخ می دهد که هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد. این بازی برای پلتفرم های PC , PS3 , Xbox در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است.

داستان اصلی The Demon’s Forge در شهری تاریک و کوچک روی می دهد. شهری که از در و دیوار های آن بوی ترس به خوبی حس می شود. موجودات بیگانه ، بی رحم و وحشتناکی همچون Demon و Wargar Guardian بر سراسر این شهر مرده سلطه پیدا کرده و کاری ندارند جز اذیت و آزار مردم بی پناه. مردم دیگر خونشان به جوش آمده است ، اما چاره ای جز اعتکاف در خانه هایشان ندارند ، چرا که اگر یک Demon آنها را مشاهده نماید ، چیزی چز استخوان های سخت بدنشان بر جای نخواهد ماند. دو مزدور به نام های Caddoc و E’lara ، وعده گرفته اند که اگر بتوانند نسل این موجودات را ریشه کن سازند ، پول هنگفتی را دریافت کنند. هدف آنها جلوگیری از خونریزی و جنون در شهر است و در نهایت دریافت طلاهای زیادی است که در ازای انجام این کار کسب می نمایند. اما خودشان هم خبر ندارند که به همین سادگی نیست ! آنها می بایست برای رسیدن به هدف والای خود ، با موجوداتی رو به رو شوند که گاهاً قدشان چندین برابر خود آنها است ، موجوداتی که خشونت تنها پیشه ی راهشان است و مادامی که بوی گوشت آدمیزاد به مشمشان می رسد ، هیچ چیز دیگری نمی شناسند. حال این تیم دو نفره باید پا به سفری بگذارند که در نهایت راز The Demon’s Forge فاش می شود.در جوار این داستان ساده و کمی هم کلیشه ای ، بیشتر از همه تم فانتزی و زمینه ی خاص آن مورد توجه است که رونق بسیاری نیز به داستان بازی و برخی دیگر از عوامل آن بخشیده است.

یکی از اصلی ترین افراد ، که در محور داستانی بازی نقش بسیاری دارد ، شمشیر زن و جنگجویی حاذق به نام Caddoc می باشد. او شخصیت خشکی ندارد و در واقع بیش از هر چیزی بسیار Cool است. همچنین محتاط بودن و با برنامه جلو رفتن از جمله صفات متعالی وی می باشد. او در جوانی تمام زندگی را برای رسیدن به معشوق خود صرف کرد ، و حال بار دیگر بازگشته تا این اشتباه بزرگ زندگی خود را جبران نماید. وی دیگر قصد ندارد خود را درگیر مسائل عاطفی کند و تنها برای رسیدن به یک هدف عالی ، به زندگی ادامه می دهد. او در طول بازی با ۴ سلاح مراحل را می پیماید. اولین اسلحه ی او ، Brutal Cudgel می باشد. او از این وسیله بیشترین استفاده را می برد و در زمانی که در میان انبوهی از دشمنان گیر افتاده ، از آن برای کشت و کشتار استفاده می نماید. دومین وسیله ی او Spaider Fang نام دارد. تنها وسیله در بازی که بیشترین شباهت را به سلاح اصلی کریتوس در سری بازی های GOW دارد. Caddoc از آن برای درگیری های تن به تن و گاهی هم برای کشتار جمعی استفاده می کند. از مزایای این وسیله ، سبک بودن و خوش دست بودن آن است. سومین وسیله ی وی ، سپرDragon Scaleاست. سپری با دوام که Caddoc را از آتش و سحر های جادویی محافظت می نماید. و اما آخرین سلاح او که Shield of Grounding نام دارد ، او را در حال حرکت بسیار مراقبت می کند و محاقظ فوق العاده ای برای ضربه های دشمنان به سمت Caddoc است. جدای از این وسایل ، او دارای قدرتی فوق العاده به نام Dragon’s Breathمی باشد ، که با استفاده از این نیرو در آن واحد دشمنان خود را نابود ساخته و به درک واصل می نماید. همچنین از همه مهمتر ، رزه فوق العاده مستحکم وی ، او را در جنگ ها بسیار یاری کرده و از مرگ احتمالی او جلو گیری می کند.

