پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی کامپیوتر Shadow Tactics Blades of the Shogun نسخه GOG
نوشته شده در چهار شنبه 17 آذر 1395
بازدید : 3635
نویسنده : داني

 

دوران فئودال ژاپن یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین دوره های زمانی در تاریخ این کشور می باشد ، زیرا این تاریخ یکی از خون بار ترین دوران های این کشور و در همین راستا مهد تولد سامورایی ها ، نینجا ها و شوگان ها بوده است . وجود این نیروها در کنار هم و در نتیجه برخورد های آنها با یکدیگر باعث بوجود آمدن داستان های بسیار زیبایی نظیر Ronin و هفت سامورایی اثر استاد کوروساوا شده است ، داستان هایی که دارای اتمسفری بسیار گیرا و فضایی باورپذیر و انسانی می باشند . دنیای بازی های رایانه ای نیز که همیشه بدنبال یک داستان و فضای خوب برای روایت داستان می باشد استفاده های بسیار زیادی از این فضا برده است خلق آثاری نظیر سری Onimusha و Way of the Samurai نتیجه استفاده از همین فضا و دوره تاریخی می باشد . در سال 2015 یک استودیوی مستقل به نام Mimimi Productions اعلام کرد که قصد ساخت یک بازی استراتژی با استفاده از همین فضا را دارد ، این بازی با نام Shadow Tactics Blades of the Shogun در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



بازدید : 3567
نویسنده : داني
 

سواران آخرالزمان در غرب سوژه بسیاری از کتاب ها و فیلم های غربی می باشند . در ادبیات غرب سواران آخرالزمان 4 برادر با نام های جنگ ، مریضی ، مرگ و فاتح می باشند که هنگامی که این 4 برادر پای به این دنیا می گذارند مقدمات آخرالزمان برگذار می شود . همان طور که پیش تر نیز گفته شد محبوبیت این شخصیت ها باعث شد که از آنها در فیلم ها و سریال های بسیاری استفاده کننده زیرا هر کدام از این شخصیت ها نشان دهنده یکی از خوی های منفی انسانی می باشند در همین راستا استودیوهای بازی سازی نیز با استفاده از این شخصیت ها دست به ساخت بازی های بسیاری نظیر The Four Horsemen of the Apocalypse زده اند اما هیچ کدام از این بازی ها آثاری در خور کیفیت این شخصیت های محبوب نبوده اند تا اینکه در سال 2010 استودیوی بازی سازی Vigil Games که یکی از زیرمجموعه های کمپانی THQ می باشد ، بازی رایانه ای جدید خود را با نام Darksiders را برای سیستم عامل ویندوز معرفی کرد . در این بازی شما شخصیت War یا جنگ را تحت کنترل خود داشتید ، داستان بازی در جایی آغاز می شود که جنگ آخرالزمان به راه می اندازد اما به سرعت متوجه می شود که اشتباه دهشتناکی کرده است .

سایر توضیحات : پس از ورشکستگی کمپانی THQ کمپانی NORDIC اقدام به خرید THQ و تمام بازی های متعلق به آن کرد ، در همین راستا بازی رایانه ای Darksiders نیز که یکی از متعلقات این شرکت بود خریدارید شد . در سال 2014 کمپانی THQNORDIC اعلام کرد که قصد دارد نسخه بازسازی شده بازی محبوب DARKSIDERS را با نام Darksiders Warmastered Edition منتشر کند . گیم پلی بازی ترکیبی از بازی های اکشن سوم شخص هک اند اسلش و بازی های نقش آفرینی می باشد که باعث شده است گیم پلی این بازی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد . گرافیک هنری این بازی با استفاده از تکنیک سل شیدر طراحی شده است که باعث زیبایی بسیار زیبای این بازی و همچنین بوجود آمدن حس فانتزی شده است . داستان این بازی و شخصیت پردازی قدرتمند آن در کنار گیم پلی بسیار زیبای این بازی از نکات قدرت بازی به شمار می روند . بازی رایانه ای Darksiders Warmastered Edition در تاریخ 29 نوامبر 2016 ساخته شده است و موفق به کسب نمره 76% از وب سایت استیم شده است


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,