پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2707
نویسنده : داني
دانلود بازی Surgeon Simulator 2013 برای کامپیوتر
 

 

زمانی که مردم می فهمند من جراح هستم ،از من می پرسند سخت ترین بخش این کار چیه ؟ اون ها می پرسند  وقتی خانواده یک بیمار پشت در  اتاق عمل منتظر هستند، کشیدن پارچه سفید روی صورت اون شخص چه حسی داره؟  اما من به اون احمق ها می گم سخت ترین بخش کار وقتی که می خوای با چکش دنده های کسی که جلوت خوابید را بشکنی اما یهو دریل تو کلیه گیر میکنه بعد بخوای دریل و در بیاری بزنی کبد رو سوراخ کنی دستت بخوره به فنجون کنار میز خم شی فنجون رو برداری اشباهی فنجون رو بزاری جای کبد . بازی زیبای شبیه ساز جراحی ایده یک عمل جراحی را با نگاهی طنز به تصویر کشیده است فرض کنید یک پزشک دست و پا چلفتی و خنگ بخواهد مریضی را عمل کند و همه اتفاقات بالا به واقعیت بپیوندد .

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



معرفی بازی بسکتبال حرفه ای 2015 برای کامپیوتر
نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1393
بازدید : 1856
نویسنده : داني

دانلود بازی NBA 2K15 برای کامپیوتر

 

بازی کامپیوتر NBA 2K15 یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Visual Concepts طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی ۲K Sports برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . گیمرهای بسیاری که علاقه مند به بازی های شبیه ساز ورزشی از جمله بسکتبال هستند , منتظرند تا بار دیگر شاهکار ۲K Sports را تجربه کنند . بازی که توانست در زمان معرفی خود توجه بسیاری از پلیرها را به خود جلب کند . کمپانی سازنده به مانند سال های قبل از یکی از بازیکنان حرفه ای NBA به نام Kevin Durant برای طرح جلد استفاده کرده است . در این تصویر کوین دورانت را در لباس تیم Oklahoma City با شماره ۳۵ مشاهده می کنید که طبق گفته خود به دلیل مرگ مربی اش در سن ۳۵ سالگی این شماره را انتخاب کرده است . در این نسخه تمامی حرکات بازیکنان و چهره های آنها به بهترین شکل ممکن شبیه سازی شده اند و کمپانی های سازنده با استفاده از قدرت گرافیکی کنسول های نسل هشتم توانسته اند تا گیم پلی فوق العاده و واقع گرایانه ای را خلق کنند . در کنار گرافیک بازی , موسیقی متنی که توسط Pharrell Williams ساخته شده است یکی دیگر از نکات قوت بازی محسوب می شود . پرتاب های آزاد ، Block ها و دیگر قابلیت های جذاب بازی به طرز خیره کننده ای بهبود پیدا کرده و همین امر باعث شده است تا پلیر تسلط بیشتری بر بازی پیدا کند . جالب است بدانید کسانی که این بازی را پیش خرید کنند , ۵۰۰۰ پول مجازی , دو بسته کارت MyTEAM , MyPLAYER Leg Sleeves و کارت Kevin Durant Throwback MyTEAM در اختیارشان قرار خواهد گرفت . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,



دانلود نسخه دموی بازی فیفا 15 + راهنمای نصب
نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1393
بازدید : 1536
نویسنده : داني
دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر
 

 

ازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده و قرار است در ۹ ژوئن و در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملتری در اختیار پلیرها قرار گیرد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر , حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت .

 

نسخه Demo بازی برای کامپیوتر با حجم ۲.۵ گیگابایت اضافه شد

این نسخه تنها شامل تیمهای زیر می باشد

Borussia Dortmund
FC Barcelona
Liverpool
Boca Juniors
Chelsea
PSG (Paris Saint Germain)
Manchester City
Napoli


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی Ultra Street Fighter IV
نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازدید : 1611
نویسنده : داني
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Ultra Street Fighter IV
 

 

 

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز :


OS : Windows Vista
CPU : Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or better
RAM : 1 GB RAM
Video Card: NVIDIA GeForce 6600 or better (except NVIDIA GeForce 7300)s
DirectX: 9.0c or greater
Free Disk Space: 12 GB free hard drive space

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود نسخه فشرده بازی The Simpsons Hit&Run
نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازدید : 1700
نویسنده : داني
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Simpsons Hit&Run
 