اطلاعات بازی Hunted The Demon’s Forge :
شرکت سازنده : کمپانی inXile Entertainment
شرکت منتشر کننده : کمپانی Bethesda Softworks
تاریخ انتشار : ۳۱ می ۲۰۱۱
ژانر بازی : اکشن ، سوم شخص
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T – مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۵ سال و بالاتر

سیستم مورد نیاز بازی :
OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel dual core 2 GHz or similar
RAM: 2 GB
HDD: 4 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9




راهنمای فارسی و کامل بازی Silent HILL4
نوشته شده در چهار شنبه 15 تير 1390
بازدید : 1633
نویسنده : داني

---------------- شروع ----------------
در شروع بازی "هنری تانسهند" در یک اتاق خونی است. وارد تنها درب اتاق شوید. هم اکنون داخل اتاق اصلی هستین. در کنار آشپزخانه ٍ یک صورت روی دیوار مشخص است. صورت را چک کنید و به سمت اتاقتان برگردید تا دمو را مشاهده کنید.
--------------- اتاق 302-------------
هنری از خواب بیدار می شود. هم تلفن شما زنگ می زند. پس از اینکه تلفن را جواب دادید ٍ از پنجره بیرون را نگاه کنید تا دختری را ببینید. سپس از اتاق بیرون رفته و درب اصلی خانه رو که با زنجیر بسته شده است چک کنید. بعد از آن به سراغ صندوق (کنار تلویزیون) بروید تا صدایی بشنوید. داخل درب رو به روی اتاقتان شوید. یک دمو را مشاهده می کنی. سپس به داخل لوله بروید.
--------------- دنیای ایستگاه (Station World) ------
بعد از دمو ٍ به سمت جلو حرکت کنید تا دموی "سیندیا" را ببینید. به سمت جلو حرکت کنید تا حال سیندیا بد شود و به دستشویی برود. 2 سگ از داخل دستشویی بیرون می آیند. می توانید با آنها بجنگید یا به داخل دستشویی زنانه فرار کنید. در داخل دستشویی یک لوله قرار دارد که شما را به خانه ی تان باز می گرداند. داخل لوله شوید
-------------- اتاق 302-----------
پس از دمو از اتاق بیرون بروید و به سمت کمد نزدیک آشپزخانه بروید. روی کمد کلیک کنید تا از شما یک سوال بپرسد. روی Yes کلیک کنید تا کمد را تکان دهید. زیر کمد یک اصلحه است. اصلحه را بردارید و سوراخ پشت کمد را چک کنید. "آیلین" همسایه ی تان را می بینید که دنبال جارو می گردد. بعد از آن تلفن شما زنگ می زند. به اتاقتان بروید و تلفن را جواب دهید.سپس به داخل لوله برگردید
--------------- دنیای ایستگاه (Station World) ------
مجسمه ای را می بینید که شبیه سیندیا است. چند بار روی آن کلیک کنید تا چند سکه به دست آورید.از دستشویی بیرون بروید و راه را ادامه دهید. کمی جلو تر چند ورودی به ایستگاه مترو می بینید. از سکه ها برای ورود استفاده کنید و از پله ها پایین بروید. اگر شما در حالت Hard بازی کنید در اینجا چند روح را می بینید. بهتر است که همیشه از دست روح ها فرار کنید چون آنها نمی می رند. از پله های سمت چپ پایین بروید . سیندیا را می بینید که در داخا مترو گیر افتاده است.به سمت بالای مترو بروید و وارد تنها درب باز مترو شوید. دکمه را فشار دهید تا درهای مترو باز شود. از مترو خارج شده و به داخل واگنی بروید که سیندیا داخل آن گیر کرده بود. سعی کنید از طریق درهای باز واگن ها ٍ وارد متروی بقلی شوید و به آن طرف آیستگاه بروید. در سمت پایین یک در وجود دارد . داخل در شوید تا دمویی را مشاهده کنید. سپس از نزدبان پایین رفته و داخل اولین راهرویی که می بینید بشید. از پله ها پایین بروید و وارد درب رو به روی خود شوید. صدای سیندیا را می شنوید. کمی جلو بروید تا پله برقی را مشاهده کنید. از پله برقی بالا بروید. باید خیلی مواظب باشید تا موجودات روی دیوار به شما اسیب نزنند. وقتی به بالای پله برقی رسیدید از پله های رو به رویتان بالا بروید تا وسایل سیندیا را روی زمین ببینید. از روی درب کنارتان Plate را برداید و داخل درب شوید تا دمو را مشاهده کنید.
----------- اتاق 302---------
از اتاق بیرون بروید و از داخل یخچال آشپزخانه ٍ شیرکاکاءو را بردارید. بار دیگر به سمت سوراخ بروید. سوراخ بزرگتر شده است. به داخل سوراخ بروید.
---------- دنیای جنگل Forest World--------------




كینكت همگام با Mass Effect 3 ...
نوشته شده در چهار شنبه 15 تير 1390
بازدید : 1333
نویسنده : داني

E3 News


Microsoft در کنفرانس خبری خود در E311 اعلام کرد که نسخه XBox360 بازی Mass Effect 3 به طور کامل از کینکت پشتیبانی خواهد کرد . این پشتیبانی حتی شامل کنترل صوتی بازی نیز می شود .




اطلاعاتی جدید از pes 2012 به همراه عکس و نقد بازی
نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390
بازدید : 2288
نویسنده : داني

ماه گذشته Konami با انتشار تصاویر و فیلم ویدئویی مراحل ساخت بازی و اطلاعاتی از PES 2012، تا حدی از این سری فوتبال ژاپنی که در چند سال گذشته چندان هم موفق نبوده، رونمایی کرد. اما حالا اطلاعاتی جدید از این بازی منتشر شده که با هم مرور می کنیم.




مزهای بازی Gta IV
نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390
بازدید : 1889
نویسنده : داني

امیدوارم به درد بخوره.
نكته:توجه داشته باشید برای استفاده از این رمزها باید در بازی از تلفن همراه نیكو شخصیت بازی این عددها رو شماره گیری كنید.
Get Full Health and Weapons:
Call GTA-555-0100 (482-555-0100) on your phone. (Blocks the Cleaned the Mean Streets achievement)

Get Weapons:
Call GUN-555-0150 (486-555-0150) on your phone. (Blocks the Cleaned the Mean Streets achievement)

Get Advanced Weapons:
Call GUN-555-0100 (486-555-0100) on your phone. (Blocks the Cleaned the Mean Streets achievement)

Get Full Health:
Call DOC-555-0100 (362-555-0100) on your phone. (Blocks the Cleaned the Mean Streets, Finish Him, One Man Army & Walk Free achievements)

Wanted Level Down:
Call COP-555-0100 (267-555-0100) on your phone. (Blocks the One Man Army & Mean Streets achievements)

Wanted Level Up:
Call COP-555-0150 (267-555-0150) on your phone.

Change Weather:
Call HOT-555-0100 (468-555-0100) on your phone.

Spawn Cognoscenti:
Call CAR-555-0142 (227-555-0142) on your phone.

Spawn FBI Buffalo:
Call CAR-555-0100 (227-555-0100) on your phone.

Spawn Turismo:
Call CAR-555-0147 (227-555-0147) on your phone.

Spawn Comet:
Call CAR-555-0175 (227-555-0175) on your phone.

Spawn SuperGT:
Call CAR-555-0168 (227-555-0168) on your phone.

Spawn NRG900:
Call MBK-555-0100 (625-555-0100) on your phone.

Spawn Sanchez:
Call MBK-555-0150 (625-555-0150) on your phone.

Spawn Police Chopper:
Call FLY-555-0100 (359-555-0100) on your phone. (Blocks the One Man Army & Walk Free achievements)

Spawn Jetmax:
Call WET-555-0100 (938-555-0100) on your phone