بازی کارتونی The Simpsons Hit And Run توسط کمپانی Vivendi Universal Games و Radical Entertainment حمایت یافته و منتشر شده است در ردیف بازی های کمیابی است که محبوبیت زیادی بین کاربران نیز دارد. اتفاقات زیادی آمیخته با طنز در انتظار شماست و همچنین ماشین سواری جالب و متفاوتی را نیز در بازی تجربه خواهید کرد. داستان ابتکاری و جالبی در بازی به چشم می آید که برای گیمر تازگی خواهد داشت و وی را به چالش مجبور خواهد کرد. در بازی بیش از 56 مرحله متفاوت وجود دارد و شما باید کنترل شخصیتی کارتونی را به دست بگیرید و در سطح شهرهای بزرگ که تعداد آن ها به 7 می رسد به مأموریت های خنده دار بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این بازی وجود بیش از 40 نوع خودرو در مدل و ویژگی های متفاوتی است.
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 2000 / XP / Vista / Seven
Cpu: Pentium IV 2.5 GHz
Ram: 512 MB
Video Cards: GeForce 6600 (ATI 9600) Or equivalent With 128MB Of Memory
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 2 GB 

 

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



بازدید : 1689
نویسنده : داني

خالق عنوان Tekken آقای Katsuhiro Harada در حال ساخت بازی جدیدی برای پروژه واقعیت مجازی سونی است .

” درس تابستانی ”  به گفته هارادا ، عنوانی تعاملی است و امروز در Tokyo gameshow رونمایی شد .

چند تصویر نیز از بازی منتشر شده است که میتوانید در زیر مشاهده کنید :

 

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



رزیدنت اویل افشاگری 2 تایید شد
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 1840
نویسنده : داني

 

امروز در طی نمایشگاه TGS قبل از شروع کنفرانس سونی کپکام بالاخره سکوت را شکست و اعلام کرد که شماره دوم عنوان “Resident Evil: Revelations” در دست ساخت میباشد.

ظاهرا در طی نمایشگاه یک تیزر لایو اکشن از بازی منتشر شده است که طراحی آن جوری بوده که با یک طرح سه تصویره ارتباط برقرار کند. (اگر درست ترجمه کرده باشم.)

هنوز پلتفرم مشخصی برای بازی تایین نشده است اما طبق گفته کپکام بازی در سال 2015 عرضه خواهد شد. جمله یا تگلاینی که برای این عنوان در نظر گفته شده “شیطان درحال تماشاست” میباشد. طبق گفته کپکام تیم اصلی ای که پشت ساخت عنوان اول بود بر روی این بازی هم کار میکند و آنها (کپکام) دست تیم سازنده را کاملا در خلق داستان جدید، شخصیت های جدید و گیم پلی ترسناک باز گذاشته است.

همچنین صحبت هایی از عنوان “Resident Evil HD remaster” شد که طبق گفته های آنها یک تیم کاملا حرفه ای قرار است دوباره کار صداگذاری شخصیت ها را انجام دهد، یعنی صداپیشگان این بازی با عنوان اصلی فرق خواهند داشت و احتمالا همان صدا های آشنایی که در رزیدنت اویل های اخیر شنیدیم در این بازی استفاده خواهد شد. مطمئنا تا پایان امروز و کنفرانس خبری سونی خبر های زیادی از این بازی خواهیم شنید


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



تاریخ انتشار Bloodborne مشخص شد
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 1931
نویسنده : داني

عنوان بعدی سری “Souls” امروز یک تاریخ انتشار ژاپنی گرفت و آنقدر که باید دور نیست.

قبل از کنفرانس سونی در نمایشگاه TGS سازنده این عنوان اعلام کرده که “Bloodborne” در تاریخ 5 فوریه 2015 (16 بهمن ماه امسال) برای PS4 منتشر خواهد شد. هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی در اروپا و آمریکا منتشر نشده اما به احتمال زیاد در همان ماه فوریه باید منتظر بازی باشیم.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1835
نویسنده : داني

همان طور که میدانید در هفته ایی که گذشت عنوان Metro: Redux منتشر شد و توانست نظر خیلی هارا به خود جلب کند.

حال این عنوان در صدر جدول فروش هفتگی UK charts قرار گرفته  و بنظر میرسد توانسته موفقیت های خوبی را به دست آورد.

۱- Metro: Redux
2- Ddiablo 3: Ultimate Evil Edition
3- The Last of Us: Remastered
4- Plants Vs Zombies: Garden Warfare
5- CALL OF DUTY: GHOSTS
6- Madden NFL 15
7- Grand Theft Auto 5
8- Minecraft: Xbox 360 Edition
9- Watch Dogs
10- Titanfall
11- Minecraft: PlayStation 3 Edition
12- The Lego Movie Videogame
13- Forza Motorsport 5
14- Tomodachi Life
15- Sniper Elite 3
16- Terraria
17- Battlefield 4
18- FIFA 14
19- Assassin’s Creed 4: Black Flag
20- Lego Marvel Super Heroes

جایگاه دو عنوان  The Last of Us: Remastered و CALL OF DUTY: GHOST نیز قابل توجه است. 

 

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,